shidnyj

    Як просувати сайт по низькочастотних запитах?

    Ключові слова (запити, за якими користувачі шукають ваші послуги/товари) можуть класифікуватися за різними ознаками: конкурентність, вартість, точність входження і іншими. Але найбільш поширеним є спосіб класифікації за частотою запитів.
    Традиційно ключі ділять на:

    • високочастотні (понад 1000 запитів в місяць);
    • середньочастотні (від 200 до 1000 запитів в місяць);
    • низькочастотні (20-200 запитів в місяць).

    Для кожної сфери бізнесу і регіону діапазон свій, але в середньому, за основу можна взяти цей розклад. Дехто акцентує свою увагу при просуванні сайту виключно на високочастотних і середньочастотних ключових словах, вважаючи, що тільки вони зможуть збільшити трафік сайту. Це не зовсім вірно.
    Низькочастотне просування – це метод просування веб-сайту, при якому використовуються вузькоспеціалізовані, максимально точні пошукові фрази з низькою частотою показів (<200 показів на місяць). Найчастіше це запити, які мають так званий довгий «хвіст». Беремо основний запит-маску, наприклад, запит «купити ноутбук», до нього додаємо різні «хвости»: «в кредит у Львові», «недорого в інтернет-магазині», і таким чином отримуємо велику кількість низькочастотних запитів. Зазначимо, що основний потік трафіку, як правило, формують саме низькочастотники. Тому для просування по трафіку і використовують велику кількість низькочастотних запитів (добирають сотні і навіть тисячі таких запитів). Низькочастотне просування вважається більш стабільним, менш витратним і трастовим. Як підготувати сайт до просування читайте тут.
    Визначимо плюси низькочастотних запитів:

    • Залучення уваги цільових відвідувачів. Тобто точне попадання в зацікавленого користувача та високі показники конверсії.
    • Низька конкуренція. Практично повністю відсутня конкуренція, що робить просування легким і швидким.
    • Терміни просування. Результат просування по низькочастотних запитах зазвичай помітний вже через 4-6 тижнів.

    Але варто відзначити і мінуси просування по НЧ запитах, а саме:

    • Кожен запит окремо приваблює мало користувачів, для отримання хорошого ефекту необхідно набрати достатню кількість низькочастотних запитів.
    • Необхідно тримати під контролем дуже велике число НЧ запитів.
    • Складно охопити всю цільову аудиторію.

    Як просуватися по низькочастотних запитах?

    По-перше, за рахунок внутрішньої оптимізації, яка включає в себе:

    • складання списку НЧ ключів, за якими сайт будете просуватися;
    • написання та розміщення текстів (статей) з включенням підібраних запитів;
    • розміщення НЧ ключів в атрибутах alt тега  ;
    • розміщення НЧ ключів в заголовках товарних карток (для інтернет-магазинів).

    По-друге, за рахунок посилань: надійний метод отримати безпечні посилання по низькочастотниках – реєстрація в каталогах сайтів. Одна реєстрація дозволяє просунути від 20 до 100 запитів. При просуванні саме НЧ запитів ефект завжди присутній, а слідом за позиціями зростає і трафік.

    Кому рекомендується просування по НЧ запитах?

    • Перш за все, молодим сайтам. Почніть саме з низькочастотних запитів, а коли з’явиться хоч якийсь трафік і почнуть формуватися поведінкові фактори, тоді можна буде підключати СЧ і ВЧ запити.
    • Інтернет-магазинам з великим асортиментом. Оптимізуйте товарні картки під НЧ запити, просуваючи кожен товар окремо.

    Обов’язково включайте в своє семантичне ядро низькочастотні запити, просування по них принесе хороший трафік при мінімальних витратах. Є складнощі – звертайтеся до нас!

    Поділитися в соцмережах
    Contact

    Готові замовляти?

    Якщо все, написане на сайті, викликало у вас довіру, зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом.

    • PBB design. м. Львів
      вул. Стрийська 202
    • Телефонуйте
      +38 067 603 6631
    • Години роботи
      Пн - пт: 10.00 - 18.00
    © Copyright 2009 – 2020. PBB DESIGN. Веб розробка Львів
    Contact
    Поділитися в соцмережах
    Call Now Button