pbb-man

Що приваблює клієнта на сайті?

Всі ми шукаємо в Інтернеті те, що при перегляді приваблює, викликає довіру і зацікавлення. Чим повинен володіти кожен сайт, щоб зацікавити клієнта.

Простота у використанні

На сайті клієнт повинен легко орієнтуватися. Веб-клієнти зазвичай шукають прості речі: вашу продукцію, інформацію про вас, вашу статтю, ваші контакти. Потрібно, щоб це все можна було легко знайти. Шрифт повинен добре читатися, посилання і ключові слова мають бути виділені.

Доступність змісту

Ваш зміст, включаючи гасло, повинен бути легким для розуміння. Це відноситься до кожної окремої сторінки вашого сайту. Якщо ваші читачі не можуть зрозуміти вас, вони залишать сайт.

Довіра

Ваш сайт обов’язково повинен мати спеціальну сторінку контактів з формою зворотного зв’язку, адресу електронної пошти (бажано не безкоштовну), місцезнаходження і номер телефону.

Що приваблює клієнта на сайті

Унікальність

Це відноситься і до дизайну сайту, і до змісту вашого сайту. Якщо ваш сайт не виглядає цікаво, люди не будуть витрачати свій час на пошуки на ньому. Якщо ви, такі як і всі на ринку, чому вашим клієнтам вибирати саме вас?

Участь / Можливість залишити відгук

Якщо ваші клієнти не можуть зв’язатися з вами легко, вони будуть відмовлятися від вас. Якщо вони не отримають швидку відповідь, вони не будуть звертатися до вас. Будь-яким способом потрібно забезпечити максимально швидку взаємодію з клієнтом. Люди, будуть лояльним до вас, якщо вони бачать, що ви відкриті і завжди доступні.

Персоналізація

Пам’ятайте, що кожна людина має свої власні очікування від вашої продукції і послуг. Ніхто не любить, щоб його називали “Шановний клієнт” в електронній пошті, і всім подобається, коли їм пропонують продукцію за темами, які становлять особливий інтерес для них! Так що знання смаків та інтересів ваших постійних клієнтів – запорука для створення довготривалих відносини.

Безпека

Клієнти хочуть бути впевнені, що будь-які особисті дані, надані вам залишаться конфіденційними і не будуть передані третім особам або використані несанкціоновано.

Як залучити більше відвідувачів?

Наповнення сайту інформацією, важливою для клієнта.

Будь-який відвідувач сайту хоче знайти корисну для себе інформацію: ціни, описи товарів і послуг, умови роботи і доставки, гарантії і т.д. На сайті повинні бути наступні розділи: опис товарів / послуг з урахуванням переваг і вигод саме для ваших клієнтів, ціни, гарантії, умови співпраці і поставок, відгуки клієнтів, повна контактна інформація. Якщо користувач не знайде потрібної йому інформації в повному обсязі, він покине сайт.
Матеріали сайту повинні бути цінними для читачів: містити актуальну і корисну інформацію. Кожен користувач повинен мати можливість знайти інформацію по його питанню. Так компанія завоює лояльність і довіру користувачів. Це чудовий і недорогий спосіб поповнення клієнтської бази.

Написання ефективних заголовків і зручних текстів

З кожним днем кількість інформації довкола збільшується. Тому уважно “від А до Я” тексти на сайті читають далеко не всі. На таку особливість сприйняття інформації засновані правила оформлення «зачіпок» для сайту. Від того, наскільки правильно складені структурно тексти, залежить, чи буде далі користувач читати ці статті або піде з сайту.

Заголовок повинен:

  • Добре виділятися на сторінці: бути великим, таким, що впадає в очі. Краще всі заголовки виділяти жирним шрифтом.
  • Бути яскравим, привабливим. Основне правило: вказувати відразу в заголовку головну вигоду і перевагу, які отримає клієнт, коли купить товар або послугу. Приклади: «Хочете дізнатися, як підняти продажі в 5 разів всього за місяць?», «Робіть замовлення, не виходячи з дому і економте до 500 грн на кожній покупці» і т.д.

Весь текстовий матеріал на сайті повинен бути зручними і читабельним. Для цього потрібно дотримуватися кількох правил оформлення. Кожен текст розбити на логічні блоки. Блоки розділити на абзаци, поставити підзаголовки. Зробити в тексті виділення найбільш важливих моментів (жирним, курсивом, збільшеним шрифтом і т.д.). Закінчити текст конкретними вказівками відвідувачеві, що йому робити далі. У тексті потрібно обов’язково використовувати фотографії та ілюстрації. Чим більше зображень товарів ви зможете запропонувати користувачам, тим краще.

Використання відгуків клієнтів вашої компанії

Звертаючись в незнайому компанію, у кожної людини є побоювання. А оскільки люди схильні довіряти чужій думці, то на сайті повинні бути відгуки клієнтів. Грамотно створений розділ з відгуками клієнтів приверне нових клієнтів і збільшить лояльність вже існуючих. Відгуків повинно бути не менше 10. У кожному повинна бути інформація про результати взаємодії з компанією. Не виправляйте граматику і орфографію відгуків: нехай вони будуть з помилками, смайликами. Як працювати з негативними відгуками було описано тут.

Пропозиція подарунків, бонусів

Кожному потенційному клієнту буде приємно отримати від компанії який-небудь бонус: знижку, сувенір, дисконтну карту і т.д. Регулярно пропонуйте клієнтам знижки, однак, не перестарайтеся: коли відвідувачі звикають до таких бонусів, вони будуть чекати їх від компанії кожен раз, коли звертаються.

Правильно оформлений розділ про товари або послуги

Каталог товарів повинен бути чітко структурованим, його ієрархія повинна бути зрозумілою. Якщо каталог представлений у вигляді таблиці, то потрібно зробити сортування по різних параметрах. Також на сайті повинна бути можливість завантажити документ з каталогами та цінами, щоб клієнт в будь-який момент вдома на своєму комп’ютері міг відкрити його і подивитися. На сайті бажано зробити пошук товару за назвою або артикулом. В описі товару повинна бути точна і детальна інформація: назва, опис, фото, ціна (або можливість її дізнатися), гарантія. Для деяких видів товарів – свідоцтва про сертифікацію.

Отримання контактів відвідувачів сайту

На будь-який сайт заходять відвідувачі. Частина з них роблять замовлення, дзвонять в компанію, задають питання і т.д. Щоб «зачепити» більшу частину аудиторії, потрібно запропонувати їм отримати те, що буде їм у пригоді просто зараз. Ви можете запропонувати відвідувачам безкоштовно отримати корисну статтю, електронну книгу, запис аудіо-семінару, відео. Головне, щоб це була корисна інформація по темі вашої діяльності. Матеріал повинен мати привабливу назву. Краще, якщо ви не просто запропонуєте відвідувачам завантажити ваш матеріал, а отримати його на електронну пошту. Тоді ви робите на сайті невелику форму, в яку людина вводить ім’я, електронну адресу, телефон. Маючи таку електронну базу клієнтів, вам буде набагато легше повертати їх на сайт.

Ведення блогу на сайті

Ведення блогу на сайті – потужний інструмент залучення цільової аудиторії. Потік клієнтів буде відчутним лише після 50 якісних публікацій. Розміщуйте цікаві і корисні пости регулярно (1-2 рази на тиждень). Про те, як писати SEO-тексти читайте тут.

Підключення емоцій

Додайте на сайті фото ваших товарів в різних ракурсах. Якщо ваша продукція викликає емоції, спробуйте зняти невелике відео (на 1-2 хвилини). Наприклад, відеоролик про номер готелю з вражаючим видом з вікна, знятий на любительську камеру, працює краще, ніж нескінченні статті.

Звернення до вашої цільової аудиторії

Звертайтеся відразу з головної сторінки сайту до вашої цільової аудиторії: позначте, хто ваш клієнт і що ви можете йому запропонувати. Дайте зрозуміти, що ви знаєте про проблеми, які хвилюють клієнта і що він може з легкістю їх вирішити за допомогою ваших товарів і послуг.

Дотримуючись цих рекомендацій, ви зможете залучити, і що найголовніше, утримати нових відвідувачів, які в перспективі стануть вашими клієнтами. Яко ж потрібна допомога в створенні чи просуванні сайту, звертайтеся до нас.

Contact

Готові замовляти?

Якщо все, написане на сайті, викликало у вас довіру, зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом.

  • PBB design. м. Львів
    вул. Стрийська 202
  • Телефонуйте
    +38 067 603 6631
  • Години роботи
    Пн - пт: 10.00 - 18.00
© Copyright 2009 – 2022. PBB DESIGN. Веб розробка Львів
Contact
Call Now Button