Ціна просування сайту


Ціна просування сайту

Перш ніж говорити про ціни на просування сайту, вияснимо, за що взагалі доведеться платити. Розрізняють кілька видів просування: по трафіку, за запитами (позиції), лідами тощо, відповідно і оплата теж буде різна.
Найпопулярнішими є просування по трафіку і за запитами, про них і піде мова.

Просування сайту по трафіку: плюси і мінуси

Завдання просування по трафіку – привести на сайт чим більше цільового трафіку.
Просування по трафіку зазвичай використовують для великих ресурсів, порталів, інтернет-магазинів з великим асортиментом. А також сайтів, які хочуть отримати великий обсяг трафіку, не обов'язково відповідного якимось певним характеристикам.
Для просування по трафіку підбирають велику кількість низькочастотних запитів (500-100000). Таким чином, кожен запит «приведе на ваш сайт від 1 до 300 відвідувачів.
Просування по трафіку плюси: для просування найчастіше досить оптимізувати сайт і скорегувати контент під величезну кількість низькочастотних запитів – основна маса витрачених грошей піде на це. З мінусів: будьте готові, що з цієї ж причини вартість одного залученого клієнта може виявитися вище, ніж ви припускали.
Та й переходи, які ви отримуєте в результаті, не завжди можуть бути цільовими. Це один з істотних мінусів. Трафік ви отримаєте, а от економічна вигода залишиться під питанням. Тому уважно проаналізуйте всі запити, за якими збираєтеся залучати трафік.

Просування сайту за запитами (за ключовими словами)

Для невеликих сайтів, сайтів з вузькою тематикою або з обмеженим бюджетом більше підходить просування за словами.
Задача № 1 при такому просуванні вийти за певними запитами на видимі позиції.

З плюсів:

  • На сайт прийде більш цільовий трафік.
  • Простіше оцінити результати робіт фахівців, зрозуміліша і прозоріша схема роботи.
  • Низька ціна оптимізації сайту і, як наслідок, більш дешева вартість залучення клієнта.

З мінусів:

  • При просуванні по позиціях результат досягається довше – від 2 до 6 місяців.
  • Кількість запитів, що просуваються, набагато менше (20-200, в основному це вже середньочастотні запити).
  • Велика залежність від алгоритмів пошукових машин. Google запустив Penguin, а сайт просували покупкою посилань – починай все заново. Тому вибирайте компанії, що пропонують тільки біле SEO.

Що вигідніше – просування сайту по трафіку або за запитами?

Вартість просування залежить від багатьох факторів:

  • тематика;
  • конкуренція;
  • регіон;
  • поточний стан сайту і т. п.

Перед просуванням по трафіку необхідно буде глибоко оптимізувати і переробляти весь сайт, при просуванні по позиціях досить буде базової оптимізації.
В переважній більшості для точного розрахунку ціни вас попросять залишити заявку на розрахунок вартості просування.
Більшість компаній пропонують індивідуальний підхід. Результат ви отримаєте, але які саме дії виробляли з сайтом, швидше за все, не дізнаєтеся. Тому перед просуванням уточніть, що саме будуть робити з сайтом (якщо оптимізувати, то які сторінки, під які запити, як саме і т. д.) і в якому вигляді нададуть звіт.
Не можна однозначно сказати, який вид просування краще: і в тому, і в іншому випадку є свої плюси і недоліки. Для кожного проекту необхідно підбирати свій вид просування, грунтуючись на цілях і тематиці сайту. Але є й інший варіант...

Інший підхід

Напишіть нам повідомлення «Хочу розкрутити сайт site.com (ваш сайт)». Ви отримаєте поради з просування свого сайту.


Ви можете завантажити і заповнити бриф щоб надати більше інформації розробнику щодо деталей майбутнього ресурсу

Бриф на розробку сайту Бриф на розробку лендінга Бриф на розробку додатку

Наші послуги

Створення сайтів Обслуговування сайтів Просування сайтів Інші послуги

Надіслати повідомлення