Якоб Нільсен, директор Нільсен Норманн Груп і один з найбільших фахівців в світі веб-консалтингу, стверджує, що існує ряд найпоширеніших помилок, здатних в зародку погубити будь-який веб-проект:
- Відсутність цін. Ціна – це частина мінімальної інформації, необхідної користувачам, щоб зрозуміти суть пропозиції. Якщо ціни відсутні, то відвідувачі можуть просто не зрозуміти про що йде мова. Вказування цін дозволяє відрізняти один товар від іншого.
- Негнучкі пошукові модулі. Надто “розумні” пошукові модулі знижують юзабіліті, оскільки користувачі можуть допустити друкарську помилку або не знати як правильно пишеться слово.
- Горизонтальне прокручування. Користувачі не люблять, коли їх змушують здійснювати прокрутку зліва на право. Сторінки, які вимагають горизонтального прокручування в стандартному вікні просто жахливі!
- Фіксований розмір шрифту. У 95% випадків фіксований шрифт має просто крихітні розміри, знижуючи якість читання сторінки.
- Великі блоки тексту – їх нудно читати, що призводить до втрати користувачів.
- JavaScript в посиланнях – однозначно не хороший варіант. Якщо посилання поводиться непередбачуваним чином, то користувачі відчувають себе загубленими. Вони також не люблять поп-апи (спливаючі вікна), якими тепер часто зловживають.
- Збір e-mail адресів при відсутності політики нерозголошення інформації. Коли web-сайти просять e-mail, користувач зазвичай реагує негативно. У наш час спаму ніхто не хоче ось так просто повідомляти таку інформацію.
- URL довжиною більше 75 знаків, які майже неможливо надіслати другу. Якщо URL занадто довгий, то користувачі просто не будуть знати, як його скопіювати. А якщо посилання не працює, то вони можуть не знати, як повернутися на початкову сторінку.
- Посилання “mail to” в несподіваних місцях. Не ховайте такі посилання під іменами, замість цього чітко вкажіть, що це e-mail адреса.