Онлайн-консультант для сайту: чому він вам потрібен


Онлайн-консультант для сайту: чому він вам потрібен

Одним з головних недоліків сайту як інструменту продажів довгий час вважали відсутність живого спілкування з клієнтом. Якщо в роздрібному магазині чи навіть по телефону менеджер може відразу відповісти на всі питання клієнта, порадити йому оптимальне рішення і "продати" потрібні позиції, то на сайті такого спілкування не було, і відвідувач залишався один на один з веб-сторінкою.
Однак ситуація змінилася, коли з'явилися сервіси онлайн-консультантів, які дозволили перенести в інтернет живе спілкування з замовником.

Як працює онлайн-консультант

  • Додаємо інструмент на сайт. Для початку потрібно вибрати відповідний сервіс. Їх досить багато - з різними цінами і різними функціями. Потім потрібно скопіювати скрипт консультанта і вставити його в код сайту, щоб він запрацював на ньому. Після цього він з'явиться на сайті, і ви зможете користуватися всім доступними функціоналом.
  • Налаштовуємо вікно з чатом. У багатьох сервісах можна налаштувати зовнішній вигляд вікна чату: колір і дизайн, щоб вони гармонійно виглядали на вашому сайті; вітальну фразу, щоб вона вписувалася в тональність вашої комунікації з клієнтами; умови для появи вікна - наприклад, щоб воно відкривалося, коли відвідувач провів на сайті більше хвилини, коли переглянув більше трьох сторінок або додав до кошика товар, який сподобався. Також можна налаштувати обов'язкову реєстрацію - включити умову, за якої клієнт може задати питання, тільки якщо вкаже свій номер телефону або e-mail.
  • Обробляємо звернення. Як тільки користувач напише своє повідомлення, ви моментально отримаєте його, і ваш менеджер зможе відразу ж відповісти клієнту в цьому чаті. Краще для подібної комунікації розробити готовий скрипт, оскільки більшість повідомлень - типові і стосуються одних і тих же тем. Також бажано встановити єдиний стиль спілкування, щоб кожен відвідувач отримував ввічливі, інформативні та грамотні відповіді.
  • Обробляємо дані. Якщо у вас в онлайн-консультанті включена обов'язкова реєстрація, після звернення відвідувача ви отримуєте його контактні дані, які можна використовувати для подальших рекламних розсилок. Також ви можете проаналізувати і іншу інформацію про клієнта: яка пропозиція його зацікавила настільки, що він вирішив звернутися за подробицями до менеджера, які деталі цікавили його найбільше, що його відштовхнуло в вашому реченні і т.д. Всі ці дані стануть в нагоді вам для проведення маркетингових заходів, вибудовування системи знижок і спецпропозицій. Та й взагалі допоможуть вам краще розуміти свою цільову аудиторію і зменшити витрати на рекламу в Інтернеті.

Чат-бот

До різновидів онлайн-консультанта можна віднести і чат-бот. Коротенько розберемося, що це таке і для чого він потрібен.
Отже, чат-бот - це запрограмований алгоритм, чиє завдання - автоматично відповідати на повідомлення живого користувача. Зазвичай чат-бот реагує на ключові слова і фрази в повідомленні користувача сайту і надсилає йому заздалегідь визначену відповідь на цю ж тему. Наприклад, такою фразою може бути "умови доставки" - побачивши її, бот відразу зрозуміє, що користувач хоче дізнатися ціну і терміни доставки, і надішле йому всю детальну інформацію по цій темі.
Чат-боти діють і в онлайн-консультантів на сайтах, і в месенджерах (особливо популярні в Telegram), і в соцмережах. Є дуже розвинені і технологічні роботи, створені на основі технологій нейромережі, яка дозволяє їм самовдосконалюватися в процесі аналізу повідомлень користувача і видавати максимально релевантні відповіді, вміло маскуючись під живого співрозмовника. З прикладів можна привести Сірі від Apple.
Популярність чат-ботів обумовлена ​​тим, що вони економлять чимало ресурсів бізнесу. У багатьох типових ситуаціях вони здатні замінити живого менеджера, при цьому їм не треба платити зарплату, а працювати вони готові цілодобово. І якщо розробку "розумних" ботів можуть собі дозволити тільки великі компанії, то запрограмувати стандартний алгоритм з декількома тригерами - не так складно і дорого, так що користуватися ним можуть і власники дрібного бізнесу, наприклад, інтернет-магазинів.
Повністю замінити менеджера по продажу, фахівця техпідтримки або консультанта бот навряд чи зможе, але він істотно заощадить їм час і зможе розвантажити цих співробітників від типових і рутинних завдань, які цілком можна автоматизувати, та так, що клієнт навіть не помітить різниці.

Навіщо потрібен онлайн-консультант на сайті

Цей інструмент дійсно корисний для бізнесу, оскільки приносить нових клієнтів, допомагає заощадити і виділитися на тлі конкурентів. Розберемо ці переваги трохи докладніше.

1. Онлайн-консультант подобається користувачам

Чимало покупців хочуть спочатку поговорити з "живим" продавцем, перш ніж щось купити або замовити. Їм дійсно важливо людське спілкування з продавцем, а звичайного "бездушного" функціоналу для онлайн-покупок може не вистачити, щоб прийняти остаточне рішення.
З іншого боку, спілкування в чаті для багатьох простіше і зручніше, ніж спілкування по телефону або електронній пошті. По-перше, не завжди покупець готовий прямо зараз поговорити по телефону - може, він на роботі або в громадському місці. А писати в чаті можна практично в будь-який час. До того ж, якщо всі телефонні оператори зайняті, клієнту доводиться слухати гудки, поки оператор не звільниться. А тут можна написати повідомлення і відволіктися на свої справи, поки не надійде відповідь.
У випадку ж з електронною поштою спілкування зазвичай розтягується на години або навіть дні, оскільки люди не звикли щомиті оновлювати пошту і перевіряти, чи не з'явилося там нове повідомлення.
Тому спілкування через онлайн-консультант - це універсальний спосіб, який зручний і клієнту, і продавцю. Біьше про зручний інтерфейс для сайту читайте тут.

2. Чимала економія

Також цей інструмент економить власнику бізнесу гроші та інші ресурси. Почнемо з очевидного - один і той же менеджер може одночасно листуватися відразу з декількома клієнтами. Якби він спілкувався з ними по телефону або віч-на-віч, він міг би обробляти тільки одну заявку за раз. Тому при роботі через онлайн-консультант ефективність співробітника підвищується в рази.
Ще один пункт, в якому можна заощадити - це можливе повернення товару. Якщо клієнт купує товар, не дізнавшись про нього додаткових подробиць, важливих йому, ймовірність того, що він йому не сподобається, зростає. В цьому випадку вище ймовірність, що покупець захоче оформити повернення - а це зайві статті витрат для власника бізнесу. Якщо ж на сайті є онлайн-консультант, відвідувач відразу дізнається всі потрібні йому деталі і зможе відразу вибрати те, що йому точно підійде.

3. Підвищує продажі

Згідно з дослідженнями, дві третини покупців в інтернет-магазинах були б раді перед остаточною покупкою поговорити з живим продавцем, щоб остаточно переконатися, що вибрали саме те, що їм потрібно. А майже половина покупців відмовилися від покупки, просто тому, що не змогли оперативно зв'язатися з представниками інтернет-магазину і уточнити у них важливу інформацію.
Тому наявність онлайн-консультанта на сайті здатне значно підвищити продажі і конверсію. Бажано, щоб ваші співробітники вільно орієнтувалися у всьому асортименті і могли швидко проконсультувати з будь-якого питання. У цьому випадку вони зможуть порадити відповідний товар, а також додаткові аксесуари до нього, без яких не обійтися.
Якщо клієнт вагається і не впевнений, чи здійснювати йому покупку, менеджер через чат може в індивідуальному порядку запропонувати йому знижку, щоб остаточно переконати його. Такий підхід напевно сподобається відвідувачеві, і він все ж таки зважиться на покупку.
А якщо у вікні міні-програми з чатом користувач вказав свої контактні дані, ви можете згодом надсилати йому розсилки зі знижками, спеціальними пропозиціями і акціями, щоб повернути його на ваш сайт.

4. Виділяє на тлі конкурентів

Тут є два варіанти. Або у всіх ваших конкурентів уже є віджети з чатами на сайтах, і в цьому випадку при відсутності такої функції ви здаєтеся потенційним клієнтам відстаючим і несучасним на тлі інших компаній. Або у конкурентів чату немає, і це чудовий шанс вигідно виділитися на їх фоні і додати собі переваг в очах клієнтів.

5. Вселяє довіру

Онлайн-консультант допоможе вам вибудувати довготривалі відносини з покупцями, оскільки ваш сайт буде асоціюватися у них з живим спілкуванням, а не просто з каталогом і кнопкою "Купити".
А дружня підтримка менеджерів, їх змістовні відповіді в сукупності з щирим бажанням допомогти змусять клієнтів повертатися до вас знову і знову.

Онлайн-консультант на сайті допоможе вашому бізнесу показати своє людське обличчя, стати ближче до аудиторії і тим самим завоювати її довіру. Також це ефективний інструмент підвищення продажів за рахунок можливості в особистій бесіді рекламувати користувачам ті чи інші товари і відпрацьовувати їх сумніви.


Ви можете завантажити і заповнити бриф щоб надати більше інформації розробнику щодо деталей майбутнього ресурсу

Бриф на розробку сайту Бриф на розробку лендінга Бриф на розробку додатку

Наші послуги

Створення сайтів Обслуговування сайтів Просування сайтів Інші послуги

Надіслати повідомлення