По своїй суті лендінг – це односторінковий сайт. Ця одна-єдина сторінка повинна бути максимально ефективною і насиченою, щоб чітко, стисло, але точно відображати всю суть товару або послуги. Зазвичай на хорошому і правильному лендінгу ви знайдете не тільки докладний опис пропозиції, але і безліч якісних зображень товару, відгуки реальних покупців і, швидше за все, сторінка буде закінчуватися знижкою або якою-небудь акцією.
SEO (від англ. Search Engine Optimization) – це сукупність дій, що вживаються для поліпшення ресурсу, для підвищення його цінності і з точки зору користувачів, і з точки зору пошукових систем. Основна мета SEO-просування – вивести сайт в ТОП і збільшити його відвідуваність.
Якісна оптимізація веб-сайту (біла) включає в себе наступні роботи:
- оптимізація та постійне оновлення контенту;
- нарощування природної маси посилань;
- технічна оптимізація (налаштування robots.txt створення xml-карти, написання семантичної розмітки і т. д. – див. чек-лист з оптимізації).
Повернемося до рекламних сторінок. Що з переліченого вище можна застосувати до лендінгу?
Робота з контентом?
Оптимізувати тексти лендінга можна – пропишіть правильні заголовки, теги, атрибути alt, перевірте сторінку на переспам і унікальність.
А ось з регулярним оновленням складніше. Лендінг не передбачає зміну вмісту. Його структура написана раз і назавжди, змінювати можна лише якісь цифри за фактом. У лендінга немає внутрішніх сторінок, в яких можна було б розмістити статті, новини та інший корисний контент. Ця сторінка навіть не припускає наявність повноцінного каталогу, інформація в ньому статична.
Тому такий важливий момент оптимізації, як робота з контентом, для лендінга має дуже обмежені можливості.
Природна маса посилань?
Говоримо саме про природні посилання, покупні можуть спричинити за собою санкції. Так от природні посилання теж багато в чому залежать від контенту. Необхідно або єдину сторінку свого лендінгу зробити настільки цікавою, щоб на неї посилалися, чи все-таки обзавестися додатковими сторінками, на яких можна розміщувати нову актуальну інформацію.
Технічна оптимізація?
Тут у такого сайту теж невеликі можливості. Воно і зрозуміло – проста структура не дає скористатися всіма прийомами.
Загалом, факт є факт – просувати в природну видачу лендінг, який спочатку замислювався як сторінка для контекстної реклами, справа трудомістка і, як правило, безглузда.
У сферах, де конкуренція висока, лендінг (яким би цікавим він не був) буде поступатися повноцінному сайту у видачі пошукових систем.
Для низькоконкурентних тем … все може бути. Якщо у видачі мало сайтів з тематики вашого лендінга, то пошуковій системі і показувати більше нічого, крім нього. Так щойно створений одно сторінковий сайт kravush.com.ua опинився в ТОПі видачі Google по «напилення колінвалів». Але не можна сказати, що запит дуже популярний і конкурентний.
Тому наша порада: якщо конкуренція у вашому бізнесі висока, не варто витрачати час, сили і гроші на пошукове просування лендінгів. Використовувати їх треба за прямим призначенням: посадка для контекстної реклами.