На сьогоднішній день успішне пошукове просування неможливе без грамотно складеного семантичного ядра (читай: без правильно підібраних ключових фраз, або пошукових запитів). Семантичне ядро – це набір пошукових слів і словосполучень, які найбільш точно характеризують вид діяльності, товари або послуги, які пропонує інтернет-ресурс.
У даній статті ми розглянемо, на які типи поділяються пошукові запити, розберемо семантику запитів і дамо вам корисні рекомендації по правильному підбору ключових слів.
Пошукові запити прийнято класифікувати за кількома ознаками. Ми розглянемо типи пошукових запитів по частоті і по меті.
За частотою запитів, як правило, виділяють три групи:
Для просування ми рекомендуємо віддати перевагу середньочастотним і низькочастотним запитам, так як конкуренція за цими словами не занадто висока, і просунутися по них буде набагато легше.
Але варто відзначити, що оцінка частотності ключових запитів – поняття відносне. Наприклад, для сайту дитячої школи розвитку в Києві запит «школа раннього розвитку» з частотою 345 буде високочастотним і дуже ефективним запитом для просування. Тобто при підборі пошукових запитів по частоті слід враховувати тематику сайту і регіональну приналежність.
Крім частоти, пошукові запити класифікують за метою пошуку:
При розподілі пошукових запитів для семантичного ядра ви повинні чітко розуміти потреби користувачів та цілі просування. Наприклад, для сторінок каталогу товарів доцільніше буде використовувати ключові транзакційні запити: фрази з «купити», «замовити», «недорого». Для блогу, розділів з наданням інформації варто використовувати інформаційні запити.
Кожен ключовий запит має свою семантику будови. Всі фрази складаються з тіла, специфікатора і хвоста. Розберемо анатомію пошукової фрази на прикладі.
Візьмемо для прикладу запит «спідниця». Даний запит складається тільки з тіла, він загальний, високочастотний і конкуренція по ньому занадто висока. Використання даного запиту небажано для просування, так як приведе велику кількість нецільового трафіку на сайт.
Щоб визначити трансакційну приналежність, додається спецификатор. Саме спецификатор визначає мету пошуку. Наприклад:
Щоб деталізувати запит, додаємо до нього хвіст:
Кожен хвіст надає запитам певну деталь для пошуку.
Зараз, знаючи будову пошукових запитів, ви зможете скласти список ключових слів для свого семантичного ядра за формулою «спецификатор + тіло + хвіст».
Спробуємо зробити це на прикладі сайту pbb.lviv.ua. Визначаємо тіло «просування сайтів», далі додаємо спецификатор «замовити просування сайту», «купити просування сайту» і додаємо хвіст «замовити просування сайту в пошукових системах», «замовити просування сайтів у Львові», «замовити просування сайтів недорого».
З допомогою фраз, що містять хвости, ви розширите охоплення аудиторії і зменшите конкурентність семантичного ядра.
При складанні семантичного ядра ми рекомендуємо користуватися сервісом з підбору фраз Яндекс.Вордстат. Ви зможете відслідковувати статистику пошукових запитів, підбирати відповідні ключові запити для сайту, спрогнозувати трафік на сайт і не тільки.
Тепер, знаючи які ключові слова краще використовувати для просування, ви можете самостійно розробити семантичне ядро. Для кожної сторінки сайту оптимально брати по 3 ключових запиту, важливих для просування (один запит з високою частотою і два середньочастотних запити).
Ви можете довірити цю роботу нашим фахівцям, для цього зверніться до нас і вас проконсультують. Після того як ви грамотно розробите семантичне ядро сайту, оптимізуйте контент. Використовуйте ключові фрази для написання оптимізованих текстів, складання заголовків, тегів і т. д.
Ви можете завантажити і заповнити бриф щоб надати більше інформації розробнику щодо деталей майбутнього ресурсу
Бриф на розробку сайту Бриф на розробку лендінга Бриф на розробку додатку