pbb-man

Реклама на сайті

Розміщення реклами на сайті – один із способів заробітку в інтернеті. Компанії можуть рекламувати не тільки свої продукти, а й сторонні сайти. Про те, як розмістити таку рекламу на сайті і не зіпсувати дизайн, як ефективно рекламувати свої товари на сайті читайте в цій статті.

Якою буває реклама на сайті

Як правило, реклама на сайті ділиться на три види:

  • реклама партнерських проектів, де власники ресурсів домовляються рекламувати проекти один одного;
  • контекстна реклама, яка налаштовується індивідуально під користувача і є автоматичною, змінюється після кожного оновлення сторінки;
  • реклама власних продуктів компанії – зазвичай це різні акції, розпродажі, популярні товари.

Наведемо приклади кожного виду реклами і розглянемо їх основні переваги та недоліки.

Партнерські проекти

Реклама партнерських проектів – спосіб заробітку для тих ресурсів, які не хочуть розміщувати випадково підібрані оголошення, і шукають спеціальних партнерів. Як правило, це або компанії суміжної тематики, або відомі бренди.
Такий тип реклами має безліч переваг:

  • ви самі вибираєте, яка реклама буде показуватися користувачам, тому зможете рекламувати тільки вподобані бренди і якісну продукцію;
  • даний вид реклами можна органічно вписати в дизайн сайту, оскільки ви точно знаєте, як вона буде виглядати;
  • можна розраховувати на лояльність партнерів і розміщувати рекламу своєї продукції у них на сайті.

Однак, є і деякі складності: потрібно самим шукати партнерів, створювати оригінальний контент, що призводить до додаткових витрат коштів і часу. Такий вид реклами підходить тим брендам, які мають велике коло знайомств і можуть собі дозволити витрачати бюджет на PR і рекламу в інтернеті.

Контекстна реклама

Контекстна реклама – рекламні оголошення, які настроюються індивідуально для кожного користувача. Основним «провідником» такої реклами є Google. Оголошення показуються на основі вже відвіданих сайтів користувачем або його пошукових запитів. Таким чином, така реклама може бути зовсім іншої тематики і зовсім не підходити до тематики ресурсу.
Іноді власники ресурсів можуть самі вибирати, які компанії будуть рекламуватися у них на сайті – це можуть бути фільтри по тематиці, брендах і так далі.
Який підхід краще? У випадку з автоматичним настроюванням, реклама буде персоналізована і користувач зверне увагу на знайому тему. Однак, власник ресурсу не знатиме, як виглядає його сайт для конкретного користувача. Через те, що не завжди клієнти відвідують сайти пристойного змісту, такі оголошення можуть викликати негативні емоції у відвідувачів. Також подібні банери будуть вибиватися з тематики сайту.
У тому випадку, коли підприємець сам вибирає компанії і тематики, які будуть рекламуватися на його ресурсі, він не вибирає «кота в мішку». Однак, така реклама не буде персоналізована і цільова аудиторія банера автоматично зменшується. Тому вибирати тип реклами потрібно, враховуючи цільовий сегмент аудиторії і специфіку ресурсу. Прочитати більше про контекстну рекламу можна тут.

Реклама власних продуктів компанії

Цей вид реклами є частиною контенту сайту. Підприємці розміщують на сторінці посилання на інші розділи сайту, щоб користувачі побачили акцію або рекламну пропозицію, і купили пропонований товар.
Рекламні оголошення на сайтах – основний спосіб залучення уваги користувачів до свого продукту. Розберемося, як зробити рекламу з точки зору дизайну найбільш привабливою і ефективною.

Розміщення реклами на сайті: способи і правила

Один з найважливіших параметрів ефективності реклами – її розташування. Від того, в якій частині сторінки розміщено рекламне оголошення залежить, скільки людей його побачать, і, відповідно, рівень конверсії реклами. Розглянемо основні способи розташування реклами на сайті і розберемо плюси і мінуси кожного типу.
Все більше і більше сайтів розміщують рекламні оголошення в самому верху сайту. Чому така реклама популярна? Головна причина – кількість переглядів. Головний екран – частина сайту, яка найчастіше знаходиться на очах у користувача. Тому ймовірність перегляду реклами у верхній частині сторінки найбільша. Така реклама коштує дорожче, ніж звичайні банери в сайдбарі. Вона буде найефективнішою, але власникам ресурсу варто бути обережними, оскільки така реклама може зіпсувати враження від сторінки.
Альтернатива рекламі вгорі сторінки – слайдер на головному екрані. Загалом дане розташування використовують для розміщення банерів про свою продукцію, акції компанії. Це є одним з найбільш ефективних рішень, яке, до того ж, не псує враження від сторінки. Ви самі можете вирішувати, як буде виглядати оголошення, і створити макет, який підходить під дизайн сайту.
Такий спосіб розміщення реклами є одним з найефективніших. Однак, підходить тільки для рекламних оголошень власної продукції.
Ще один вид популярної реклами – банери в сайдбарі. Сайдбар – це бічна частина сторінки. Така реклама є популярною з двох причин:

  • банери можна органічно вписати в контент, щоб вони не заважали сприйняттю користувачів;
  • завдяки вузькій тематичної частини, можна розмістити багато рекламних оголошень.

Однак саме через таку популярність в маркетингу виникло таке явище як «банерна сліпота». Його користувачі не люблять переглядати рекламу, тому підсвідомо починають ігнорувати її і не дивитися на сайдбар. Через ці явища сайдбар не є найефективнішим місцем розташування оголошень, хоча і залишається популярним способом. Одним з рішень подолання «банерної сліпоти» – розміщувати оголошення упереміш з корисним контентом.
Через явища «банерна сліпота», про який говорилося вище, маркетологи стали шукати місця на сайті, де оголошення будуть проглядатися користувачами. Рішення було таким: вбудовувати рекламу в контентну частина сайту. При читанні користувач звертає на неї увагу і може перейти на запропоноване посилання. Для прикладу:

Ви задумалися про створення власного сайту? Як створити сайт самостійно – читайте по цьому посиланні.

Даний спосіб також слід використовувати з обережністю. Важливо, щоб оголошення не заважали читачеві сприймати інформацію, не перетягували всю увага на рекламу і не заважали користувачеві зосередитися. Для цього використовують вставки невеликого розміру, намагаються підбирати банери в тон дизайну сайту.

Способи залучення уваги користувача до реклами

Розташування реклами, безумовно, відіграє головну роль. Однак, варто враховувати і дизайн реклами сам по собі. Розглянемо основні способи залучення уваги користувача до реклами в дизайні сайту.

Яскрава палітра кольорів

Основним засобом залучення уваги до реклами до цих пір залишається кольорова палітра банера. Чим яскравіше використовувані кольори, тим більша ймовірність, що користувач зверне увагу на оголошення. Також потрібно, щоб відтінки відрізнялися від використовуваної колірної гами на сайті, але, разом з цим, не дуже виділялися із загальної концепції, щоб не зіпсувати враження від дизайну.

Анімація і рух

Рух завжди привертає увагу користувача. Тому часто в рекламі на сайті використовуються різні відео або анімовані зображення.
Такий спосіб – гарне рішення привернути увагу користувача, затримати його і зацікавити. Деякі використовують відео не тільки на невеликих рекламних оголошеннях, але і для слайдерів на головному екрані.

Фіксація банера

Ще один спосіб привернути увагу користувача за допомогою руху – фіксований банер. Така реклама використовується в основному в сайдбарі, і, за рахунок переміщення зображення разом зі скроллингом, може звернути на себе увагу.

Зміст

Однак яскравий колір і рух – це далеко не все. Мало привернути увагу користувача – потрібно зацікавити його, спонукати зробити цільову дію – перейти на сторінку з акцією або на сайт партнера. Для цього маркетологи і дизайнери придумують різні способи, які зможуть зацікавити користувачів.

Одним з успішних методів залучення уваги є ситуативний маркетинг. Рекламні оголошення створюються з урахуванням трендів і подій, які відбуваються в світі. Наприклад, печиво «Орео» довший час було популярним, тому що створили цілу рекламну кампанію, присвячену виходу фінального сезону серіалу «Гра престолів». Важливо вміти потрапляти в тренди і зацікавлювати користувачів не тільки красивою упаковкою товарів, але і якісної подачею матеріалу.

До реклами на сайті варто підходити з обережністю. Часто ми можемо зіпсувати враження від сторінки тільки через те, що банерів занадто багато, вони заважають сприйняттю контенту (наприклад, рекламне відео не можна закрити, і потрібно чекати до кінця ролика) або не відповідають нормам пристойності (часто можна зустріти рекламу, яка веде на сайти з вірусами або непідтвердженою інформацією). Користувачі дратуються і йдуть з сайту. Тому краще використовувати рекламні зображення в міру і утримати клієнта, ніж втратити користувача, але заробити на одному показі.

Веб студія PBB design уважно підходить до розміщення реклами на сайтах. Ми можемо створити дизайн рекламного банера, макет сайту, з урахуванням рекламних зображень. Також стежимо за тим, щоб банери органічно вписувалися в контент і не псували враження від дизайну.

Contact

Готові замовляти?

Якщо все, написане на сайті, викликало у вас довіру, зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом.

  • PBB design. м. Львів
    вул. Стрийська 202
  • Телефонуйте
    +38 067 603 6631
  • Години роботи
    Пн - пт: 10.00 - 18.00
© Copyright 2009 – 2022. PBB DESIGN. Веб розробка Львів
Contact
Call Now Button