pbb-man

7 речей, які слід розглянути перед написанням технічного завдання для розробки веб-сайту

Коли вам потрібен новий веб-сайт для просування вашого бізнесу, важливо грамотно скласти технічне завдання на розробку ресурсу. Як і бізнес-план, ТЗ – це детальний документ, який керує вами при виконанні проекту. На жаль, немає однотипного  стандарту для написання такого ТЗ.
Написання технічного завдання перед початком проекту є важливим для фіксації умов. Деякі з коротких інструкцій зосереджуються на явних деталях, а інші – на бізнес-цінностях та філософії. В принципі, ТЗ повинно охоплювати все, що бажає клієнт від розробника. Він може пояснити і направити творчу команду на те, що клієнт хоче зробити аж до кожної окремої кнопки на кожній сторінці.
Найчастіше студія отримує таке завдання неповним або суперечливим. Щоб уникнути цієї ситуації, приділіть свій час, щоб надати всю необхідну інформацію для розробника. Ви можете створити стильний короткий документ у різних форматах, таких як PDF, Google Document, PowerPoint або презентація Google. Що,власне, має включати таке завдання.

Інформація про компанію та бізнес

В короткому описі техзавдання веб-сайту має міститися довідкова інформація про вашу компанію, оскільки розробнику потрібно знати все про ваш бізнес. Опишіть місію вашої компанії, історію, місця розташування та майбутні плани. Ці відомості допоможуть команді дизайнерів краще зрозуміти вас і ваш бізнес.

Цілі та технічні подробиці

Що ви прагнете для нового веб-сайту? Будьте конкретними в стилі дизайну веб-сайту. Можливо, ви захочете підвищити рівень поінформованості про бренд, покращити присутність в Інтернеті, збільшити продажі, генерувати потенційних клієнтів тощо. Зафіксуйте свої цілі чітко. Ви можете поділитися своїм старим веб-сайтом, щоб показати, які частини ви хочете зберегти чи що не варто залишати.
Якщо ваш проект є більш масштабним, то вам слід надати конкретні деталі щодо технічних характеристик сайту та вимог, щоб уникнути зайвої роботи та додаткових витрат. Що буде на інформаційній панелі користувача? Це веб-сайт електронної комерції? Якщо так, то вам слід описати категорії товарів, необхідні платежі – методи перевірки, розрахунки вартості доставки, відстеження доставки, коди знижок тощо.

Визначте свою цільову аудиторію та користувачів

Чого ви хочете досягти і хто ваш клієнт? Опишіть тип людей, яких ви хочете націлити через веб-сайт. Таким чином, новий сайт може бути розроблений для них. Для існуючих клієнтів ви можете здійснити деякі маркетингові дослідження. Щоб визначити клієнтів, яких ви хочете охопити за допомогою кампанії чи проекту на цьому новому веб-сайті, ви повинні поділитися демографічною інформацією та поведінковою ідеєю з командою розробників.

Конструкція та стиль

Новий стиль і побудова вашого веб-сайту повинні відповідати бренду та його цілям. Ці ключові елементи також повинні відповідати вашим проектам і тому, що ви намагаєтеся досягти.
Пам’ятайте про стратегічне позиціонування та основні посилання, які ви хочете надати своїм клієнтам. Якщо ви хочете створити цільову сторінку для участі в конкурсі, ви, мабуть, хотіли б сайт з «живим» дизайном, щоб залучити і надихнути людей на перегляд.

Знати своїх конкурентів

Знайте про основних конкурентів у вашій галузі та перегляньте, що вони роблять, які тенденції вони наслідують, а потім проведіть порівняння. Ви можете розповісти, що вам подобається у дизайні їхніх веб-сайтів, що вам би хотілося запозичити у них.

Терміни та бюджет

У короткому ТЗ веб-сайту ви можете встановити конкретну шкалу часу для вашого проекту. Під час першої зустрічі з розробником ви можете обговорити кінцевий термін. Якщо його оцінка вартості роботи перевищує ваш бюджет, ви можете узгодити на чому можна зекономити без суттєвих втрат для кінцевого результату.

Хостинг і технічне обслуговування

Сформулюйте свої вимоги до роботи сайту та отримайте рекомендації від розробника щодо хостингу. Про вибір хостингу для сайту ми вже писали тут.
Налаштування хостингу має бути зручним, безпечним та забезпечувати вам регулярне резервне копіювання.

Contact

Готові замовляти?

Якщо все, написане на сайті, викликало у вас довіру, зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом.

  • PBB design. м. Львів
    вул. Стрийська 202
  • Телефонуйте
    +38 067 603 6631
  • Години роботи
    Пн - пт: 10.00 - 18.00
© Copyright 2009 – 2024. PBB DESIGN. Веб розробка Львів
Contact
Call Now Button