shidnyj

    Онлайн-консультант для сайту: чому він вам потрібен

    Одним з головних недоліків сайту як інструменту продажів довгий час вважали відсутність живого спілкування з клієнтом. Якщо в роздрібному магазині чи навіть по телефону менеджер може відразу відповісти на всі питання клієнта, порадити йому оптимальне рішення і “продати” потрібні позиції, то на сайті такого спілкування не було, і відвідувач залишався один на один з веб-сторінкою.
    Однак ситуація змінилася, коли з’явилися сервіси онлайн-консультантів, які дозволили перенести в інтернет живе спілкування з замовником.

    Як працює онлайн-консультант

    • Додаємо інструмент на сайт. Для початку потрібно вибрати відповідний сервіс. Їх досить багато – з різними цінами і різними функціями. Потім потрібно скопіювати скрипт консультанта і вставити його в код сайту, щоб він запрацював на ньому. Після цього він з’явиться на сайті, і ви зможете користуватися всім доступними функціоналом.
    • Налаштовуємо вікно з чатом. У багатьох сервісах можна налаштувати зовнішній вигляд вікна чату: колір і дизайн, щоб вони гармонійно виглядали на вашому сайті; вітальну фразу, щоб вона вписувалася в тональність вашої комунікації з клієнтами; умови для появи вікна – наприклад, щоб воно відкривалося, коли відвідувач провів на сайті більше хвилини, коли переглянув більше трьох сторінок або додав до кошика товар, який сподобався. Також можна налаштувати обов’язкову реєстрацію – включити умову, за якої клієнт може задати питання, тільки якщо вкаже свій номер телефону або e-mail.
    • Обробляємо звернення. Як тільки користувач напише своє повідомлення, ви моментально отримаєте його, і ваш менеджер зможе відразу ж відповісти клієнту в цьому чаті. Краще для подібної комунікації розробити готовий скрипт, оскільки більшість повідомлень – типові і стосуються одних і тих же тем. Також бажано встановити єдиний стиль спілкування, щоб кожен відвідувач отримував ввічливі, інформативні та грамотні відповіді.
    • Обробляємо дані. Якщо у вас в онлайн-консультанті включена обов’язкова реєстрація, після звернення відвідувача ви отримуєте його контактні дані, які можна використовувати для подальших рекламних розсилок. Також ви можете проаналізувати і іншу інформацію про клієнта: яка пропозиція його зацікавила настільки, що він вирішив звернутися за подробицями до менеджера, які деталі цікавили його найбільше, що його відштовхнуло в вашому реченні і т.д. Всі ці дані стануть в нагоді вам для проведення маркетингових заходів, вибудовування системи знижок і спецпропозицій. Та й взагалі допоможуть вам краще розуміти свою цільову аудиторію і зменшити витрати на рекламу в Інтернеті.

    Чат-бот

    До різновидів онлайн-консультанта можна віднести і чат-бот. Коротенько розберемося, що це таке і для чого він потрібен.
    Отже, чат-бот – це запрограмований алгоритм, чиє завдання – автоматично відповідати на повідомлення живого користувача. Зазвичай чат-бот реагує на ключові слова і фрази в повідомленні користувача сайту і надсилає йому заздалегідь визначену відповідь на цю ж тему. Наприклад, такою фразою може бути “умови доставки” – побачивши її, бот відразу зрозуміє, що користувач хоче дізнатися ціну і терміни доставки, і надішле йому всю детальну інформацію по цій темі.
    Чат-боти діють і в онлайн-консультантів на сайтах, і в месенджерах (особливо популярні в Telegram), і в соцмережах. Є дуже розвинені і технологічні роботи, створені на основі технологій нейромережі, яка дозволяє їм самовдосконалюватися в процесі аналізу повідомлень користувача і видавати максимально релевантні відповіді, вміло маскуючись під живого співрозмовника. З прикладів можна привести Сірі від Apple.
    Популярність чат-ботів обумовлена ​​тим, що вони економлять чимало ресурсів бізнесу. У багатьох типових ситуаціях вони здатні замінити живого менеджера, при цьому їм не треба платити зарплату, а працювати вони готові цілодобово. І якщо розробку “розумних” ботів можуть собі дозволити тільки великі компанії, то запрограмувати стандартний алгоритм з декількома тригерами – не так складно і дорого, так що користуватися ним можуть і власники дрібного бізнесу, наприклад, інтернет-магазинів.
    Повністю замінити менеджера по продажу, фахівця техпідтримки або консультанта бот навряд чи зможе, але він істотно заощадить їм час і зможе розвантажити цих співробітників від типових і рутинних завдань, які цілком можна автоматизувати, та так, що клієнт навіть не помітить різниці.

    Навіщо потрібен онлайн-консультант на сайті

    Цей інструмент дійсно корисний для бізнесу, оскільки приносить нових клієнтів, допомагає заощадити і виділитися на тлі конкурентів. Розберемо ці переваги трохи докладніше.

    1. Онлайн-консультант подобається користувачам

    Чимало покупців хочуть спочатку поговорити з “живим” продавцем, перш ніж щось купити або замовити. Їм дійсно важливо людське спілкування з продавцем, а звичайного “бездушного” функціоналу для онлайн-покупок може не вистачити, щоб прийняти остаточне рішення.
    З іншого боку, спілкування в чаті для багатьох простіше і зручніше, ніж спілкування по телефону або електронній пошті. По-перше, не завжди покупець готовий прямо зараз поговорити по телефону – може, він на роботі або в громадському місці. А писати в чаті можна практично в будь-який час. До того ж, якщо всі телефонні оператори зайняті, клієнту доводиться слухати гудки, поки оператор не звільниться. А тут можна написати повідомлення і відволіктися на свої справи, поки не надійде відповідь.
    У випадку ж з електронною поштою спілкування зазвичай розтягується на години або навіть дні, оскільки люди не звикли щомиті оновлювати пошту і перевіряти, чи не з’явилося там нове повідомлення.
    Тому спілкування через онлайн-консультант – це універсальний спосіб, який зручний і клієнту, і продавцю. Біьше про зручний інтерфейс для сайту читайте тут.

    2. Чимала економія

    Також цей інструмент економить власнику бізнесу гроші та інші ресурси. Почнемо з очевидного – один і той же менеджер може одночасно листуватися відразу з декількома клієнтами. Якби він спілкувався з ними по телефону або віч-на-віч, він міг би обробляти тільки одну заявку за раз. Тому при роботі через онлайн-консультант ефективність співробітника підвищується в рази.
    Ще один пункт, в якому можна заощадити – це можливе повернення товару. Якщо клієнт купує товар, не дізнавшись про нього додаткових подробиць, важливих йому, ймовірність того, що він йому не сподобається, зростає. В цьому випадку вище ймовірність, що покупець захоче оформити повернення – а це зайві статті витрат для власника бізнесу. Якщо ж на сайті є онлайн-консультант, відвідувач відразу дізнається всі потрібні йому деталі і зможе відразу вибрати те, що йому точно підійде.

    3. Підвищує продажі

    Згідно з дослідженнями, дві третини покупців в інтернет-магазинах були б раді перед остаточною покупкою поговорити з живим продавцем, щоб остаточно переконатися, що вибрали саме те, що їм потрібно. А майже половина покупців відмовилися від покупки, просто тому, що не змогли оперативно зв’язатися з представниками інтернет-магазину і уточнити у них важливу інформацію.
    Тому наявність онлайн-консультанта на сайті здатне значно підвищити продажі і конверсію. Бажано, щоб ваші співробітники вільно орієнтувалися у всьому асортименті і могли швидко проконсультувати з будь-якого питання. У цьому випадку вони зможуть порадити відповідний товар, а також додаткові аксесуари до нього, без яких не обійтися.
    Якщо клієнт вагається і не впевнений, чи здійснювати йому покупку, менеджер через чат може в індивідуальному порядку запропонувати йому знижку, щоб остаточно переконати його. Такий підхід напевно сподобається відвідувачеві, і він все ж таки зважиться на покупку.
    А якщо у вікні міні-програми з чатом користувач вказав свої контактні дані, ви можете згодом надсилати йому розсилки зі знижками, спеціальними пропозиціями і акціями, щоб повернути його на ваш сайт.

    4. Виділяє на тлі конкурентів

    Тут є два варіанти. Або у всіх ваших конкурентів уже є віджети з чатами на сайтах, і в цьому випадку при відсутності такої функції ви здаєтеся потенційним клієнтам відстаючим і несучасним на тлі інших компаній. Або у конкурентів чату немає, і це чудовий шанс вигідно виділитися на їх фоні і додати собі переваг в очах клієнтів.

    5. Вселяє довіру

    Онлайн-консультант допоможе вам вибудувати довготривалі відносини з покупцями, оскільки ваш сайт буде асоціюватися у них з живим спілкуванням, а не просто з каталогом і кнопкою “Купити”.
    А дружня підтримка менеджерів, їх змістовні відповіді в сукупності з щирим бажанням допомогти змусять клієнтів повертатися до вас знову і знову.

    Онлайн-консультант на сайті допоможе вашому бізнесу показати своє людське обличчя, стати ближче до аудиторії і тим самим завоювати її довіру. Також це ефективний інструмент підвищення продажів за рахунок можливості в особистій бесіді рекламувати користувачам ті чи інші товари і відпрацьовувати їх сумніви.

    Поділитися в соцмережах
    Contact

    Готові замовляти?

    Якщо все, написане на сайті, викликало у вас довіру, зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом.

    • PBB design. м. Львів
      вул. Стрийська 202
    • Телефонуйте
      +38 067 603 6631
    • Години роботи
      Пн - пт: 10.00 - 18.00
    © Copyright 2009 – 2020. PBB DESIGN. Веб розробка Львів
    Contact
    Поділитися в соцмережах
    Call Now Button