shidnyj

    Семантичне ядро сайту: що це і для чого?

    Для чого потрібно семантичне ядро ​​сайту і як його використовувати?

    Семантичне ядро ​​створюється для того, щоб:

    Провести маркетинговий аналіз

    Для підбору і виділення ключових словосполучень необхідно зробити аналіз сайтів головних конкурентів. Це дозволяє врахувати вдалий досвід і застосувати його при розробці свого сайту.

    Створити структуру сайту

    Збирати семантичне ядро ​​слід для того, щоб в майбутньому структурувати свій веб-ресурс. Від того, скільки запитів було вибрано, залежить, як краще організувати меню, перелінковку між сторінками та інше.

    Оптимізувати сторінки сайту

    Вибрані ключові слова і пошукові запити використовуються для оптимізації сторінок сайту під кожен з них, як для структурування, так і для виведення в ТОП в пошукових системах. Оптимізація сайту дозволить уникнути переспаму.

    Сформувати технічні завдання для копірайтерів

    Слід знати, що без семантичного ядра незрозуміло, які теми для написання контенту давати копірайтерам. Маючи в своєму розпорядженні контент-план з прописаними основними і додатковими ключовими словами, досвідчений копірайтер зможе написати якісні тексти дійсно оптимізовані під правильне сприйняття пошуковими системами.

    Створити нові сторінки і розділи сайту

    Стикаючись з новими ключовими словами і пошуковими запитами, які підходять під відповідну тематику, стане зрозуміло, які розділи і сторінки слід додати на сайт.

    Підібрати тексти посилань (анкори)

    Грамотно підібрані ключові запити допоможуть вирішити, які фрази найбільш підійдуть для анкорів.

    Як правильно скласти семантичне ядро ​​для сайту?

    Для побудови SEO-ядра найчастіше використовують сервіс Google Ads (в ​​перспективі в ньому буде запущена контекстна реклама) і подібні. Під час пошуку запитів варто вводити в рядок раніше обрані слова, що відображають специфіку сайту. У випадаючому списку будуть доступні словосполучення, які користувачі шукають найчастіше. На цьому етапі необхідно:

    • проаналізувати видачу, підібрати відповідні словосполучення;
    • виділити уточнюючі і асоціативні запити.

    Види ключових запитів

    Ключові слова можна розділити на 3 групи:

    • низькочастотні (НЧ), які запитуються в пошукових системах близько 100-500 разів на місяць. За допомогою НЧ можна швидко підняти новий сайт в пошуковій видачі, найчастіше їх впроваджують в описі, розміщеному на сторінках товарів або послуг. Вони досить конкретизовані, складаються з 3-4 слів;
    • середньочастотні (СЧ). Кількість таких запитів досягає 500-5 тис., СЧ запити активно застосовуються для комерційних ресурсів;
    • високочастотні (ВЧ). Найпопулярніші словосполучення, які найчастіше вводять в пошуковий рядок користувачі. Кількість може становити 5-10 тис. і більше, за допомогою ВЧ запитів можна зміцнити позиції розкручених сайтів.

    Частотність залежить від тематики, для молодого ресурсу найкращим рішенням стануть середньо- і низькочастотні запити.

    Проведення кластеризації

    Підібрані ключові словосполучення потрібно поділити по змісту на групи (кластери). Кластеризація дозволяє видалити зайве і виділити головне, що необхідно для:

    • налаштування ефективних рекламних кампаній;
    • створення релевантних сторінок;
    • формування детальної структури сайту.

    Кластеризація – складний процес, тому краще використовувати сервіси автоматизації: MegaIndex, SE Ranking, інші. Готові кластери рекомендується перевіряти вручну, щоб виключити можливі помилки, неточності.

    Під час складання SEO-ядра треба орієнтуватися на тематику сайту, побажання потенційних клієнтів, а також зовнішні джерела: контекстна реклама, пошукові підказки, аналіз конкуруючих ресурсів.

    Пам’ятайте: правильна побудова семантичного ядра сайту є важливим моментом в оптимізації веб ресурсу і відіграє велику роль в просуванні. Поради про те, як сформувати семантичне ядро ​​сайту, допоможуть виконати цю складну роботу правильно, і відносно швидко.

    Помилки при побудові семантичного ядра

    Збір семантичного ядра – одне з першочергових завдань будь-якого SEO-фахівця при роботі з проектом, який знаходиться на просуванні. Нижче представлені типові помилки, які можуть допустити початківці оптимізатори при зборі семантики.

    • Збирати з одного джерела. В семантиці, зібраній з одного джерела, є можливість втратити ряд запитів, які допоможуть просуванню сайту. Ми рекомендуємо такий список сервісів для підбору ключових слів: Serpstat, планувальник ключових слів Google Ads, Semrush, Ahrefs. Оптимальним варіантом стане ядро, до якого увійшли фрази з кількох джерел.
    • Упустити синоніми. Семантичне ядро ​​без урахування синонімів буде неповним. При зборі семантики необхідно включати в ядро синоніми, це допоможе підвищити релевантність. Наприклад: ремонт стільникових телефонів = ремонт мобільних телефонів і т.п.
    • Зациклитися на ВЧ-запитах. Як правило, ВЧ-запити мають високу конкуренцію, просування по них молодого сайту може бути неефективним.
    • Не враховувати НЧ запити. Не звертати уваги на НЧ запити не варто. Завдяки їм можна підтягнути вектор тематичної спрямованості статей і сайту, що в подальшому дасть хорошу опору для створення контенту, спрямованого на просування за високочастотними запитами.
    • Неправильно кластеризувати запити. У разі проведення неправильної кластеризації різко погіршується релевантність сторінок сайту, що негативно позначається на просуванні. При кластеризації запитів необхідно зрозуміти, який зміст користувачі вкладають в запит, і правильно розподілити запити по сторінках сайту.
    Поділитися в соцмережах
    Contact

    Готові замовляти?

    Якщо все, написане на сайті, викликало у вас довіру, зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом.

    • PBB design. м. Львів
      вул. Стрийська 202
    • Телефонуйте
      +38 067 603 6631
    • Години роботи
      Пн - пт: 10.00 - 18.00
    © Copyright 2009 – 2020. PBB DESIGN. Веб розробка Львів
    Contact
    Поділитися в соцмережах
    Call Now Button