Банерна реклама – це картинка в графічному вигляді, основною метою якої є просування певної сфери послуг або товарів. Банер може виглядати як текст або зображення, рухоме або статичне. Як і інші види реклами банер відсилає користувача ресурсу на певний сайт і таким чином підвищує популярність рекламованого контенту.
Як працює банерна реклама
Медійна, вона ж банерна реклама вже давно стали постійним супутником для кожного користувача інтернету. Раніше реклама була представлена в досить примітивному дратівному вигляді. На даний момент підхід змінився, це спричинило динаміку ефективності даного напрямку популяризації сайтів.
Основною метою банерної реклами є збільшення трафіку на інтернет-ресурс. Веб-банери не тільки посилають на сайт, але можуть ще інформувати про надходження товарів і про нові продукти. Велика частина медійної реклами має інтерактивний вид, тобто сенс в переході по банеру, щоб по ньому клікнули. Розміщують рекламу прямі роботодавці. Вони вибирають для розміщення сайти з великим трафіком. Сайти повинні мати корисний і цікавий контент. Крім того, при виборі сайту для публікації банера потрібно враховувати той факт, щоб контент сайту і відповідно інтереси читачів були пов’язані з темою банера. Про інші види реклами в інтернеті читайте тут.
Переваги банерної реклами
Велику популярність банерної реклами можна пояснити рядом її переваг. Серед них:
- Зростання впізнаваності бренду, марки. Неможливо не помітити яскраве зображення на сторінці з назвою бренду, тому читачі того не відаючи відкладають цю картинку у себе в голові.
- Велика аудиторія. Якщо вибрати коректний інтернет-майданчик для розміщення, то високий трафік з банера не змусить себе довго чекати.
- Швидкий результат. Відвідувачі сайту вже в перші хвилини публікації бачуть банерну реклами.
- Медійною рекламою легко керувати. В онлайн режимі можна змінити зміст реклами і стежити за її трафіком.
Недоліки банерної реклами
- Розміщення банерної реклами має немалу вартість. Для медійного просування потрібно вкладання грошей.
- Швидка втрата інтересу до банеру. Реклама швидко набридає користувачам, а її оновлення вимагає часу і капіталовкладень.
Де можна розмістити банерну рекламу
Максимальний ефект від банерної реклами буде гарантований, якщо її розмістити в найпотужніших пошукових системах як Google. Кожна з них являє собою медійний комплекс, до складу якого входять велика кількість сайтів різної тематики.
Крім того, для публікації банерів використовуються тематичні сайти і соціальні мережі. Як покращити відвідуваність свого сайту можна прочитати тут.
Як оцінити ефективність медійної реклами?
- Не варто розраховувати на продажі. Виняток – якщо у вас дешеві товари, які купують імпульсивно. Другий виняток – вам вдалося точно потрапити в гарячу аудиторію вже зараз готову до покупки (це складно).
- Просіть користувача виконати будь-яку дію на сторінці. Банально – дати свій email; круто – взяти участь в грі, або інший віртуальній активності. За кількістю виконаних дій можна судити про зацікавленість відвідувачів. Кількість повернутих після закінчення кампанії користувачів також говорить про ступінь зацікавленості.
- Непрямі ознаки успішної медійної кампанії (власне, те, заради чого все затівається) – зростання прямого і брендового трафіку, збільшення коефіцієнта транзакції. Але точний вплив конкретної кампанії на збільшення брендового трафіку визначити практично неможливо, оскільки на нього впливає безліч факторів, у тому числі тих, що неможливо зафіксувати.