shidnyj

    Способи збільшення відвідуваності сайту

    Як збільшити відвідуваність сайту – це хвилює дуже багатьох, особливо коли сайт тільки створений. Існує ряд способів привести на сайт відвідувачів.
    Перший, найпростіший і найбільш дієвий – писати унікальний контент. Тобто, запропонувати те, що потрібно людям і чого вони не знайшли на інших сайтах. Постійно його оновлювати. Сайт повинен бути цікавим і «живим», тоді пошуковики його «полюблять».
    Контекстна реклама. Створюєте компанію в GoogleAdWords, або Яндекс Дірект, і ловите відвідувачів. Мінуси звичайно ж є – витрати. У залежності від того, скільки конкурентів у вас, ціна за кліки буде збільшуватися прямо пропорційно кількості конкурентів. Тому, для початку потрібно оцінити бюджет.
    Соціальні закладки здатні збільшити відвідуваність, правда, не набагато. Додайте цікаві статті в соцзакладках і чекайте відвідувачів, закладки швидко індексуються! Чим більше закладок використовуєте, тим краще. Але розраховувати на сотні переходів на день з соцзакладок не варто.
    Анонс на форумі. Практично всі з нас спілкуються на якомусь форумі, це плюс, тому що якщо ви на форумі давно, ваше посилання не видалять, як спам. Можна у відповідній темі проанонсувати свою статтю, поставивши посилання на свій сайт, вказавши читати далі. Але! Форум повинен бути добре відвідуваним, від 1000 в день хоча б.
    Ваш банер на відвідуваному сайті. Гарний банер і інтригуючий підпис безсумнівно приверне відвідувачів на ваш сайт. Але вимагає витрат. Хоча для початку можна спробувати розмістити свій банер на тиждень, щоб подивитися як складуться справи з переходами.
    Як збільшити відвідуваність сайту

    Методи покращення відвідуваності сайту в деталях

    Збільшення відвідуваності сайту за допомогою правильних ключових слів

    Розширюйте семантичне ядро

    Не фокусуйтеся тільки на запитах високої частоти. Більшості сайтів, особливо тим, які починають конкурувати з лідерами своєї ніші, більшу частину трафіку приносять середньо- і низькочастотні запити. Заздалегідь продумайте побудову сайту і працюйте з текстами за принципом «один ключ = одна стаття».

    Відбирайте ключі, релевантні інтересам цільової аудиторії

    Наприклад, ви продаєте пластикові вікна. І до вас в ядро ​​потрапили два запити. Перший: «пластикові вікна б/у» і другий «ремонт пластикових вікон замовити». Подумайте, який з них залишити, щоб на сайт зайшов потенційний клієнт, готовий зробити замовлення?

    Як збільшити трафік на сайт за допомогою контент-маркетингу?

    Ведіть блог

    Публікуйте статті, які будуть не тільки цікавими, а й зручними для читання, вибирайте читабельний шрифт, виділяйте підзаголовки, розділяйте текст абзацами, вставляйте цитати і врізки.

    Хороший блог – регулярний блог

    Оптимальна частота публікацій два рази в тиждень. Іноді результатів доводиться чекати довше, ніж один-два місяці. Головне – не опускати руки і не зменшувати обертів. Блогінг вимагає солідного вкладення часу і сил. Змиріться з цим фактом і ваші старання гарантовано окупляться.

    Дотримуйтесь часу виходу матеріалів

    Згодом у блогу з’явиться постійна аудиторія. І дуже добре, якщо у неї буде звичка регулярно читати нові матеріали. Наприклад, в 16.00 по середах і п’ятницях.

    Випускайте унікальні за змістом матеріали

    Це запорука популярності вашого блогу. Подумайте, скількох людей зацікавить стаття «Як обрати підрядника з установки вікон?», Ця тема описана вже не раз. Можливо, варто написати про те,  «Як переробити двокамерні вікна в енергозберігаючі». З кожним новим текстом додавайте в інтернет якусь унікальну, цінну інформацію.

    Створюйте віральний контент

    Чудово працюють докладні кейси, різні шпаргалки, інфографіка, чек-листи і статті-списки з цифрами в заголовку.

    Дотримуйтесь правил оформлення статей

    Must have: потужний, привабливий заголовок, обов’язково з інтригою, якісні картинки з актуальними підписами і врізки там, де потрібно виділити важливі факти.

    Викликайте емоційний відгук

    Ви ведете блог про пластикові вікна. Вивчіть свою аудиторію. Дізнайтеся, з якими проблемами доводиться стикатися людям. Повірте, їх цікавить не тільки якість і своєчасна доставка. Є проблеми щоденні: розбовтана фурнітура, запітніле скло або цвіль на скосах. Напишіть, як позбутися хоча б однієї з цих проблем і подивіться на реакцію читачів блогу.

    Публікуйте рейтинги

    У випадку з вікнами тема може бути такою: «ТОП-5 виробників віконних склопакетів за версією вашого сайту». Якщо торгуєте продукцією одного бренду, ТОП-5 видів вікон для квартир в шумних районах. Навіть якщо потенційний покупець живе у відносно тихому районі, стаття з таким заголовком його точно зацікавить.

    Працюйте з експертами

    Унікальне думку експерта в статті підвищує цінність контенту. А цікаве інтерв’ю на гарячу тему часто приводить рекордну кількість читачів на сайт.

    Дослідіть ринок і публікуйте результати

    Досліджуйте ринок доступними способами. Результати публікуйте в форматі white paper – це невелика книга-інструкція по вирішенню конкретної проблеми.

    Публікуйте різний контент

    Інструкції, списки, інтерв’ю, новини, огляди, розважальні пости, FAQ, презентації, кейси, добірки фото і відео, рейтинги, порівняння. Чим різноманітніше, тим краще.

    Вивчайте конкурентів

    Подивіться, який контент публікують лідери вашої ніші. Зробіть краще, цікавіше ніж у них. До речі, під час таких досліджень в голову часто приходять оригінальні ідеї.

    Розширюйте тематику блогу

    Наприклад, якщо ведете блог про пластикові вікна, напишіть кілька статей про утеплення укосів, вибір жалюзей, штор, фіранок або розкажіть цікавий Лайфхак про використання підвіконня. Тільки не робіть додаткові теми домінуючими. Дотримуйтеся основного профілю блогу.

    Анонсуйте цікаві публікації

    Знайдіть авторитетні джерела в своїй ніші і розповідайте про найцікавіші публікації в своєму блозі. Добре стимулюють активність трафіку актуальні новини та популярні пости в соціальних мережах.

    Використовуйте Google Alerts

    Підпишіться на запити, актуальні для сегменту вашого ринку. Нові публікації з заданими ключовими фразами будуть приходити автоматично.

    Запустіть форум

    Це ефективний спосіб знизити показник відмов і наростити співтовариство з цільової аудиторії, релевантне до вашого продукту або послуги.

    Використовуйте гостьовий постинг

    Тільки забудьте тактику «посилання заради посилань». Ваша мета – зростання охоплення аудиторії. Інакше до санкцій пошукових алгоритмів недалеко.

    Відповідайте на питання

    Бажано в «Питання і відповіді» від Google. Будьте активні, якщо питання стосується вашої тематики. Допомагайте вирішити проблему і робіть це безоплатно.

    Коментуйте

    Бажано в блогах і форумах, релевантних тематиці вашого продукту або послуги. Важливо робити це під справжніми ПІБ і фотографією (або логотипом).

    Колекціонуйте відгуки

    Так, клієнти рідко самі роздають листи подяки. Але за невелику безкоштовну послугу або знижку майже кожен замовник перегляне свої погляди на це питання.

    Збільшення відвідуваності сайту за допомогою соцмереж

    Будьте всюди

    Офіційні сторінки у всіх популярних соціальних медіа – must have для будь-якого бізнесу або самозайнятої особи, яка надає послуги в мережі.

    Озбройтеся фотоконтентом

    Instagram і Pinterest допоможуть підняти продажі будь-яких візуальних товарів від мобільних телефонів до садово-паркового інвентарю.

    Ділові соцмережі

    Stumbleupon і LinkedIn найпопулярніші, правда, поки тільки за кордоном. Але кожна з них здатна вистрілити у нас в будь-який момент. Згадайте, вибух популярності Instagram теж дійшов до нас далеко не відразу.

    Повні анонси

    У вас на сайті виходить матеріал. У соцмережі ви пишете невеликий вступний текст-затравку, прикладаєте фото, залишаєте посилання. А далі справа техніки.

    Використовуйте плоди чужої роботи

    Зазвичай ніхто не виступає проти цитат або статистичних даних з посиланням на автора або організацію, яка провела дослідження. А це чудовий прийом підвищити цінність контенту і підняти інтерес до публікації.

    Найкраще – закріпити

    У вас є пост, який побив рекорди по лайках і репостах? Закріпіть його в самому верху стрічки. Це перевірений спосіб розширити охоплення аудиторії.

    Кнопка CTA на Facebook

    Кнопка заклику до дії Call To Action доступна абсолютно безкоштовно і ніяка реклама для цього не потрібна.

    Картки Twitter

    Вони допоможуть складати інформативні і красиві твіти, що призведе до більшого числа переходів.

    Інтригуйте в твітах

    Є два види твітів: по одних не хочеться, а по інших дуже хочеться клікнути. Щоб завжди виходив другий варіант, пишіть коротко, звертайтеся до цільової аудиторії, використовуйте новинний формат, демонструйте здивування, задавайте питання, діліться знаннями, публікуйте відгуки, створюйте ажіотаж, попереджайте і намагайтеся писати від першої особи.

    Влаштовуйте конкурси

    Бажано з гідними призами. Не знаєте, як правильно розіграти приз, який оцінить ваша цільова аудиторія? У мережі багато перевірених ідей і шаблонів, спеціально заточених під різні соцмережі.

    Знижка за лайк

    Робіть цікаві пропозиції прямо в тексті поста. Якщо вже готові інвестувати в просування, використовуйте платні інструменти. Наприклад, Facebook Coupon App.

    Обмін постами

    Шукайте групи, схожі на свою і обмінюйтеся постами на безкоштовній основі. Швидше за все, така пропозиція сподобається іншому адміну, якщо число передплатників у ваших груп буде приблизно однаковим.

    Цитуйте експертів

    Крім цитат добре працюють репости матеріалів відомих фахівців. Обов’язково згадуйте ім’я експерта з допомогою символу @.

    Альтернативні способи збільшення відвідуваності сайту

    Спробуйте ко-маркетинг

    Домовтеся з конкурентами або партнерами про взаємовигідний піар. Згадуйте один одного в статтях блогу, постах або розсилці.

    Запустіть розсилку

    Актуальний контент по e-mail продовжує впевнено утримувати клієнтів і залучати трафік, незважаючи на зростання популярності месенджерів і соц.мереж.

    Ньюсджекінг

    Використовуйте хайпові новини або інформаційні приводи, щоб привернути увагу до свого продукту або послуги. Якщо зловите хвилю, ефект вийде потужним і буде помітний відразу.

    Платне просування

    Банери на популярних сайтах, тематична реклама в близьких вашій аудиторії соцмережах, контекстна реклама допомагають залучити клієнтів і підвищують показники трафіку.

    Відпрацьовуйте негатив

    Як не дивно, видалення негативних коментарів шкодить репутації бренду. Замість цього давайте чесні і розгорнуті відповіді, визнайте помилки, намагайтеся виправити ситуацію.

    Розширюйте сніпети

    Детальні описи працюють краще. Вони привертають увагу і стимулюють зростання числа переходів з пошукових систем.

    Думайте про відвідувачів сайту

    Якщо пишете про цвілі на скосах, дайте чітку інструкцію як позбутися від проблеми самостійно і запропонуйте свою допомогу. Звичайно, якийсь господарний чоловік з купою вільного часу скористається порадою, але більшість зайнятих платоспроможних людей переймуться довірою і замовлять послугу.

    Рекламуйте в офлайні

    Хороший приклад – посилання на сайт або соціальні мережі на брендованій продукції. В якості носіїв підходять, наприклад, брендовані автомобілі або спецодяг співробітників. Непогано працює реклама на радіо і по ТБ.

    Аналізуйте ефективність

    Веб-аналітика – прямий шлях до зростання трафіку і суміжних показників. Почніть вивчати показники, моніторинг соц.мереж теж не зашкодить.

    Зосередьтеся на працюючих стратегіях

    Не варто запускати дорогу автоворонку або чат-бот тільки тому, що про це говорять на всіх кутах. Можливо, вашому бізнесу допоможуть більш прості методи. Наприклад, хороша реклама на радіо або проста група в фейсбук з описом послуг, кейсами та відгуками клієнтів.

    Пробуйте різні напрямки

    Зацикленість на одних і тих же способах просування з часом обмежує кругозір. Шукайте нові підходи, інструменти та майданчики для зростання трафіку.

    Експериментуйте і крива графіка відвідуваності обов’язково піде вгору. Перечитуйте і впроваджуйте перераховані тут способи на своїх проектах. Головний секрет збільшення трафіку – робити конкретні і регулярні кроки в цьому напрямку. І результат обов’язково прийде.

    Поділитися в соцмережах
    Contact

    Готові замовляти?

    Якщо все, написане на сайті, викликало у вас довіру, зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом.

    • PBB design. м. Львів
      вул. Стрийська 202
    • Телефонуйте
      +38 067 603 6631
    • Години роботи
      Пн - пт: 10.00 - 18.00
    © Copyright 2009 – 2020. PBB DESIGN. Веб розробка Львів
    Contact
    Поділитися в соцмережах
    Call Now Button