8 ключових факторів для перевірки, якщо сайт знижується в рейтингах пошуку


8 ключових факторів для перевірки,  якщо сайт знижується в рейтингах пошуку

Більше 90 відсотків трафіку веб-сайту зазвичай належить пошуковим системам. Оскільки пошукові системи насичені пропозиціями, найважливіше місце в рейтингу пошукових систем (SERPs) має сайт, який заслуговує найбільшої їхньої довіри. Щоб не відставати від конкурентів, грамотно оптимізуйте свій веб-сайт.
Зниження рейтингу сайту в пошуковій видачі, втрата трафіку веб-сайту обумовлено багатьма різними критеріями. Ось 8 ключових факторів, які слід розглянути при визначенні причини падіння позицій сайту:

1. Реорганізація вашого веб-сайту

Переконайтеся, що дизайн веб-сайту привабливий і унікальний, що має вирішальне значення для того, щоб потенційні клієнти залишалися на вашому сайті. Статистика показує, що приблизно 66 відсотків людей, швидше за все, прочитають інформацію на веб-сайті з привабливим дизайном. Переробляючи свій веб-сайт, переконайтеся, що це не впливає на ваші зароблені рейтинги. Виконайте конкретні кроки, щоб переконатись, що ваші рейтинги залишаться незмінними:

  • Аналіз структури вхідних посилань на ваш перероблений сайт. Чи всі вони працюють правильно?
  • Використовуйте  301 переадресації для втрачених адрес сторінок.
  • Перш ніж вносити будь-які зміни або переробити свій сайт, слід проводити аудит сайту.

2. Перевантажений сервер

Проблеми з сервером впливають на рейтинг сайту, особливо коли виникає перевантаження чи аварія. Звичайно, якщо ви знаходитесь на загальному сервері, існує більша ймовірність того, що це трапиться. Якщо плануєте отримувати великий трафік на сайті, замовляйте виділений сервер.

3. Джерела трафіку

Трафік на веб-сайті  йде з багатьох різних джерел. Ось декілька поширених джерел трафіку:

  • Реферали.
  • Результати органічного пошуку.
  • Сайти соціальних мереж.
  • Платний пошук.
  • Прямий трафік.
  • Електронний маркетинг.

Аналіз того, яке з цих джерел приносить найбільший чи найменший трафік на ваш сайт, є важливим показником для визначення того, який канал вам слід поліпшівати. Крім того, важливо перевірити показники відмов. Ведення цих статистичних даних дозволить відслідкувати, чи є на вашому сайті проблеми, які потрібно негайно виправити.

4. Внутрішня навігація

Навігація на сайті дозволяє відвідувачам легко знаходити інформацію. Половина відвідувачів залишать веб-сайт, якщо навігація на сайті незрозуміла чи складна. Найкращий формат для використання – горизонтальне чи вертикальне меню з двома, трьома рінями вкладення.

5. Перенаправлення

Час відчасу на сайті доводиться робити структурн ізміни. Періодично кожна поважна фірма робить редизайн сайту. Важливо правильно використовувати 301 перенаправлення для збереження втрачених адрес сайту, особливо коли ці сторінки мали непоганий трафік. Переадресація 301 розглядається як зміна адреси сторінки. Це дозволяє пошуковим системам знати, що ваш веб-сайт, кілька сторінок або лише одна сторінка перемістилися.
Коли 301 переспрямування правильно реалізовано, ваш сайт не втратить жодного рейтингу. Однак ви можете отримати покарання за дублювання вмісту, якщо це не зроблено правильно. Пошукові системи почнуть індексувати ваші нові та старі адреси веб-сайтів, якщо 301 перенаправлення невірні.

6. Вивчайте поведінку конкурентів

Контролюйте та аналізуйте сайти ваших конкурентів та методи, які вони використовують у своїх рекламних кампаніях. Використовуйте спеціальні веб-сайти, наприклад, SERPs.com для перевірки ключових слів. Це дозволяє виявити всі ключові слова, які використовують ваші провідні конкуренти, і, у свою чергу, збільшити ваш рейтинг. Візьміть ці ключові слова та створюйте нові сторінки, щоб створити свій вміст. Це створює цінність для потенційних клієнтів, які відвідують ваш веб-сайт.

7. Сірі та чорні методи

Якщо ви використовуєте сірі чи чорні методи для створення посилань на ваш веб-сайт, ви ризикуєте отримати штраф за якість посилання. Google покарає сайти з низькоякісними посиланнями, які завдають шкоди рейтингу цього сайту. Високоякісні посилання можуть бути створені шляхом впровадження грамотної стратегії. Пишіть та рекламуйте цікаву інформацію, використовуючи ваші соціальні медіа-платформи та отримуйте більше природніх посилань на свій сайт.

8. Поведінка користувача на сайті

Зацікавленість користувача - ключовий показник, пов'язаний із рейтингами в пошукових системах, і використання Google Analytics дозволяє оцінити цю взаємодію. Визначте показники відмов і середній час, який користувач витратив на вашому сайті. Ці показники визначають, чи є у вас певні сторінки, які потребують переробки, щоб покращити прихильність  своїх користувачів.
Виправте цю проблему, виконавши:

  • Легку навігацію.
  • Відмінний дизайн.
  • Читабельність та короткі абзаци.
  • Цікавий зміст.
  • Релевантні ключові слова.
  • Переконливий заклик до дії.
  • Унікальний контент.

Вивчивши ці важливі фактори, реалізуйте їх у себе на сайті. Це призведе до підвищення вашої видимості в Інтернеті. При потребі завжди можете розраховувати на нашу допомогу.

 


Ви можете завантажити і заповнити бриф щоб надати більше інформації розробнику щодо деталей майбутнього ресурсу

Бриф на розробку сайту Бриф на розробку лендінга Бриф на розробку додатку

Наші послуги

Створення сайтів Обслуговування сайтів Просування сайтів Інші послуги

Надіслати повідомлення