Як збільшити свою присутність в інтернеті?


Як збільшити свою присутність в інтернеті?

Всесвітня павутина - це середовище, в якій для досягнення успіху вам варто дотримуватися певних законів. До того ж зовнішня реклама, реклама на телебаченні і в пресі значно відрізняються від можливостей, що надаються Інтернетом:

  • на просторах Мережі на потенційного клієнта можна впливати відразу через кілька каналів: банери, блоги, пошукові системи, інтернет-ЗМІ;
  • маркетингова кампанія, запущена в Інтернеті, дає свої перші результати вже на наступний день, при необхідності ви завжди можете скорегувати програму;
  • реакцію користувачів ви також можете дізнатися максимально швидко. Своїми враженнями вони діляться між собою в блогах, коментарях, соцмережах.

На нашому сайті ви можете більш детально вивчити всі можливі пропозиції.
При розробці будь-якої стратегії в Інтернеті ваша рекламна компанія має відповідати на кілька запитань.

  • яка стратегія просування виявиться оптимальною?
  • як можна підвищити впізнаваність бренду?
  • де варто шукати цільову аудиторію сайту вашого інтернет-ресурсу, і хто в неї входить?
  • які способи для спілкування з аудиторією вам найкраще вибирати?
  • як збільшити продажі в Інтернеті?

Створення інтернет-стратегії складається з декількох етапів:

  • отримання даних про продукт і ринку, на якому він представлений;
  • вивчення цільової аудиторії сайту. Потрібно з'ясувати, як вона представлена в Інтернеті, які у неї переваги, а крім того, через які канали найкраще взаємодіяти;
  • аналіз конкурентів. Додаткове дослідження моделі поведінки ваших конкурентів, відвідуваності їхніх сайтів дозволять визначити плюси і мінус в розвитку.

За підсумками проведеної роботи ви отримуєте від компанії-виконавця звіт, за яким ведеться подальша діяльність з просування. Щоб зрозуміти хто ваші конкуренти, в цьому документі обов'язково має знайтися місце аналітиці, сформульованим задачам і цілям, передбачуваної ефективності різних каналів комунікації: блоги, відео, пошукові системи, медійна реклама. Грунтуючись на цих даних, ви отримуєте інтернет-стратегію.
Коли ви звертаєтеся за наданням такої послуги в компанію, варто звернути увагу на кілька показників:

  • наявність багатого досвіду,
  • комплексне обслуговування,
  • застосування власних технологій,
  • велика мережа партнерів,
  • прозорість і зрозумілість всіх дій,
  • доступна вартість.


Ви можете завантажити і заповнити бриф щоб надати більше інформації розробнику щодо деталей майбутнього ресурсу

Бриф на розробку сайту Бриф на розробку лендінга Бриф на розробку додатку

Наші послуги

Створення сайтів Обслуговування сайтів Просування сайтів Інші послуги

Надіслати повідомлення