Висока конверсія на сайті може бути наслідком зручності ресурсу для користувача (usability) і залежить від багатьох факторів. Веб проект може мати ідеальний дизайн, але не давати потрібного рівня конверсії. Чому? Часто причиною стають помилки, допущені в процесі проектування.
Непрофесійне наповнення сайту зводить нанівець всі колосальні зусилля, які докладали веб майстри, які виконували створення сайту, його дизайну та застосування сучасних мультимедіа можливостей. Чомусь вважається, що з написанням контенту може впоратися секретар або менеджер з продажу. А адже саме наповнення інтернет проекту служить підставою для наступної взаємодії сайту з пошуковими системами.
Найчастіші помилки, які заважають нормальній роботі сайту:
- «Крива» пошукова оптимізація. На сайт можуть приходити відвідувачі, яких не цікавлять послуги сайту, або просто конкуренти. Тут потрібно попрацювати над визначенням і залученням цільової аудиторії.
- Інформація не по темі. Потенційний покупець шукає конкретну інформацію про товар, його властивості, якість та склад. Грамотний контент надасть до того ж опис переваг, які клієнт отримає у разі покупки саме цієї продукції.
- Перевантаження інформацією. Якщо текст великий і містить багато «води», відвідувачеві буде важко орієнтуватися і прийняти правильне рішення. Сторінка повинна містити оптимальну кількість контенту – треба шукати золоту середину.
- Немає спонукаючих слів. Це не дрібниці. Часто клієнти йдуть з сайту так нічого і, не замовивши, тільки тому, що їм цього не запропонували. Полегшіть потенційним покупцям прийняття рішення – прямо підштовхніть його до необхідного дії. Це може бути: «купіть зараз», «телефонуйте» та інші слова-заклики.
- Неграмотне розташування акцентів. Стильний дизайн не гарантує, що всі необхідні елементи встановлені на оптимальному місці. Є сенс аналізувати розміщення деталей і змінювати їх у разі потреби.
- Немає матеріалів, які завойовували б довіру потенційних покупців. Це дуже важлива грань. Відвідувач чекає, щоб йому надали максимально повну інформацію про продавця, розташуванні компанії, контакти і схему проїзду. Обов’язково варто розмістити на сайті якісно відпрацьовані сторіночки відгуків від клієнтів, сторінку «Про компанію». Кожен з цих матеріалів підвищує ступінь довіри потенційного покупця до сайту-продавця.
Всі методи просування сайтів мають свої особливі переваги. Але вибір одного, нехай навіть найбільш результативного методу, не принесе бажаного ефекту. Це правило, у якого не буває винятків. Є резон заздалегідь продумати комплекс дій з просування свого проекту. Найкраще з цим відповідальним завданням впораються, звичайно ж, досвідчені та висококваліфіковані фахівці.