Головна сторінка сайту - найважливіша сторінка?


ГОЛОВНА СТОРІНКА САЙТУ - НАЙВАЖЛИВІША СТОРІНКА?

ГОЛОВНА СТОРІНКА САЙТУ - НАЙВАЖЛИВІША СТОРІНКА?

Експерти в області юзабіліті давно стверджували, що головна сторінка сайту – найцінніша сторінка інтернет-ресурсу. В результаті багато веб-дизайнерів та програмістів витрачають більшу частину свого часу в роботі над головною сторінкою.
Насправді поведінка користувачів і пошук інформації в інтернеті істотно змінилися з часом. Статистика сайтів показує, що головну сторінку переглядають все менше і менше користувачів. З часом головна сторінка все більше буде  відігравати роль «вхідних дверей» до сайту
Відвідувачі сайту, як правило, шукають потрібну їм інформацію і зовсім необов’язково вона буде розміщена на головній сторінці. Пошуковими все більше удосконалюють механізми ранжування сайтів і в ТОП видачі попадають дійсно якісні ресурси, де пошуковий запит описано найкраще. І, як правило, це не є головна сторінка сайту.
Особливо це стосується сайтів, які налічують від 100 і більше сторінок.

Структура домашньої сторінки

Що ж повинна містити головна сторінка сайту, що продає, щоб привернути до себе відвідувача, завоювати його лояльність з першого кліка? Розглянемо основні складові такої головної сторінки сайту.
Головна сторінка повинна відповідати відразу на 4 питання відвідувача:

  • Де я?
  • Що я тут можу знайти?
  • Що я тут можу зробити?
  • Чому я саме тут (а не на будь-якому іншому сайті аналогічної тематики)?

Дизайн. Основне правило - дизайн повинен допомагати, а не відволікати. Не варто використовувати різні фічі, які будуть заплутувати користувача, нехай краще все буде звично, але зрозуміло. Дизайн повинен розроблятися для поліпшення інтерактивності, а не для краси. В першу чергу варто орієнтуватися на потенційну аудиторію сайту. Наприклад, в деяких випадках на головній сторінці краще розташуйте не текст, а графічну інформацію. Детально про то, як не помилитися з дизайном на сайті можна прочитати тут.
Логотип. Саме він першим відповідає на запитання відвідувача «Де я?». Назва компанії, логотип і текст привітання, як правило, розташовуються в шапці сторінки.
Картинки. Якщо на графічних зображеннях рекламується товар, то вони повинні демонструвати всі його переваги. Для цього зображення робляться максимально докладними і якісними. Якщо на картинках зображуються люди, які користуються вашою продукцією, то нехай це буде середньостатистичний житель, а не модель.
Навігація. Основна вимога до навігації - організація швидкого та логічного переходу між розділами сайту. Якщо це інтернет-магазин з великим асортиментом товарів, то варто окремо додати міні-каталог з товарами на акціях, хітами продажів і т.п.
Текст. Якщо ви все ж вирішили на головній сторінці розмістити текст, то напишіть його грамотно, лаконічно і по суті. Обсяг тексту не повинен бути надто великим, а інформація не повинна містити «води». Для інтернет-магазину на головній сторінці краще розміщувати інформацію про товари, ніж про компанію. Якщо за задумом на головній повинні відображатися новини та відгуки, то вони повинні завжди перебувати в актуальному стані. Це буде свідченням того, що сайт дійсно «живий».
Технічні аспекти. Особливої ​​уваги потребує заповнення метатегов Title, Description - саме ця інформація буде відображатися в пошукових системах. Сайт повинен відповідати стандартам кросбраузерності і платформ. Назва компанії краще зробити текстом, а не картинкою, на видному місці в шапці помістіть номери телефонів також в текстовому форматі.


Ви можете завантажити і заповнити бриф щоб надати більше інформації розробнику щодо деталей майбутнього ресурсу

Бриф на розробку сайту Бриф на розробку лендінга Бриф на розробку додатку

Наші послуги

Створення сайтів Обслуговування сайтів Просування сайтів Інші послуги

Надіслати повідомлення