shidnyj

    Основи юзабіліті

    Висока конверсія на сайті може бути наслідком зручності ресурсу для користувача (usability) і залежить від багатьох факторів. Веб проект може мати ідеальний дизайн, але не давати потрібного рівня конверсії. Чому? Часто причиною стають помилки, допущені в процесі проектування.
    Непрофесійне наповнення сайту зводить нанівець всі колосальні зусилля, які докладали веб майстри, які виконували створення сайту, його дизайну та застосування сучасних мультимедіа можливостей. Чомусь вважається, що з написанням контенту може впоратися секретар або менеджер з продажу. А адже саме наповнення інтернет проекту служить підставою для наступної взаємодії сайту з пошуковими системами.

    Найчастіші помилки, які заважають нормальній роботі сайту:

    • «Крива» пошукова оптимізація. На сайт можуть приходити відвідувачі, яких не цікавлять послуги сайту, або просто конкуренти. Тут потрібно попрацювати над визначенням і залученням цільової аудиторії.
    • Інформація не по темі. Потенційний покупець шукає конкретну інформацію про товар, його властивості, якість та склад. Грамотний контент надасть до того ж опис переваг, які клієнт отримає у разі покупки саме цієї продукції.
    • Перевантаження інформацією. Якщо текст великий і містить багато «води», відвідувачеві буде важко орієнтуватися і прийняти правильне рішення. Сторінка повинна містити оптимальну кількість контенту – треба шукати золоту середину.
    • Немає спонукаючих слів. Це не дрібниці. Часто клієнти йдуть з сайту так нічого і, не замовивши, тільки тому, що їм цього не запропонували. Полегшіть потенційним покупцям прийняття рішення – прямо підштовхніть його до необхідного дії. Це може бути: «купіть зараз», «телефонуйте» та інші слова-заклики.
    • Неграмотне розташування акцентів. Стильний дизайн не гарантує, що всі необхідні елементи встановлені на оптимальному місці. Є сенс аналізувати розміщення деталей і змінювати їх у разі потреби.
    • Немає матеріалів, які завойовували б довіру потенційних покупців. Це дуже важлива грань. Відвідувач чекає, щоб йому надали максимально повну інформацію про продавця, розташуванні компанії, контакти і схему проїзду. Обов’язково варто розмістити на сайті якісно відпрацьовані сторіночки відгуків від клієнтів, сторінку «Про компанію». Кожен з цих матеріалів підвищує ступінь довіри потенційного покупця до сайту-продавця.

    Всі методи просування сайтів мають свої особливі переваги. Але вибір одного, нехай навіть найбільш результативного методу, не принесе бажаного ефекту. Це правило, у якого не буває винятків. Є резон заздалегідь продумати комплекс дій з просування свого проекту. Найкраще з цим відповідальним завданням впораються, звичайно ж, досвідчені та висококваліфіковані фахівці.

    Поділитися в соцмережах
    Contact

    Готові замовляти?

    Якщо все, написане на сайті, викликало у вас довіру, зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом.

    • PBB design. м. Львів
      вул. Стрийська 202
    • Телефонуйте
      +38 067 603 6631
    • Години роботи
      Пн - пт: 10.00 - 18.00
    © Copyright 2009 – 2020. PBB DESIGN. Веб розробка Львів
    Contact
    Поділитися в соцмережах
    Call Now Button