shidnyj

    Головна сторінка сайту – найважливіша сторінка?

    Експерти в області юзабіліті давно стверджували, що головна сторінка сайту – найцінніша сторінка інтернет-ресурсу. В результаті багато веб-дизайнерів та програмістів витрачають більшу частину свого часу в роботі над головною сторінкою.
    Насправді поведінка користувачів і пошук інформації в інтернеті істотно змінилися з часом. Статистика сайтів показує, що головну сторінку переглядають все менше і менше користувачів. З часом головна сторінка все більше буде  відігравати роль «вхідних дверей» до сайту
    Відвідувачі сайту, як правило, шукають потрібну їм інформацію і зовсім необов’язково вона буде розміщена на головній сторінці. Пошуковими все більше удосконалюють механізми ранжування сайтів і в ТОП видачі попадають дійсно якісні ресурси, де пошуковий запит описано найкраще. І, як правило, це не є головна сторінка сайту.
    Особливо це стосується сайтів, які налічують від 100 і більше сторінок.

    Структура домашньої сторінки

    Що ж повинна містити головна сторінка сайту, що продає, щоб привернути до себе відвідувача, завоювати його лояльність з першого кліка? Розглянемо основні складові такої головної сторінки сайту.
    Головна сторінка повинна відповідати відразу на 4 питання відвідувача:

    • Де я?
    • Що я тут можу знайти?
    • Що я тут можу зробити?
    • Чому я саме тут (а не на будь-якому іншому сайті аналогічної тематики)?

    Дизайн. Основне правило – дизайн повинен допомагати, а не відволікати. Не варто використовувати різні фічі, які будуть заплутувати користувача, нехай краще все буде звично, але зрозуміло. Дизайн повинен розроблятися для поліпшення інтерактивності, а не для краси. В першу чергу варто орієнтуватися на потенційну аудиторію сайту. Наприклад, в деяких випадках на головній сторінці краще розташуйте не текст, а графічну інформацію. Детально про то, як не помилитися з дизайном на сайті можна прочитати тут.
    Логотип. Саме він першим відповідає на запитання відвідувача «Де я?». Назва компанії, логотип і текст привітання, як правило, розташовуються в шапці сторінки.
    Картинки. Якщо на графічних зображеннях рекламується товар, то вони повинні демонструвати всі його переваги. Для цього зображення робляться максимально докладними і якісними. Якщо на картинках зображуються люди, які користуються вашою продукцією, то нехай це буде середньостатистичний житель, а не модель.
    Навігація. Основна вимога до навігації – організація швидкого та логічного переходу між розділами сайту. Якщо це інтернет-магазин з великим асортиментом товарів, то варто окремо додати міні-каталог з товарами на акціях, хітами продажів і т.п.
    Текст. Якщо ви все ж вирішили на головній сторінці розмістити текст, то напишіть його грамотно, лаконічно і по суті. Обсяг тексту не повинен бути надто великим, а інформація не повинна містити «води». Для інтернет-магазину на головній сторінці краще розміщувати інформацію про товари, ніж про компанію. Якщо за задумом на головній повинні відображатися новини та відгуки, то вони повинні завжди перебувати в актуальному стані. Це буде свідченням того, що сайт дійсно «живий».
    Технічні аспекти. Особливої ​​уваги потребує заповнення метатегов Title, Description – саме ця інформація буде відображатися в пошукових системах. Сайт повинен відповідати стандартам кросбраузерності і платформ. Назва компанії краще зробити текстом, а не картинкою, на видному місці в шапці помістіть номери телефонів також в текстовому форматі.

    Поділитися в соцмережах
    Contact

    Готові замовляти?

    Якщо все, написане на сайті, викликало у вас довіру, зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом.

    • PBB design. м. Львів
      вул. Стрийська 202
    • Телефонуйте
      +38 067 603 6631
    • Години роботи
      Пн - пт: 10.00 - 18.00
    © Copyright 2009 – 2020. PBB DESIGN. Веб розробка Львів
    Contact
    Поділитися в соцмережах
    Call Now Button