Що таке банерна реклама? Як працює


Що таке банерна реклама? Як працює

Банерна реклама - це картинка в графічному вигляді, основною метою якої є просування певної сфери послуг або товарів. Банер може виглядати як текст або зображення, рухоме або статичне. Як і інші види реклами банер відсилає користувача ресурсу на певний сайт і таким чином підвищує популярність рекламованого контенту.

Як працює банерна реклама

Медійна, вона ж банерна реклама вже давно стали постійним супутником для кожного користувача інтернету. Раніше реклама була представлена ​​в досить примітивному дратівному вигляді. На даний момент підхід змінився, це спричинило динаміку ефективності даного напрямку популяризації сайтів.
Основною метою банерної реклами є збільшення трафіку на інтернет-ресурс. Веб-банери не тільки посилають на сайт, але можуть ще інформувати про надходження товарів і про нові продукти. Велика частина медійної реклами має інтерактивний вид, тобто сенс в переході по банеру, щоб по ньому клікнули. Розміщують рекламу прямі роботодавці. Вони вибирають для розміщення сайти з великим трафіком. Сайти повинні мати корисний і цікавий контент. Крім того, при виборі сайту для публікації банера потрібно враховувати той факт, щоб контент сайту і відповідно інтереси читачів були пов'язані з темою банера. Про інші види реклами в інтернеті читайте тут.

Переваги банерної реклами

Велику популярність банерної реклами можна пояснити рядом її переваг. Серед них:

  • Зростання впізнаваності бренду, марки. Неможливо не помітити яскраве зображення на сторінці з назвою бренду, тому читачі того не відаючи відкладають цю картинку у себе в голові.
  • Велика аудиторія. Якщо вибрати коректний інтернет-майданчик для розміщення, то високий трафік з банера не змусить себе довго чекати.
  • Швидкий результат. Відвідувачі сайту вже в перші хвилини публікації бачуть банерну реклами.
  • Медійною рекламою легко керувати. В онлайн режимі можна змінити зміст реклами і стежити за її трафіком.

Недоліки банерної реклами

  • Розміщення банерної реклами має немалу вартість. Для медійного просування потрібно вкладання грошей.
  • Швидка втрата інтересу до банеру. Реклама швидко набридає користувачам, а її оновлення вимагає часу і капіталовкладень.

Де можна розмістити банерну рекламу

Максимальний ефект від банерної реклами буде гарантований, якщо її розмістити в найпотужніших пошукових системах як Google. Кожна з них являє собою медійний комплекс, до складу якого входять велика кількість сайтів різної тематики.
Крім того, для публікації банерів використовуються тематичніі сайти і соціальні мережі. Як покращити відвідуваність свого сайту можна прочитати тут.

Як оцінити ефективність медійної реклами?

  • Не варто розраховувати на продажі. Виняток - якщо у вас дешеві товари, які купують імпульсивно. Другий виняток - вам вдалося точно потрапити в гарячу аудиторію вже зараз готову до покупки (це складно).
  • Просіть користувача виконати будь-яку дію на сторінці. Банально - дати свій email; круто - взяти участь в грі, або інший віртуальній активності. За кількістю виконаних дій можна судити про зацікавленість відвідувачів. Кількість повернутих після закінчення кампанії користувачів також говорить про ступінь зацікавленості.
  • Непрямі ознаки успішної медійної кампанії (власне, те, заради чого все затівається) - зростання прямого і брендового трафіку, збільшення коефіцієнта транзакції. Але точний вплив конкретної кампанії на збільшення брендового трафіку визначити практично неможливо, оскільки на нього впливає безліч факторів, у тому числі тих, що неможливо зафіксувати.


Ви можете завантажити і заповнити бриф щоб надати більше інформації розробнику щодо деталей майбутнього ресурсу

Бриф на розробку сайту Бриф на розробку лендінга Бриф на розробку додатку

Наші послуги

Створення сайтів Обслуговування сайтів Просування сайтів Інші послуги

Надіслати повідомлення