Сьогодні, в силу стрімкого розвитку глобальної мережі, для успіху компанії мати своє Інтернет-представництво вже недостатньо. Наявність сайту ще не гарантує, що він буде приносити будь-яку прибуток. А щоб сайт саме працював і давав очікуваний результат, його повинні знаходити користувачі, зацікавлені в тій інформації, яка на ньому розміщена. Цьому сприяють пошукові системи, завданням яких є видача найбільш повних, точних і релевантних запитам результатів.
При цьому за статистикою, понад 80% користувачів при пошуку потрібної інформації переглядають тільки першу сторінку видачі пошукових систем. А значить, шанс охопити максимальну кількість цільової аудиторії є тільки у сайтів, які знаходяться на перших 10 рядках видачі. Разом з підвищенням позиції сайту у видачі, помітно зростає і кількість відвідувачів приходять на сайт.
Домогтися розміщення у верхніх рядках видачі дозволяє тільки налагоджена, цілеспрямована і постійна робота по просуванню сайту, тому що позиції сайту у видачі дуже динамічні і на них впливають безперервно зростаюча в Інтернеті конкуренція, мінливі алгоритми і принципи роботи пошукових систем.
Як інтернет-користувач перетворюється на вашого клієнта
Уявіть собі, що конкретній людині знадобився певний продукт. Потенційний покупець стане шукати його відразу в декількох магазинах, серед яких може бути і Ваш, намагаючись вибрати найбільш привабливу пропозицію. Інтернет-покупці шукають потрібні дані безпосередньо в Мережі.
Давайте розберемося навіщо просувати сайт. Уявіть, що ваш ресурс не оптимізовано. Чи знайде потенційний покупець у такому разі ваш магазин або сайт? В принципі, це реально. Якщо людина задалася метою вийти саме на вас і не перейде за іншими, більш привабливими, посиланнями. Однак будь-яка фірма, що просуває свій сайт в інтернеті, виявиться у виграшній ситуації. Якщо ваш сайт не оптимізовано, його не можна побачити у видачі пошукових систем по тематичних запитах. Це означає неминучий відтік замовників і приплив його до конкурентів, які просувають свій сайт чи магазин.
Просунути свій сайт сьогодні важче, ніж учора, оскільки із зростанням числа компаній-конкурентів умови для роботи в Інтернеті стають все більш жорсткими. Ось чому SEO-оптимізація є настільки важливим інструментом онлайн-роботи і приносить результат у вигляді великого числа цільових відвідувачів, а значить і грошей. Адже відвідувач це насамперед покупець.
Просувати сайт необхідно з метою збільшення кількості відвідувачів на вашому ресурсі – вони з великою часткою ймовірності перетворяться на клієнтів. Навіть коли сайт зроблений професійно, це ще не гарантує зростання числа відвідувань. Адже потенційні замовники захочуть швидко пробігтися по всіх конкурентних пропозиціях, щоб порівняти товар, ціну і т.п. Якщо ресурс не потрапляє в топи пошуковиків, то ймовірність переходу на нього прагне до нуля.
Навіщо потрібно просувати сайт у великих пошукових машинах
Саме завдяки просуванню в Yandex і Google на першій сторінці з’являється посилання на ваш ресурс по відповідних запитах. Це означає, що будь-який користувач може ознайомиться з пропозиціями на сайті вашої фірми. Крім того, пошуковики допомагають не втратити клієнта в ситуації, коли людина вже заходила на ваш ресурс, але забула його адресу. Якщо ж потрібне посилання займає 20-ту або 30-у сходинку, шансів на те, що користувач стане гортати сторінки результатів пошуку, надзвичайно мало. Швидше за все, він побачить схожу пропозицію, яка його зацікавить.
Яким же чином здійснюється розкрутка сайту щоб досягти попадання в топи «Яндекса» і «Гугла»? У нас ви можете отримати всі консультації та замовити просування сайту в пошукових системах.