shidnyj

    10 прикрих помилок при створенні інтернет-магазину

    Прийнято вважати, що промахи допускають тільки новачки в бізнесі. Однак практика вперто демонструє, що навіть досвідчені підприємці іноді приймають неправильні рішення. Можуть перемудрувати з функціоналом, надмірно довіритися власній інтуїції, сподіватися на привабливість пропозиції і т. п. Не помиляється той, хто нічого не робить! Щоб звести ризики до мінімуму, враховуйте досвід попередників.

    Чому виникають помилки при відкритті інтернет-магазину? Ось 10 показових випадків, про які можна сказати – не робіть так! Більшість помилок не страшні, якщо своєчасно виявлені і виправлені. Яких прорахунків можна уникнути, при відомій частці обачності?

    Помилка №1. Сайт на безкоштовних хостингу і домені

    Часто початківець в бізнесі обмежений в коштах. Тому власники вважають, що можна заощадити на домені і хостингу, тому вибирають дешеві або безкоштовні варіанти. Найчастіше такі хости закриваються, домени руйнуються, відбувається перевантаження серверів, їх падіння – виникати можуть найрізноманітніші проблеми.
    IP сервер може бути заблокованим через наявність ресурсів заборонених тематик, а значить, під бан потрапить як казино, так і його сусід – інтернет-магазин. При падінні серверів виникає патова ситуація, на яку ви ніяк не зможете вплинути. Вся інформація при цьому може бути втрачена, і ніхто не буде нести за це відповідальності. Тому краще придбати нормальний домен і хост, адже це не найбільша стаття витрат, а ризиків стане менше.

    Помилка №2. Магазин про все на світі – відсутня конкретна ніша

    Безумовно, є гігантські онлайн-магазини, де можна придбати фактично будь-який товар від просунутої техніки до модних аксесуарів. Але щоб створити таку платформу, потрібні багатомільйонні вкладення.
    При скромних бюджетах треба зупинитися на певній тематиці. Помилково вважати, що при різноплановому асортименті і наявності 100 000 товарів в 1 000 категоріях магазин завоює покупців кількістю. Споживач в онлайні став дуже перебірливий: великий магазин, який не знайомий нікому, викликає підозри. Люди вважають за краще якщо і витрачати гроші, то на перевірених платформах.

    • Початківцю краще присвятити сайт одній тематиці.
    • Щоб знайти свою нішу, потрібно аналізувати Інтернет в пошуках того, що виявиться вам «по зубах» і принесе прибуток.
    • А вже в подальшому асортимент можна поступово розширювати.

    Не треба думати, що можна переманити клієнтів у конкурента за рахунок зниження ціни на той же товар. Вартість – не завжди визначальний фактор, спочатку треба заробити довіру. Тому:

    • Шукайте своє місце під сонцем, розвиваючись, а не копіюючи суперників.
    • Ретельно вивчіть нішу, знайдіть ту, де або менше конкуренція, або дуже багато покупців.
    • Набувайте такі переваги, які ще ніхто не пропонує.

    Краще дуже добре проаналізувати попит і ринок, ніж потім думати, чому сайт не приносить очікуваного доходу. Час буде упущено.

    Помилка № 3. Саморобний інтернет-магазин, з шаблону або конструктора

    Ця невірна тактика зазвичай теж пов’язана з наміром заощадити. Одиниці серед розробників одночасно є і хорошим SEO-спеціалістом, і інтернет-маркетологом, і дизайнером. Коли інтернет-магазини були ще в зародку, низька їх якість компенсувалося іншими плюсами. Але зараз конкуренція висока, якщо онлайн-майданчик виглядає блідо на тлі інших або зроблений криво, непродумано, шанси у нього практично нульові. Тому зверніться все-таки до професійних розробників. У чому мінуси типових рішень і сайтів з конструкторів, ми розповіли тут.

    Помилка № 4. Можна не вкладатися в просування – у нас ходовий товар, розкуплять і так

    У сучасних умовах це навіть не просто утопія, а думка, яке може привести до повного провалу! Не можна не вкладатися в просування. Більш того, не можна розраховувати на стихійний інтернет-маркетинг – вже настала ера довгострокових, прорахованих стратегій.
    Сайт потрібно будувати з урахуванням подальшого SEO-просування та присутності в соціальних мережах і в інших каналах, де збирається цільова аудиторія, Треба вкладатися в рекламу. Тому що це найшвидший спосіб розповісти про новий магазині людям. Є й інші методи, але всі вони вимагають часу. Якщо вже на початковому етапі сайт не отримуватиме трафік, то не буде і продажів.

    Помилка №5. Семантичне ядро ​​зроблено «на око»

    Ця проблема може все зіпсувати з самого початку. Збирати семантичне ядро ​​треба ще до початку проектування інтернет-магазину, щоб потім йому відповідала структура. Якщо не вбудувати ключові запити, то користувачам буде складно знайти сайт через пошук.

    Помилка №6. Продаючі тексти і описи товару не потрібні. Додамо фото і відео – продажі підуть!

    Важливо створити такий магазин, який буде плавно підводити потенційного покупця до продажу. Контент повинен показувати кожному відвідувачу те, що його цікавить. Він повинен роз’яснювати, чому саме цей сайт допоможе краще за інших. В Інтернеті є приклади онлайн-майданчиків, де описів мінімум або взагалі немає. Та ж ситуація з текстами. Але це зазвичай вони відносяться до добре відомих, розкручених ресурсів, які вже мають стабільний трафік.
    Контент повинен бути різноманітним і продуманим, тут фото і відео – чудові помічники. Але грамотний опис товарів і тематичні SEO тексти, ніколи не завадять. Запросіть в проект досвідченого копірайтера!

    Помилка №7. Обійдемося без блогу – корисний контент і взагалі контент-маркетинг нам не по кишені

    Складається ситуація, аналогічна тій, що пов’язана з продаючими текстами. Здається, що блог і статті – це надмірності, але все не зовсім так. Багато відомих брендів свідомо відмовляються від блогів, від описів компанії – адже аудиторія з ними вже добре знайома. У випадку з новачками контент буде корисний для індексації матеріалів пошуковими системами. Пишіть експертні тексти – вони приведуть нових відвідувачів і, зрештою, можуть підвищити продажі.

    Помилка № 8. Складне оформлення покупки, проблеми з кошиком, з формою замовлення

    Запам’ятайте, все, що викликає у користувача труднощі, обертається проти вас. Тому процес покупки потрібно пропрацювати детально, крок за кроком, і оцінити з точки зору зручності покупця. Всіх проблем, пов’язаних з цим, краще уникати: робіть функціонал настільки простим, наскільки це можливо. Щоб кожен відвідувач міг з легкістю за три кліки оформити покупку.
    При цьому не перестарайтеся з спрощенням! Важливо, щоб користувачеві було видно, що саме він відклав в кошик, яка вартість, як прибрати товар, якщо людина передумала. Форма замовлення – найважливіший елемент інтернет-магазину, за допомогою якої зазвичай збирають дані про клієнтів. При цьому часто власники бізнесу навмисно ускладнюють її, щоб отримати більше інформації про клієнта. Цього треба уникати: багато відвідувачів, побачивши 10+ полів, які треба заповнити, просто закриють сторінку. Бережіть час своєї аудиторії, запитуйте тільки ті відомості, які дійсно потрібні для покупки і доставки.

    Помилка № 9. Гарний, але не пророблений дизайн

    Перекос іноді виникає і в сторону привабливості оформлення сайту. У прагненні виділитися власники можуть замовити надто яскравий або химерний дизайн, що вже велике упущення. У всіх користувачів є свої смакові переваги, у декого ваша краса може викликати роздратування, відторгнення. Тому дизайн краще робити сучасним, не надто простим, але і не дуже складним. Все-таки важливіше для інтернет-магазину функціонал, а не те, наскільки яскраво і оригінально він оформлений. Ресурс повинен бути виконаний в приємній, нейтральній колірній гамі, він повинен сприяти бажанням відвідувача затриматися. Крім функціоналу підвищену увагу треба приділити якості ілюстрацій і точності описів, наявності цін, зручності інтерфейсу, роботі фільтрів.

    Помилка №10. На інтернет-платформі не реалізовані RTB-фактори

    Іншими словами відсутня та інформація, за рахунок якої створюється довіру до продавців. Це вкрай важливо для новачків – представити себе у вигідному ракурсі і заздалегідь розвіяти побоювання, які може викликати невідома компанія, що розвивається.
    Якщо на сайті нічого про неї не написано (чим займається, який досвід, які є переваги, чому треба довіритися саме їй, які відгуки залишають клієнти), шансів, що покупець прийме рішення про покупку, стає менше.

    Тепер ви знаєте, з якими проблемами може зіткнутися інтернет-магазин, і як їх уникнути. Навіть якщо у вас вже є хороший ресурс, не припиняйте роботу над ним, робіть кращим і зручнішим для покупців. Тоді він буде приносити значно більше прибутку.

    Поділитися в соцмережах
    Contact

    Готові замовляти?

    Якщо все, написане на сайті, викликало у вас довіру, зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом.

    • PBB design. м. Львів
      вул. Стрийська 202
    • Телефонуйте
      +38 067 603 6631
    • Години роботи
      Пн - пт: 10.00 - 18.00
    © Copyright 2009 – 2020. PBB DESIGN. Веб розробка Львів
    Contact
    Поділитися в соцмережах
    Call Now Button