Оптимізація сайту
Щоб сайт вийшов на хороші позиції, зробіть адреси його сторінок максимально простими, відповідними за змістом, бажано щоб вони містили ключові слова. Оптимізуйте урли, зробіть ЧПУ.
Заголовок і опис
Кожній сторінці потрібні неповторні мета-дані. Якісна seo оптимізація – це копітка робота над всіма параметрами сайту, вона включає як внутрішнє seo, так і зовнішнє.
Мета-заголовки краще підбирати не більше 70 символів. Тайтли обов’язково мають ключові слова і несуть смислове повідомлення. Переконайтеся, що це не просто набір ключових слів.
Мета-опис містить 156-160 знаків, він також неповторний і розкриває заголовок. Відображається в результатах пошуку як сніппет.
Заголовки
Переконайтеся, що на сторінці є єдиний заголовок рівня h1.
Правда, тепер з цим вже не так суворо. А інші взагалі допускаються в будь-якій кількості.
Перегляньте, щоб заголовки мали відповідні теги, а не, наприклад, теги напівжирного шрифту. Хоча візуально «результат той же», насправді заголовок без тега «тайтл» – це не заголовок.
Картинки: працюємо з ім’ям і alt-текстом
При зупинці курсору на онлайн-ілюстрації відображається її ім’я. Позбавтеся від імен типу «fjrdkv63fgbnd.jpg». Це, насамперед, робиться для відвідувачів ресурсу, хоча пошуковикам не так вже й важливо.
Alt-текст картинки служить для розуміння пошуковою машиною сенсу зображення, а це впливає на загальну релевантність сторінки. Alt-текст легко протестувати в Firebug.
Seo оптимізація сторінок
В принципі, це і є робота із заголовками та ключовими словами. Причому її доведеться повторити, коли будуть відомі ті самі слова, так що на перший раз досить перевірити тайтли на предмет правильного оформлення. Та й то – на основних сторінках.
Дубльований контент і дзеркала
Дзеркала сайту з www і без нього повинні бути злиті. Той самий конвент не має відкриватися двічі з «хвостами» типу /index.html (php, htm і т.д.) і без них. Правильно налаштуйте пере направлення, перевірте на унікальність конвент сторінок.
Валідність коду
Протестуйте його, зайшовши на www.validator.w3.org. Головне – уникнути критичних помилок, інші не так шкідливі.
Прихований текст, таємні посилання
При застосуванні вказаних фокусів пошукові машини банять сайт. Не важливо, як посилено ви будете просувати ресурс, він не відображається в результатах пошуку. Щоб запобігти такій ситуації, допоможе www.seo-browser.com: він попередить, що про вас думає «Яндекс» і Google.
Остання порада: Щоб провести seo оптимізацію потрібно вирішити проблеми, які ми описали вище. Звичайно, звичайному вебмайстру буде важко розібратися з усіма нюансами seo. Але ви можете замовити аудит сайту. Seo фахівці визначать і знайдуть проблеми, які заважають вашому сайту високо ранжуватися в пошукових системах. Вони нададуть докладний звіт по seo. Після аудиту ви самі зможете провести seo оптимізацію сайту самостійно.