pbb-man

Як збільшити продажі в інтернет-магазині?

Сучасна інтернет-комерція стрімко розвивається, конкуренція в кожній ніші росте все більше і більше, з’являються нові сайти для покупок і продажів. Саме тому маркетологам доводиться приділяти більше часу і сил для того, щоб виділити компанію серед конкурентів і збільшити продажі в інтернет-магазині. Один з найважливіших моментів – це вивчення психології онлайн-покупців і виявлення аспектів, які впливають на рішення зробити покупку.

Наявність унікального товару високої якості – це лише половина успіху. Решта 50% – це хороший інтернет-магазин з продуманою зручною структурою, правильно оформленими картками товару і якісними фотографіями. У цій статті ми постараємося дати розгорнуту відповідь на актуальне для багатьох питання: «Як підвищити продажі інтернет-магазину?»

Як підвищити продажі інтернет-магазину, і що лякає потенційних покупців?

Кількість користувачів інтернет-магазинів і їх довіру до інтернет-послуг збільшується з кожним днем. Покупки через інтернет магазини стали невід’ємною частиною життя кожного. Потрібно розуміти, що за цим стоїть величезна робота по усуненню різних проблем і перешкод на шляху до покупки. Давайте розберемося, як збільшити конверсію сайту та продажу через інтернет. Найчастіше відштовхує користувачів:

  • відсутність в наявності товару, який цікавить відвідувача
  • невірно вказана ціна на товар
  • неповна комплектація товару
  • некомпетентне обслуговування
  • відсутність швидкої відповіді під час замовлення
  • труднощі з можливістю повернути або обміняти товар
  • проблеми з доставкою.

Це найпоширеніші проблеми в інтернет-магазинах, які потрібно усунути в першу чергу. Якщо вам жодна з них не знайома, значить ви на вірному шляху до збільшення продажів в інтернеті. Тепер необхідно остаточно зрозуміти, як продавати більше. Уявіть себе на місці користувача і проаналізуйте, що ще може перешкодити залученню нових клієнтів. Розберемо більш детально фактори, на які обов’язково варто звернути увагу.
як збільшити продажі

1. Коректна робота сайту і зручність його використання

Щоб здійснювали покупки через інтернет-магазин, привабливого дизайну недостатньо. Він повинен бути також зручним і зрозумілим для користувача. Статистика показує, що 75% користувачів закривають сайти і ніколи більше на них не повертаються, якщо їм складно знайти потрібний товар або будь-яку інформацію. Тут дуже важливо розуміти психологію відвідувачів. Перевірте, чи коректно працюють всі функції інтернет-магазину: чи немає помилок при реєстрації, чи працює кнопка «В кошик», чи приходять електронні листи для підтвердження замовлення, чи не видають деякі сторінки 404 помилку.
Також ключовим моментом є кнопка «Купити». Додайте її на сторінці правильно (не збоку або знизу сторінки), а в правому верхньому куті. Присутність будь-якої з цих проблем може привести до втрати покупця.
Якщо ви не технічний фахівець, краще за все буде замовити аудит юзабіліті у фахівців, які досліджують сайт і дадуть детальні рекомендації щодо поліпшення його роботи.

2. Зручний каталог

Відвідувач вашого інтернет-магазину не повинен загубитися в нескінченному переліку товарів. Створіть окремі категорії і підкатегорії для кожної групи товарів. Якщо ви займаєтеся, наприклад, продажем меблів, то для диванів, ліжок, шаф і т. д. Для кожної категорії повинні бути підкатегорії. Наприклад, якщо є категорія «Ліжка», то повинні бути підкатегорії «Двоспальні ліжка», «Односпальні ліжка», «Дитячі ліжка» та інше. Це спростить вашим відвідувачам пошук потрібної продукції і поліпшить поведінкові фактори, що впливає на просування сайту в ТОП Google.

3. Приділяйте увагу якості фотографій (відео)

Користувачі інтернет-магазинів досить вимогливі до візуальної інформації. Слід розуміти, що зображення товарів грають одну з ключових ролей. Саме фотографії дають можливість відвідувачеві візуально познайомитися з продукцією. Використовуйте тільки високоякісні широкоформатні зображення, які дозволять розглянути будь-який елемент товару.

4. Більше інформативного контенту

Кожна сторінка інтернет-магазину повинна нести корисну інформацію для користувача і відповідати на всі його запитання. Якщо це розділ з певною групою товарів, то дайте йому зрозуміти, який товар він тут може знайти і від яких виробників. Не забувайте про важливість текстів в картках товарів. Наявність в них унікальних змістовних текстів збільшують конверсію сайту в цілому. Давайте більше конкретики по кожному товару: докладні характеристики за складом, матеріалами, вагою, розмірами, інформація про виробника. Відвідувач, що відкрив певну картку, повинен отримати максимум інформації про товар.

5. Пишіть тексти для людей, а не для пошукових роботів

Сучасні пошукові системи влаштовані так, що сайти з читабельними і корисними для людей текстами мають більше пріоритетів, ніж ресурси з переспамленими матеріалами. Крім цього, переспам – це пряма дорога в «бан» пошукових систем. Існують різні фільтри, які аналізують текстовий склад і накладають санкції на такі статті. А це призводить до зникнення сторінок сайту з пошукової видачі. Пишіть тільки такі тексти, які будуть зрозумілі людям і які будуть приносити їм користь.

6. Розділіть весь текстовий контент на блоки, використовуючи заголовки і підзаголовки

Відомо, що 99% користувачів ніколи не читають текст повністю від початку до кінця. У кожного є свої індивідуальні питання, на які він шукає відповіді. Тому на кожній сторінці сайту намагайтеся дати відповіді на всі питання, які можуть виникнути у ваших потенційних клієнтів, і відокремлюйте їх заголовками і підзаголовками. При написанні кожного заголовка найкраще ознайомитися з основними запитами, за якими знаходять сторінку. Заголовки допомагають відвідувачу зрозуміти, в якій саме частині тексту знайти потрібну йому інформацію.

7. Інформаційна головна сторінка

Для всіх сайтів для здійснення покупок і продажів в інтернеті важлива інформативність головної сторінки. Без незрозумілих фраз, тільки конкретика! Коли користувач зайшов на головну сторінку сайту, він повинен відразу отримати інформацію про те, куди він зайшов, що тут знайде, чим ви йому будете корисні. Важливо відобразити на сторінці не тільки конкурентні переваги компанії, але і вигоду для потенційних покупців, довести, що магазин може задовольнити його потреби або вирішити проблему.
Покажіть відвідувачеві товари, що найкраще продаються, додайте до них супутні товари. Слід показати всі переваги вашого товару. Можна розмістити якісний відеоролик. Переконайтеся, що коректно працює внутрішній пошук по сайту: кожен запит повинен вести на потрібну сторінку. Важливий також логотип вашої компанії і підпис (найкраще розмістити у верхньому лівому куті).

8. Зробіть акцент на безпеку покупки

У зв’язку з тим, що зараз в мережі «процвітає» шахрайство, користувачі інтернет-магазинів повинні бути на 100% впевнені, що їх не обдурять. Надайте йому якомога більше фактів про те, що покупка на вашому сайті безпечна. Відвідувачі дуже часто звертають увагу на такі моменти, як фізична адреса компанії, номер телефону, інформація про доставку або повернення (заміні) товару, гарантія конфіденційності. Також варто розміщувати реальні відгуки своїх клієнтів (бажано з ім’ям і фото). Буде добре, якщо на сторінці «Про компанію» показати обличчя своїх співробітників. Таким чином, відвідувачі будуть розуміти, що за брендом стоять реальні люди. Гарантія на продукцію – теж важливий фактор для прийняття рішення про покупку.

9. Пропонуйте супутні товари

Завжди пропонуйте клієнтові супутні товари. Часто виникає неприємна ситуація, коли клієнт, наприклад, купує взуття в одному магазині, а сумку, шарф або ремінь – в іншому. Якщо людина робить у вас покупку, запропонуйте йому додаткові товари, які будуть корисні в поєднанні з першим. Не забувайте розповідати про акції і мотивувати до здійснення покупки.

10. Дайте можливість відвідувачу «помацати» товар в онлайн-режимі

В інтернет-магазині, на відміну від стаціонарних магазинів, потенційний клієнт не має можливості повністю оцінити якість товару. Тому важливо написати його докладний опис із зазначенням всіх характеристик. Буде ідеально, якщо для кожного товару (хоча б найпопулярніших) ви зробите огляди (відео). Це допоможе сформувати більш чітке уявлення про продукцію.

11. Супроводжуйте потенційного покупця протягом усього часу відвідування сайту

Використовуйте психологічні заклики до дії на кожній сторінці сайту. Де б не знаходився відвідувач інтернет-магазину, пропонуйте різні акції, спеціальні пропозиції, бонуси і т. д. Постійно стимулюйте його до покупки.

12. Завжди пропонуйте допомогу

Якщо користувач знаходиться на сайті і шукає певний товар, дуже часто йому потрібна допомога або консультація. У цьому вам допоможуть онлайн-консультанти. Використання онлайн-консультанта, який регулярно пропонує допомогу в чаті, позитивно впливає на конверсію сайту. Він допомагає користувачеві моментально отримати відповідь на питання. Але це варіант тільки для тих продавців, які здатні відповісти на питання відразу. Якщо такої можливості немає, то онлайн-консультант краще не використовувати.
Єдине – не перестарайтеся. Занадто часто спливаючі форми в більшості випадків викликають роздратування у відвідувачів. Все повинно бути в міру. Знову ж, не забувайте про оперативність зворотного зв’язку. Будьте онлайн цілодобово, адже далеко не всі потенційні покупці можуть зайти на сайт і оформити замовлення в ранковий і денний час.

13. Скоротіть кількість полів в формі зворотного зв’язку

Одна з найбільш типових помилок більшості інтернет-магазинів: для отримання зворотного зв’язку потрібно вводити занадто багато даних (ім’я, прізвище, номер телефону, адреса електронної пошти, поле для повідомлення). Велика частина користувачів не заповнюють такую форму і часто йдуть з сайту саме з цієї причини. Для того щоб вас попросили зв’язатися, досить одного поля з номером телефону.

14. Діліться з аудиторією корисною інформацією

Контент-маркетинг допомагає продавати, це факт. На сайті можна завести блог, писати цікаві та корисні статті, робити огляди товарів, давати поради і рекомендації. Сучасні користувачі цінують турботу і отримання безкоштовної корисної інформації. Це підвищить лояльність і довіру до бренду. Якщо ви даєте людям корисну або цікаву інформацію, часто вони захочуть нею поділитися на своїх сторінках в соціальних мережах. Так дозвольте їм це зробити.

15. Позбавте своїх відвідувачів від реклами сторонніх ресурсів

Зрозуміло, що всі хочуть заробити і іноді вдаються до деяких дій, які тільки шкодять сайту. У випадку з інтернет-магазинами – це дозвіл пошуковим системам розміщувати рекламні оголошення на своєму ресурсі. Пам’ятайте, що більша частина користувачів не люблять постійно спливаючі рекламні оголошення.

На цьому етапі ми розібрали, на які внутрішні фактори потрібно звернути увагу для збільшення продажів в інтернет-магазинах. Але не забувайте, що крім внутрішніх факторів є ще і зовнішні. Для забезпечення максимального зростання продажів необхідно вдаватися до маркетингових ходів і працювати над впізнаваністю бренду, а також підвищенням лояльності і довіри до компанії з боку потенційних клієнтів.

Зовнішні фактори, що впливають на ефективність інтернет-магазину і збільшення продажів

Для того щоб про бренд дізналося більше число людей, необхідно використовувати зовнішні інструменти для залучення клієнтів. Поширення інформації про компанію на різних онлайн-майданчиках допоможе стати ближче до цільової аудиторії і охопити більше користувачів. Розглянемо найбільш ефективні інструменти для збільшення продажів інтернет-магазину.

Контекстна реклама

Грамотно налаштовані рекламні оголошення в пошуковій видачі призводять нових клієнтів за лічені години після запуску. Крім цього, найпопулярніші і потужні пошукові системи, такі як Google, мають свої мережі сайтів-партнерів, які дозволяють розміщувати у себе контекстні оголошення. Це вигідний спосіб реклами, який вимагає постійних вкладень. Швидкість і ефективність отримання результату – приваблива перевага контекстної реклами.

Email-маркетинг

Дозвольте вашій аудиторії дізнаватися новини інтернет-магазину, знайомитися з новинками в каталозі, отримувати інформацію про знижки та акції, читати корисні статті, адже такі розсилки не втрачають своєї ефективності. При правильному підході email-розсилка стає потужним і відносно недорогим інструментом для залучення нових клієнтів, а також є відмінним мотиватором для здійснення повторних покупок.

Нативна (природна) реклама

Спосіб збільшення продажів в інтернеті, що набирає популярність останнім часом. Славиться відсутністю прямої набридливої ​​реклами. В даному випадку ви домовляєтеся з популярними блогерами і майданчиками, щоб вони згадали назву вашого бренду в своїх статтях і відео. Таку подачу інформації відрізняє ненав’язливість і природність. Встановлено, що 53% користувачів до душі саме нативна реклама, а не банерна. І на 18% більше людей, які готові зробити покупку саме після перегляду такої реклами. Ефективність даного методу також проявляється в тому, що більшість популярних блогерів, наприклад, є «лідерами думок», і будь-яка сказана ними інформація моментально підхоплюється і запам’ятовується шанувальниками.

Соціальні мережі

Соціальні медіа – це ефективний інструмент, який допоможе подружитися з цільовою аудиторією, збільшити її охоплення і налаштувати з нею пряму комунікацію. Створюйте пости, рекламуйте товари, проводьте конкурси та опитування. Все це позитивно позначиться на просуванні інтернет-магазину і збільшить рівень лояльності і довіри до вас. Головне – не перетворювати майданчик на звалище з суцільної реклами товарів. Аудиторії має бути цікаво і комфортно стежити за вашою активністю. Також, більшість популярних соціальних мереж пропонують зручні рекламні кабінети для запуску таргетованої реклами. Гнучкі функції дозволяють налаштувати рекламну кампанію на вузьку цільову аудиторію.

Відео-канали

За допомогою такого майданчика, як YouTube, можна залучити велику аудиторію, знімаючи і розміщуючи на ній корисні відеозапису, наприклад, огляди пропонованих вами товарів.

ЗМІ

Публікації рекламних статей в друкованих виданнях і на новинних сайтах підвищать впізнаваність бренду. Матеріали повинні нести не пряму рекламу, а більше корисну або розважальну інформацію, яка може зацікавити вашу аудиторію. Згадку про інтернет-магазин і його асортимент актуальніше розміщувати в самому кінці, і вона повинна мати форму пропозиції допомоги у вирішенні проблем, зазначених в статті.

Каталоги інтернет-магазинів

Ще один спосіб заявити про себе – розміщення сайту в спеціалізованих каталогах. Але тут також доведеться постаратися, оскільки більшість майданчиків працюють за принципом рейтингу. І найбільшу популярність отримують онлайн-магазини з найвищими позиціями в рейтингу. Самі рейтинги часто будуються на основі відгуків, цін, кількості замовлень.

Як збільшити продажі в інтернет-магазині? Відповідь проста: використовуйте вищеперелічені інструменти. Всі поради по внутрішніх і зовнішніх факторах, які ми розглянули в цій статті, побудовані з досвіду роботи з клієнтами і досвіду відомих інтернет-магазинів.

Contact

Готові замовляти?

Якщо все, написане на сайті, викликало у вас довіру, зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом.

  • PBB design. м. Львів
    вул. Стрийська 202
  • Телефонуйте
    +38 067 603 6631
  • Години роботи
    Пн - пт: 10.00 - 18.00
© Copyright 2009 – 2022. PBB DESIGN. Веб розробка Львів
Contact
Call Now Button