Оптимізація сайту для мобільних пристроїв – вимога часу


Оптимізація сайту для мобільних пристроїв – вимога часу

Число людей, що користуються мобільним Інтернетом постійно росте, тому оптимізація сайту для мобільних пристроїв – вимога часу. Чому люди користуються мобільним Інтернетом, в чому відмінності пошуку в мобільній версії, як оптимізувати сайт під мобільний пошук.
Як показують дослідження найчастіше люди користуються Інтернетом, щоб:

  • проводити час у соціальних мережах (50%);
  • працювати з електронною почтою (45%);
  • шукати продукти чи послуги для покупки (45%).

Дані актуальні для аудиторії у віці від 17 до 31 року. Саме ця аудиторія проводить більше часу в Інтернеті (у країнах Європи близько 2 годин на день, із збільшенням віку показник скорочується).

Особливості пошукової видачі на мобільних пристроях

  • Використання коротких пошукових запитів. Це обумовлено невеликою клавіатурою, на якій не так зручно писати. Дуже часто в мобільному пошуку люди користуються підказками.
  • Географічна прив'язка запитів. З мобільних телефонів люди часто на ходу шукають інформацію про товар чи службу та віддають переваги варіантам, що розташовані в близькій доступності. Тому видача формується з врахуванням геолокації.
  • Обмеженість видачі. На маленькому екрані пристрою видно тільки перші 1-3 відповіді на запит. Як правило, це рекламний блок і карта з локаціями. Враховуючи цей факт, якщо ви хочете отримати хороший трафік з органічного пошуку, треба потрапити не просто в першу десятку сайтів, але бажано бути в топ-3 пошукової видачі.
  • Своя тема в рекламі. Реклама на десктопі і на мобільному пристрої також відрізняється. Головною особливістю стала можливість реклами прикладних програм. Адже з мобільної видачі так зручно відразу встановити додаток і користуватися ним і надалі, не повертаючись у видачу і не залишаючи шанс конкурентам.
  • Швидке покидання видачі. Як правило, користувач відкриває перший сайт, що задовольняє його критеріям, і виходить з пошуку, не вертаючись назад через складнощі перемикання між вкладками. В роботі звичайної версії пошуку людина, як правило, відкриває кілька вкладок і легко може повернутися в пошук кілька разів.
  • Адаптація для мобільних. Пошукові системи показують сайти, які адаптовані до мобільних пристроїв, адже на звичайних сайтах сидіти з телефону незручно. І якщо ви не оптимізовані в цій галузі, користувач вас не бажає.
  • Детальна інформація в пошуку. Сьогодні активно вводяться різні функції для комерційних тематик. Наприклад, в оголошеннях про готелі представлена максимально детальна інформація про них. Тут можна знайти все починаючи від ціни і закінчуючи фотографіями.

Таким чином, мобільна видача має ряд особливостей, які необхідно враховувати, якщо ви хочете просувати і отримувати клієнтів з цього сегмента.

Оптимізація під мобільні пристрої: мобільний сайт чи адаптивна верстка?

Пошукові системи офіційно заявили про те, що для мобільного пошуку сайт повинен бути адаптований під мобільні пристрої. Google ще в 2014 році став позначати у видачі сайти, адаптовані під мобільні, а з квітня 2015 офіційно оголосив про впровадження алгоритму mobile-friendly.
Але і сьогодні у видачі на досить високих позиціях дуже часто трапляються сайти, неадаптовані під мобільні пристрої. Та й тотальних відмінностей між десктопним і мобільним пошуком поки немає, але зміни поступово набирають обертів. Тому на довгострокову перспективу варто все-таки задуматися про адаптацію сайту.

Кому ж варто вже сьогодні почати оптимізуватися?

Ви не можете вирішити, чи варто зараз робити оптимізацію, чи краще записати це в плани? Подивіться на частку трафіку з мобільних пристроїв в загальному обсязі, а також оцініть сайти своїх конкурентів в пошуку.

  • Якщо трафік пристойний (від 10-15%), а конкуренти активно адаптуються, то варто не відкладати і робити адаптацію свого сайту.
  • Якщо трафік з мобільних має позитивну динаміку, також варто задуматися про якнайшвидшу адаптації.
  • Якщо конкуренти не проявляють активності в даному напрямку, це може зіграти вам на руку і дозволить зайняти більш високі позиції, поки ще система набирає обертів.

Якщо ви вирішили, що адаптувати сайт варто вже сьогодні, то цілком очевидно приймаєте для себе рішення, який спосіб вибрати: адаптацію або мобільну версію.
При виборі враховуйте специфіку ресурсу. Якщо у вас великий багатосторінковий сайт, наприклад, інтернет-магазин, з каталогами, списками, бланками і іншими деталями, то, щоб не дублювати контент, можна зробити адаптивну верстку. Якщо сайт невеликий, тоді можна зробити мобільну версію.
Сучасний мобільно адаптований сайт ви завжди можете замовити у нас.


Ви можете завантажити і заповнити бриф щоб надати більше інформації розробнику щодо деталей майбутнього ресурсу

Бриф на розробку сайту Бриф на розробку лендінга Бриф на розробку додатку

Наші послуги

Створення сайтів Обслуговування сайтів Просування сайтів Інші послуги

Надіслати повідомлення