pbb-man

Для чого потрібна техпідтримка сайту

Після розробки сайту більшість замовників задаються питанням: чи потрібно замовити технічну підтримку чи регулярне обслуговування ресурсу? Підтримка сайтів – це послуга, яка полягає в їх супроводі і обслуговуванні. Більшість керівників компаній впевнені в тому, що технічне обслуговування сайту – непотрібна розкіш. Ще років 10 тому так і було, оскільки сайти в основному розроблялися на HTML коді. Зараз ситуація змінилася: технології стрімко розвиваються – потрібно їх оновлення та доопрацювання, існують різні загрози для сайту, якими не гребують конкуренти, хакери заробляють на захопленні сайтів.

Чи можна відмовитися від техпідтримки?

Сайт, розроблений фахівцями, буде працювати, але до тих пір, поки на сервері не оновиться програмне забезпечення і програмний код не застаріє. В епоху стрімкого розвитку технологій це відбувається досить швидко – приблизно за 3 роки. Структура і розмір коду сайту сьогодні має важливе значення. Особлива увага приділяється швидкості завантаження сайту і зручності використання на мобільних пристроях. Раніше на такі показники ніхто не звертав уваги, але сьогодні потрібно регулярно проводити програмні оновлення самого сайту, оновлювати модулі, покращувати систему безпеки. Багато сайтів відомих компаній піддавалися атакам і не завжди встигали реагувати вчасно, були недоступні і втрачали авторитетність. Але якщо їм це ще дозволено, то для невеликих бізнесів і сайтів організацій це може бути дуже болісно.

Види техпідтримки

1) Інформаційна підтримка

Це підтримка інформації на сайті в актуальному стані, її додавання і оновлення. Зазвичай послуга затребувана для великих ресурсів з великою кількістю інформації, яку необхідно внести на сайт – це інтернет-магазини, інтернет-видання та журнали, просто інформаційні сайти. Коли статей і карток товару багато і на наповнення своїми силами буде потрібно багато часу, є сенс звернутися за допомогою до нас і отримати якісний результат набагато швидше.

2) Контентна підтримка

Грамотне наповнення сайту підвищує конверсію ресурсу, залучає додатковий трафік. Сьогодні якість контенту відіграє вирішальну роль в ранжуванні сайту. На сайті – це перший інструмент взаємодії з клієнтами. Більшість користувачів відразу ж звертають увагу на дату поновлення новин і частоту їх публікацій – адже це показник того, що за ресурсом стежать, а значить інформація на ньому актуальна. Якщо нічого давно не оновлювалося, то довіра падає і можна зробити висновки, що ресурс вже скоріше мертвий, ніж живий. Ніхто не буде робити замовлення на сайті, де на сторінках міститься неактуальна застаріла інформація.

До такої підтримки можна віднести:

  • постійне оновлення контенту (новини, статті та інше);
  • написання SEO текстів для сайту;
  • підтримка актуальності матеріалів;
  • оновлення інформації в каталогах;
  • оновлення графічної інформації або її додавання.

3) Технічна підтримка сайту

Непомітна для звичайного користувача, але при цьому найважливіша. Така підтримка є складніше, ніж всі інші, вимагає наявності певних знань і умінь. Іноді невеликі технічні збої можуть призвести до дуже непередбачуваних ситуацій. Виконавець же повинен все виправити без найменших втрат і в найкоротші терміни, інакше компанія може зазнати значних збитків. Така праця нелегка і вимагає великих розумових зусиль.

Що ми пропонуємо:

  • відновлення доступу
  • швидке усунення всіх помилок
  • видалення вірусів
  • усунення “чорних ходів” для зловмисників
  • копіювання даних на випадок, якщо з сайтом щось трапиться
  • контроль хостингу та доменного імені
  • перевірка сайту на помилки
  • перевірка битих (непрацюючих) посилань і їх усунення
  • тісна співпраця з підтримкою хостингу при виникненні спірних моментів і помилок.

Технічне обслуговування сайту, в основному, полягає в підтримці працездатності і доступності сайту. Якщо при переході на сайт сторінки повільно вантажаться або видають помилку 404, функції не працюють – все це призводить до втрати позицій в пошуковій видачі, що в свою чергу призводить до зменшення трафіку і кількості клієнтів. Потрібно, щоб програмісти заздалегідь перевірили сайт за такими параметрами і усунули помилки в разі неполадок.

4) Індивідуальні роботи

Крім стандартних завдань існують ще нестандартні, які стосуються зміни сайту. Іноді замовнику потрібно поміняти функціонал, додати нові сторінки, форми зворотного зв’язку, калькулятори або інші специфічні можливості. Якщо ви не перебуваєте на обслуговуванні, потрібно залучати фахівця, який розробляв сайт або ж добре розбирається в системі керування, а це час, гроші, нерви …

Переваги техпідтримки

  • Постійне оновлення коду, що дозволять ресурсу працювати безперебійно. Також оновлений код підвищує безпеку сайту. Якщо його не оновлювати, з часом виникне конфлікт ПО і сайт перестане працювати коректно.
  • Грамотне наповнення інформацією. Вся інформація на сайті повинна бути не тільки корисною і цікавою для читача, а й ще оптимізованою під пошукові системи. Тут потрібно залучити копірайтерів і фахівців, які розмістять контент, а також стежитимуть за його оновленням.
  • Захист інформації. Робота сайту буде налаштована так, щоб в разі втрати даних їх можна було відновити. Також вся інформація буде захищена від хакерських атак, вірусів.

Саме тому технічна підтримка сайту важлива і потрібна. Питання тільки в тому, хто буде нею займатися – ви самі чи ні. Звернувшись до нас ви отримаєте команду професіоналів, які зможуть закрити ці проблеми разом з прийнятною ціною.

Contact

Готові замовляти?

Якщо все, написане на сайті, викликало у вас довіру, зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом.

  • PBB design. м. Львів
    вул. Стрийська 202
  • Телефонуйте
    +38 067 603 6631
  • Години роботи
    Пн - пт: 10.00 - 18.00
© Copyright 2009 – 2022. PBB DESIGN. Веб розробка Львів
Contact
Call Now Button