Підбір і оптимізація зображень для сайту


Підбір і оптимізація зображень для сайту

Кожен день ми бачимо величезну кількість зображень в Інтернеті: переглядаючи соцмережі, читаючи статті, вибираючи товари і навіть не помічаємо, наскільки вони впливають на нашу увагу і вибір.
Картинки потрібні і важливі для просування в Мережі. Якщо вони підібрані правильно, то нам хочеться прочитати статтю, клікнути на рекламу, дізнатися більше про пропозиції, та й просто подовше затриматися на сайті.
Тому, щоб допомогти вам привести користувачів на сайт, грамотно захопити їх змістом сайту і підвести до виконання цільових дій, приводимо рекомендації щодо вибору, оптимізації та розміщення зображень.

Для чого потрібні зображення

Давайте спочатку визначимося, що дають нам зображення:

  • Допомагають просуванню сайту
  • При першому відвідуванні сторінок допомагають зрозуміти тематику сайту і створити відповідний настрій.
  • Привертають увагу до товарів або послуг, викликають бажання замовити.
  • Стають елементами навігації і допомагають орієнтуватися на сайті.
  • Допомагають в читанні текстів і полегшують їх сприйняття, оскільки дозволяють розбавити довгі описи.
  • Підвищують довіру до компанії і бренду, якщо мова йде про фотографії офісу, процесу роботи, співробітників.
  • Розважають, особливо, якщо містять гумор.

Перш ніж говорити про розміщення і оптимізації картинок, розберемося, де і які картинки потрібні.

На яких сторінках картинки необхідні

Виділимо основні сторінки сайту, де додавання зображень допоможе вашому бізнесу.

1. Головна сторінка

Ця особлива сторінка вашого сайту, перше, що бачить відвідувач. Тому, щоб допомогти зрозуміти користувачеві, куди він зайшов, необхідні зображення. Вони повинні підходити до тематики бізнесу і викликати відповідну емоцію, настрій.
У першому екрані краще розмістити широкоформатне зображення з коротким описом діяльності компанії. Головне, щоб текст добре контрастував з фоном і не переобтяжував фотографію. Після тексту можна розмістити форму замовлення консультації або посилання на каталог.
Якщо ви хочете мати продаючий перший екран, то замість зображення можна розмістити слайдер, де розповісти про акції або нові товари / послуги, тим самим відразу направивши користувача до вчинення дій.
Кожен слайд повинен коротко відображати суть пропозиції і вести на відповідну сторінку.
В основній частині сторінки можна додати блок з основними категоріями товарів або видами послугами, за допомогою відповідних зображень. Картинки повинні бути невеликого розміру.
В основному тексті на Головній краще використовувати іконки для виділення переваг компанії.
Текст не повинен бути довгим (рекомендований об'єм 1500-2000 символів), тому немає сенсу «розділяти» його зображеннями.
Іконки слід вибирати в єдиному стилі і одного розміру, тоді інформація буде виглядати акуратно.

2. Сторінка про компанію

Сторінка є продовженням Головної і закріплює враження про компанію.
Зображення повинні максимально переконати користувача, що вам можна довіряти і у вас є досвід. Для цього рекомендуємо додавати фотографії офісу, складу, автопарку і т. Д., Щоб показати, де ви працюєте і на чому.
Причому краще не просто показати порожні будівлі, а сфотографувати процес роботи. Такі фотографії будуть виглядати жвавіше і привабливіше.
Також добре підвищують довіру фотографії співробітників, які можна доповнити контактами відділів.
Якщо у компанії є сертифікати, нагороди, то обов'язково розмістіть їх на дану сторінку. Не забудьте додати до них підписи і можливість збільшити зображення

3. Сторінки товарів

Здавалося б, очевидно, але досі деякі інтернет-магазини забувають про фото товарів на сайті, тим самим втрачають клієнтів. Ще одна поширена помилка - додавати тільки одну фотографію товару.
Покажіть товар з різних ракурсів (не більше 10 штук, не менше трьох), щоб користувачі змогли розглянути його з різних сторін. Так клієнт швидше прийме рішення про замовлення.
Для таких зображень необхідно додати можливість їх збільшення.

4. Портфоліо

Цей пункт ще очевидніше, ніж попередній, і начебто його всі намагаються на сайт додавати, але не завжди коректно. Обов'язково підписуйте зображення, вказуючи хоча б приблизну вартість роботи / проекту, щоб клієнту було легше прицінитися. Для великої кількості фотографій додавайте фільтри (наприклад, за видами послуг) і відокремлюйте проекти один від одного.

Якими повинні бути зображення

Зображення повинні:

  • Відповідати тематиці і аудиторії сайту, а також тексту поруч. Не плутайте користувачів.
  • Бути якісними. Фотографії з втратою різкості, каламутні і містять «шум» тільки зіпсують враження про сайт і перешкодять клієнтові вибрати товар.
  • Бути реальними. Зображення з фотобанків кочують з сайту на сайт, і користувачі вже легко впізнають їх і не вірять їм. Для статті в блозі, звичайно ж, можна взяти шаблонну картинку, але ні в якому разі не додавайте її на сторінку про компанію або в портфоліо, і вже тим більше для картки товару.
  • Бути без водяних знаків. Вони не рятують від копіювання та тільки псують зображення.
  • Бути в єдиному стилі. Розуміємо, що для всього сайту складно виконати цю умову, але хоча б для однієї сторінки вони повинні бути схожими: однакової ширини і вирівняні по одній лінії.
  • Мати невелику вагу, тобто бути розміром не більше 80-100 кілобайт, щоб не збільшувати час завантаження сайту. Виняток становлять збільшені версії зображення, які можуть бути важче.
  • Бути в форматі GIF, PNG або JPEG. Не рекомендуємо використовувати формати BMP і TIFF, щоб не було проблем з коректним завантаженням контенту.

При розміщенні зображень на сайт не варто забувати про їх оптимізацію, яка сприяє просуванню сайту. Якщо пошуковим роботам грамотно підказати, що знаходиться на картинці, то після індексації зображення з'являться в пошуку. А це додатковий трафік на ваш сайт.

Назва зображень

Щоб уникнути проблем з відображенням картинок на сайті, рекомендуємо вказувати назву файлів тільки на латиниці. Робіть назви зрозумілими і інформативними, а також прибирайте нечитабельні символи. Використовуйте в назві ключові слова, але тільки пов'язані з зображенням, уникайте спаму. Так ви зможете залучити до зображення не тільки пошукових роботів, але і людей.

Атрибут alt

При розміщенні зображень в коді кожної картинки вказуйте атрибут alt тега  , в ньому коротко треба описувати, що зображено на картинці. Текст повинен бути унікальним і містити ключові слова.
Атрибут alt потрібен пошуковим системам і користувачам, у яких з яких-небудь причин не відобразилося картинка (на її місці буде відображатися вказаний текст).
Тому пишіть в alt текст для людей, не варто перераховувати ключові слова через кому. В тексті можна використовувати як кирилицю, так і латиницю.

 


Ви можете завантажити і заповнити бриф щоб надати більше інформації розробнику щодо деталей майбутнього ресурсу

Бриф на розробку сайту Бриф на розробку лендінга Бриф на розробку додатку

Наші послуги

Створення сайтів Обслуговування сайтів Просування сайтів Інші послуги

Надіслати повідомлення