SEO-посилання – що це?


SEO-посилання – що це?

Давайте розберемося, що таке SEO-посилання, чому їх варто побоюватися. SEO-посилання – це посилання, поставлені з метою вплинути на пошукову систему, а не з метою допомогти користувачам, які рекомендують цей ресурс.
Якщо дивитися на прикладі Пінгвіна від Google, який спрямований на боротьбу зі спамними посиланнями, і до якого за 3 роки існування вже більш-менш звикли і навчилися просувати сайти, не побоюючись його, то Google не любить:

  • Покупні посилання. Google періодично в «ручному» режимі накладає санкції на ті чи інші біржі – вичислює всіх учасників і заганяє дружно під фільтр. 7 разів подумайте, перш ніж брати участь у біржах, продавати і купувати посилання – собі дорожче вийде. Google вже давно погрожує дістатися до російської Sape.
  • Google не любить масштабні акції з отримання посилань з блогів, форумів і т. п. Коментувати блоги, форуми, YouTube можна і навіть потрібно, але не залишайте одні і ті ж коментарі в великих масштабах, тим більше в автоматичному режимі цього не варто робити.
  • Обмін посиланнями між сайтами різних тематик. Неприродно виглядає, коли сайт меблів рекламує сайт бухгалтерських послуг.
  • Google не любить явно оптимізовані посилання, особливо там, де за змістом вони не потрібні.
  • Google не любить масові посилання, розміщені в підвалі, які не мають відношення до тематики сайту. Однак не бійтеся розміщувати в підвалі меню інформацію про розробників – ця інформація корисна для користувачів, тому безпечна.
  • Google не любить, коли на сайт йдуть посилання тільки з комерційними запитами в анкорі. Використовуйте поряд з комерційними анкорами («дитячі торти на замовлення») безанкорні посилання (зі слів «тут», «детально» і т. п.), а також посилання з розведеними анкорами («дізнайтеся про замовлення тортів»). Це один з головних симптомів – за що сайти потрапляють під Пінгвін.

З Google все зрозуміло, які посилання вважає спамними Яндекс?

Основні ознаки SEO-посилань по Яндексу:

  • розміщені на нетематичному сайті-донорі;
  • знаходяться серед посилань інших тематик;
  • містять неприродні анкори або часто вживаються формулювання комерційних запитів в анкорі.

Як бачимо, Яндекс і Google не люблять приблизно одні і ті ж посилання. Якщо звести все вищеперелічене воєдино, то SEO-посиланням буде вважатися ті, до яких можна застосувати відразу кілька факторів:

  • посилання з'явилася не в момент створення сторінки;
  • посилання знаходиться не в тексті, розміщене в підвалі і/або серед явно згенерованого контенту;
  • посилання розміщене на сторінці, де є багато посилань іншої тематики;
  • посилання мають неприродний, спамний анкор;
  • посилання розміщене на сайті, який продає посилання;
  • на сайті постійно змінюються зовнішні посилання;
  • одночасно з'явилася велика кількість однакових посилань зі схожих ресурсів.

Чи вважаються посилання від реєстрації в каталогах сайтів і реєстрації в каталогах статей покупними і чи можна за них потрапити під фільтр? Однозначно посилання з каталогів – це один з небагатьох способів легально отримати безпечні посилання на свій сайт. Такі посилання належать до природних. Не варто реєструвати сайт в низькосортних і нетематичних каталогах.
Просувайте сайт правильно, тоді і санкцій боятися не доведеться!
Покращуйте дизайн і юзабіліті, пишіть корисні і унікальні статті, працюйте над поведінковими факторами. Намагайтеся робити так, щоб ваші клієнти були фанатами вашого продукту/послуги.
P. S. Боїтеся «накосячити», «завести сайт під бан»? Замовляйте комплексне просування сайту у нас, ми використовуємо тільки білі методи.


Ви можете завантажити і заповнити бриф щоб надати більше інформації розробнику щодо деталей майбутнього ресурсу

Бриф на розробку сайту Бриф на розробку лендінга Бриф на розробку додатку

Наші послуги

Створення сайтів Обслуговування сайтів Просування сайтів Інші послуги

Надіслати повідомлення