Як просувати сайт по низькочастотних запитах?


Як просувати сайт по низькочастотних запитах?

Ключові слова (запити, за якими користувачі шукають ваші послуги/товари) можуть класифікуватися за різними ознаками: конкурентність, вартість, точність входження і іншими. Але найбільш поширеним є спосіб класифікації за частотою запитів.
Традиційно ключі ділять на:

  • високочастотні (понад 1000 запитів в місяць);
  • середньочастотні (від 200 до 1000 запитів в місяць);
  • низькочастотні (20-200 запитів в місяць).

Для кожної сфери бізнесу і регіону діапазон свій, але в середньому, за основу можна взяти цей розклад. Дехто акцентує свою увагу при просуванні сайту виключно на високочастотних і середньочастотних ключових словах, вважаючи, що тільки вони зможуть збільшити трафік сайту. Це не зовсім вірно.
Низькочастотне просування – це метод просування веб-сайту, при якому використовуються вузькоспеціалізовані, максимально точні пошукові фрази з низькою частотою показів (<200 показів на місяць). Найчастіше це запити, які мають так званий довгий «хвіст». Беремо основний запит-маску, наприклад, запит «купити ноутбук», до нього додаємо різні «хвости»: «в кредит у Львові», «недорого в інтернет-магазині», і таким чином отримуємо велику кількість низькочастотних запитів. Зазначимо, що основний потік трафіку, як правило, формують саме низькочастотники. Тому для просування по трафіку і використовують велику кількість низькочастотних запитів (добирають сотні і навіть тисячі таких запитів). Низькочастотне просування вважається більш стабільним, менш витратним і трастовим.
Визначимо плюси низькочастотних запитів:

  • Залучення уваги цільових відвідувачів. Тобто точне попадання в зацікавленого користувача та високі показники конверсії.
  • Низька конкуренція. Практично повністю відсутня конкуренція, що робить просування легким і швидким.
  • Терміни просування. Результат просування по низькочастотних запитах зазвичай помітний вже через 4-6 тижнів.

Але варто відзначити і мінуси просування по НЧ запитах, а саме:

  • Кожен запит окремо приваблює мало користувачів, для отримання хорошого ефекту необхідно набрати достатню кількість низькочастотних запитів.
  • Необхідно тримати під контролем дуже велике число НЧ запитів.
  • Складно охопити всю цільову аудиторію.

Як просуватися по низькочастотних запитах?

По-перше, за рахунок внутрішньої оптимізації, яка включає в себе:

  • складання списку НЧ ключів, за якими сайт будете просуватися;
  • написання та розміщення текстів (статей) з включенням підібраних запитів;
  • розміщення НЧ ключів в атрибутах alt тега  ;
  • розміщення НЧ ключів в заголовках товарних карток (для інтернет-магазинів).

По-друге, за рахунок посилань: надійний метод отримати безпечні посилання по низькочастотниках – реєстрація в каталогах сайтів. Одна реєстрація дозволяє просунути від 20 до 100 запитів. При просуванні саме НЧ запитів ефект завжди присутній, а слідом за позиціями зростає і трафік.

Кому рекомендується просування по НЧ запитах?

  • Перш за все, молодим сайтам. Почніть саме з низькочастотних запитів, а коли з'явиться хоч якийсь трафік і почнуть формуватися поведінкові фактори, тоді можна буде підключати СЧ і ВЧ запити.
  • Інтернет-магазинам з великим асортиментом. Оптимізуйте товарні картки під НЧ запити, просуваючи кожен товар окремо.

Обов'язково включайте в своє семантичне ядро низькочастотні запити, просування по них принесе хороший трафік при мінімальних витратах. Є складнощі - звертайтеся до нас!

 


Ви можете завантажити і заповнити бриф щоб надати більше інформації розробнику щодо деталей майбутнього ресурсу

Бриф на розробку сайту Бриф на розробку лендінга Бриф на розробку додатку

Наші послуги

Створення сайтів Обслуговування сайтів Просування сайтів Інші послуги

Надіслати повідомлення