SEO-просування лендінгів: міф чи реальність?


SEO-просування лендінгів: міф чи реальність?

По своїй суті лендінг – це односторінковий сайт. Ця одна-єдина сторінка повинна бути максимально ефективною і насиченою, щоб чітко, стисло, але точно відображати всю суть товару або послуги. Зазвичай на хорошому і правильному лендінгу ви знайдете не тільки докладний опис пропозиції, але і безліч якісних зображень товару, відгуки реальних покупців і, швидше за все, сторінка буде закінчуватися знижкою або якою-небудь акцією.
SEO (від англ. Search Engine Optimization) – це сукупність дій, що вживаються для поліпшення ресурсу, для підвищення його цінності і з точки зору користувачів, і з точки зору пошукових систем. Основна мета SEO-просування – вивести сайт в ТОП і збільшити його відвідуваність.
Якісна оптимізація веб-сайту (біла) включає в себе наступні роботи:

  • оптимізація та постійне оновлення контенту;
  • нарощування природної маси посилань;
  • технічна оптимізація (налаштування robots.txt створення xml-карти, написання семантичної розмітки і т. д. – див. чек-лист з оптимізації).

Повернемося до рекламних сторінок. Що з переліченого вище можна застосувати до лендингу?

Робота з контентом?

Оптимізувати тексти лендінга можна – пропишіть правильні заголовки, теги, атрибути alt, перевірте сторінку на переспам і унікальність.
А ось з регулярним оновленням складніше. Лендінг не передбачає зміну вмісту. Його структура написана раз і назавжди, змінювати можна лише якісь цифри за фактом. У лендінга немає внутрішніх сторінок, в яких можна було б розмістити статті, новини та інший корисний контент. Ця сторінка навіть не припускає наявність повноцінного каталогу, інформація в ньому статична.
Тому такий важливий момент оптимізації, як робота з контентом, для лендінга має дуже обмежені можливості.

Природна маса посилань?

Говоримо саме про природні посилання, покупні можуть спричинити за собою санкції. Так от природні посилання теж багато в чому залежать від контенту. Необхідно або єдину сторінку свого лендінгу зробити настільки цікавою, щоб на неї посилалися, чи все-таки обзавестися додатковими сторінками, на яких можна розміщувати нову актуальну інформацію.

Технічна оптимізація?

Тут у такого сайту теж невеликі можливості. Воно і зрозуміло – проста структура не дає скористатися всіма прийомами.
Загалом, факт є факт – просувати в природну видачу лендінг, який спочатку замислювався як сторінка для контекстної реклами, справа трудомістка і, як правило, безглузда.
У сферах, де конкуренція висока, лендінг (яким би цікавим він не був) буде поступатися повноцінному сайту у видачі пошукових систем.
Для низькоконкурентних тем ... все може бути. Якщо у видачі мало сайтів з тематики вашого лендінга, то пошуковій системі і показувати більше нічого, крім нього. Так щойно створений одно сторінковий сайт kravush.com.ua опинився в ТОПі видачі Google по «напилення колінвалів». Але не можна сказати, що запит дуже популярний і конкурентний.
Тому наша порада: якщо конкуренція у вашому бізнесі висока, не варто витрачати час, сили і гроші на пошукове просування лендінгів. Використовувати їх за прямим призначенням – посадка для контекстної реклами.


Ви можете завантажити і заповнити бриф щоб надати більше інформації розробнику щодо деталей майбутнього ресурсу

Бриф на розробку сайту Бриф на розробку лендінга Бриф на розробку додатку

Наші послуги

Створення сайтів Обслуговування сайтів Просування сайтів Інші послуги

Надіслати повідомлення