Як отримати посилання на свій сайт


Посилання, які інші веб-майстри ставлять на ваш сайт - це один з найважливіших факторів, що враховуються пошуковими системами при ранжуванні, тобто при визначенні місця вашого сайту при видачі за пошуковими запитами.
І це абсолютно логічно: адже якщо хтось ставить посилання на ваш сайт, значить, він вважає його вартим уваги своїх відвідувачів, рекомендує їм його. (Наскільки ці рекомендації щирі і безкорисливі - це вже інше питання).
Найбільшу вагу в очах пошукових систем мають односторонні посилання. Посилання ж обмінні (а обмін посиланнями був одним з основних способів просування ще рік-два тому) всі провідні пошуковики зараз навчилися досить непогано розпізнавати і враховують їх з мінімальною вагою. Як же уникнути обміну, як отримати якісні односторонні посилання на свій сайт?

Посилання принесе якісний контент

Безумовно, найкращий спосіб отримати посилання на свій сайт - це зробити дійсно якісний сайт з унікальним контентом, який власники інших ресурсів будуть з задоволенням цитувати і щиро рекомендувати своїм відвідувачам. Саме такі посилання розробники пошукових систем і вважають найціннішими, релевантними, вагомими і докладають величезних зусиль до того, щоб навчити алгоритми пошуковиків розпізнавати саме ці посилання і враховувати їх з максимальною вагою. І останнім часом це в них починає більш-менш виходити.
Але цей спосіб дуже нешвидкий, особливо для нового, нерозкрученого ще ресурсу. Виклавши в Мережу нехай навіть самий унікальний і корисний контент, ви можете дуже довго чекати появи посилань на нього. Адже новий сайт спочатку має для пошуковиків дуже низьку, майже нульову вагу, і тому ваш унікальний і цінний контент буде видаватися пошуковими системами на ... дцять, а то й на ... сотих сторінках результатів пошуку, на які, м'яко кажучи, мало хто з користувачів, що знаходяться при повному розумі і тверезій пам'яті, заглядає ... Тому, хочеш - не хочеш, а доводиться шукати способи отримання "штучних" посилань на свій сайт. І як перший крок на цьому шляху цілком можна порекомендувати реєстрацію сайту в каталогах.

Реєстрація в каталогах

Каталоги - це сайти, головна мета яких - зібрати інформацію про інших сайтах і в зручному, структурованому вигляді подати її користувачам Мережі. Усі (ну, або майже всі) каталоги ставлять гіперпосилання на описані в них сайти, але далеко не від усіх цих посилань буде реальна користь. По-перше, багато каталогів посилання ставлять не прямо, а через різні скрипти. Такі посилання в більшості своїй пошуковиками не враховуються. По-друге, часто каталоги вимагають обов'язкового розміщення зворотнього посилання. По-третє, дуже і дуже багато каталогів (як правило, немодеровані) занесені на "чорні списки" пошукових систем, які їх або взагалі не індексують (називається це бан), або не враховують посилання з них.
Реальну користь можна отримати лише від реєстрації в так званих "білих" каталогах, які ставлять на ваш сайт пряме посилання, не вимагають зворотного і не забанені пошуковими системами. Кількість таких каталогів в неті, за різними оцінками, від декількох сотень до 2-3 тисяч. Причому змінюється їх склад дуже швидко. Тому вести власну базу білих каталогів, регулярно поповнюючи її знову з'являються і видаляючи "почорнілі", можна тільки, якщо займатися цим цілеспрямовано і серйозно, приділяючи цьому багато сил і часу. Що, у свою чергу, має сенс тільки в тому випадку, якщо ви проганяєте сайти по каталогах часто і у великих кількостях. Якщо ж кількість сайтів, які ви розкручуєте, вимірюється одиницями або навіть двома-трьома десятками на рік, то, на мій погляд, набагато вигідніше замовляти реєстрацію сайту в каталогах у фахівців, які, займаючись прогоном по каталогах професійно, і бази свої підтримують в актуальному стані, і роботу виконують швидко і за цілком помірні гроші. Пропозицій таких послуг зараз безліч, як від фрілансерів, так і від великих фірм.

Купівля посилань

Купівля посилань - найпростіший і швидкий, але і найдорожчий спосіб отримати якісні, сильні односторонні посилання на свій сайт. Одне посилання з головної (та й з хорошої внутрішньої) сторінки якісного ресурсу може дати ефект більший, ніж десятки і навіть сотні каталожних або обмінних посилань. По гостроконкурентних тематиках вивести сайт на перші позиції у видачі, не купуючи посилання, зараз практично неможливо. Головний недолік цього способу розкрутки - його дорожнеча. Купувати посилання в кількостях, достатніх для просування по конкурентних запитах - а рахунок тут нерідко йде на сотні, а то й тисячі доларів на місяць - можуть собі дозволити тільки власники комерційних сайтів, які твердо впевнені, що гроші, вкладені в розкрутку сайту, з лишком окупляться за рахунок збільшення продажів. Простого ж веб-майстра, що займається одним-двома власними некомерційними проектами, процес купівлі-продажу посилань цікавить швидше з боку продажу. Крім того, провідні пошукові системи зараз намагаються розпізнавати продажні посилання і знижувати їх значимість, і дещо у них в цьому напрямку починає виходити.
Ринок купівлі-продажу посилань росте зараз бурхливими темпами. Практикуються і прямі домовленості, і робота через посередників, так званих лінк-брокерів, провідними з яких на сьогоднішній день можна вважати системи CLX, Sape і XAP. Причому якщо через CLX довгий час можна було купувати і продавати лише посилання на головних сторінках, причому розміщувати їх на сайті треба було вручну, то Sape і XAP, що вийшли на ринок не так давно, спочатку створювалися саме з акцентом на роботу з внутрішніми сторінками, причому в автоматичному або напівавтоматичному режимі. І лише після появи цих систем схожі можливості з'явилися і в CLX.
Особливо популярна купівля-продаж посилань з головних сторінок сайтів (на веб-жаргоні - з морд), що не дивно, адже головна сторінка на 99% сайтів має куди більшу вагу, ніж будь-яка з внутрішніх.
Втім, написавши вище, що без покупки посилань просувати сайт в "складних" тематиках практично неможливо, я був неточний. Купувати посилання зовсім не обов'язково. Навіть для просування за конкурентними запитами. Замість того, щоб купувати посилання в когось можна розміщувати їх на власних ресурсах. Справа залишається за малим: треба такі якісні й розкручені власні сайти мати. Розміщення новин, прес-релізів, статей На сьогоднішній день це один з найбільш ефективних і перспективних способів отримання зовнішніх посилань, але і найбільш трудомісткий. Якщо у вас по-справжньому якісний, цікавий сайт, ви можете домовитися з власниками авторитетних, розкручених і відвідуваних ресурсів, близьких вам по тематиці, про публікацію у них новин свого сайту, статей та інших матеріалів, не забуваючи включати в них прямі посилання на джерело , тобто на свій сайт, у тому числі посилання з потрібними ключовими словами. Особливо ефективне розміщення статей: пошуковики високо цінують поодинокі посилання, оточені великою кількістю тексту. Для них це дуже важлива ознака "природності" посилання. Треба зауважити, що розміщення статей - процес взаємовигідний: ви отримуєте посилання на свій сайт, ваш партнер, який розмістив статтю - сторінку з якісним контентом.
Але щоб розкрутка статтями давала хороший ефект, потрібно серйозно попрацювати. По-перше, статті повинні бути по-справжньому якісні, цікаві відвідувачам тих сайтів, де ви хочете їх розмістити. По-друге, статті повинні бути унікальні, якщо ви розмістите на декількох сайтах одну і ту ж статтю, не змінивши в ній жодного слова, то ефект буде невеликий: провідні пошукові системи намагаються не тримати в своїх базах кілька дублів, у тому числі і нечітких , однієї і тієї ж інформації (реально зараз відсів нечітких дублів добре працює в Google; представники Яндексу не раз публічно заявляли, що у них подібні алгоритми теж запущені, проте це не дуже помітно. По-третє, знайти якісні сайти для розміщення своїх статей, домовитися з їх адміністраторами про розміщення - процес не такий вже простий і швидкий. Та й самі якісні та унікальні статті пишуться не за 5 хвилин. Тому, як вже було зазначено вище, розкрутка статтями - метод, при серйозному підході до нього, дуже ефективний, але і дуже трудомісткий. На жаль, вже явно намітилася тенденція "обдурення", перепрошую за вираз, методу розкрутки статтями. З'являються в промислових масштабах склепані на швидку руку "каталоги статей", які практично не модеруються, в яких приймаються будь-які обривки текстів - аби вони були не менш певного обсягу. Не сумніваюся, що, як це вже було з каталогами сайтів, пошукові системи дуже скоро звернуть на такі "каталоги статей" найпильнішу увагу, почнуть з ними активну боротьбу і при цьому, за принципом - ліс рубають, тріски летять - "під роздачу" можуть потрапити і цілком якісні ресурси, що дають можливість публікації статей у себе ...

 


Ви можете завантажити і заповнити бриф щоб надати більше інформації розробнику щодо деталей майбутнього ресурсу

Бриф на розробку сайту Бриф на розробку лендінга Бриф на розробку додатку

Наші послуги

Створення сайтів Обслуговування сайтів Просування сайтів Інші послуги

Надіслати повідомлення