- Легке запам’ятовування адреси сайту. Потенційний клієнт або майбутній партнер по бізнесу легко запам’ятає коротку адресу сайту, побачивши його на візитній картці, почувши в рекламному ролику і т.д. Крім того, кожен відвідувач вашого сайту при бажанні або необхідності може поділитися інформацією зі своїми друзями і колегами, продиктувавши його адресу по телефону.
- Швидкий пошук в мережі. Будь-який користувач Інтернету при пошуку вашої компанії спершу спробує набрати адресу www.компанія.ua або www.компанія.com – значить, краще всього, якщо ви зареєструєте такий домен. Якщо дозволяють кошти, краще зареєструвати декілька доменів з різними найбільш ймовірними варіантами написання назви вашої компанії, як повними, так і скороченими. В іншому випадку такими доменами можуть заволодіти ваші конкуренти, що завдасть шкоди вашій компанії.
- Солідність компанії. Відсутність у сайту компанії власного доменного імені сприймається користувачами Інтернету як нестача коштів у компанії на його покупку або її несерйозне ставлення до сучасних технологій. Клієнти неохоче відвідуватимуть сайт з довгим складним ім’ям, особливо якщо воно зареєстровано на безкоштовному хостингу. Тому багато компаній купують окремі доменні адреси для різних підрозділів, торгових марок, а в окремих випадках і для конкретних продуктів.
- Незалежність від провайдера. Відсутність назви інтернет-провайдера в адресі вашого сайту дозволяє залишати його незмінним при переході на обслуговування до іншого провайдера, а отже, зберігає незмінними і всі посилання на ваш сайт з будь-яких інших ресурсів в Інтернеті. Крім того, користувачі Мережі, які відвідали сайт, без зусиль знайдуть його і через тиждень, і через місяць на тому ж самому «місці».
- Створення поштового сервера компанії. Зареєструвавши доменне ім’я, ви можете замовити і віртуальний поштовий сервер і створити для кожного співробітника корпоративну поштову адресу виду співробітник@компанія.ua.