Всесвітня павутина – це середовище, в якій для досягнення успіху вам варто дотримуватися певних законів. До того ж зовнішня реклама, реклама на телебаченні і в пресі значно відрізняються від можливостей, що надаються Інтернетом:
- на просторах Мережі на потенційного клієнта можна впливати відразу через кілька каналів: банери, блоги, пошукові системи, інтернет-ЗМІ;
- маркетингова кампанія, запущена в Інтернеті, дає свої перші результати вже на наступний день, при необхідності ви завжди можете скорегувати програму;
- реакцію користувачів ви також можете дізнатися максимально швидко. Своїми враженнями вони діляться між собою в блогах, коментарях, соцмережах.
На нашому сайті ви можете більш детально вивчити всі можливі пропозиції.
При розробці будь-якої стратегії для покращення видимості в Інтернеті ваша рекламна компанія має відповідати на ряд важливих запитань.
- яка стратегія просування виявиться оптимальною?
- як можна підвищити впізнаваність бренду?
- де варто шукати цільову аудиторію сайту вашого інтернет-ресурсу, і хто в неї входить?
- які способи для спілкування з аудиторією вам найкраще вибирати?
- як збільшити продажі в Інтернеті?
Створення інтернет-стратегії складається з декількох етапів:
- отримання даних про продукт і ринку, на якому він представлений;
- вивчення цільової аудиторії сайту. Потрібно з’ясувати, як вона представлена в Інтернеті, які у неї переваги, а крім того, через які канали найкраще взаємодіяти;
- аналіз конкурентів. Додаткове дослідження моделі поведінки ваших конкурентів, відвідуваності їхніх сайтів дозволять визначити плюси і мінус в розвитку.
За підсумками проведеної роботи ви отримуєте від компанії-виконавця звіт, за яким ведеться подальша діяльність з просування. Щоб зрозуміти хто ваші конкуренти, в цьому документі обов’язково має знайтися місце аналітиці, сформульованим задачам і цілям, передбачуваної ефективності різних каналів комунікації: блоги, відео, пошукові системи, медійна реклама. Грунтуючись на цих даних, ви отримуєте інтернет-стратегію.
Коли ви звертаєтеся за наданням такої послуги в компанію, варто звернути увагу на кілька показників:
- наявність багатого досвіду,
- комплексне обслуговування,
- застосування власних технологій,
- велика мережа партнерів,
- прозорість і зрозумілість всіх дій,
- доступна вартість.