Мета веб-сайту електронної комерції має бути простою: спонукати клієнтів купувати ваш товар або послугу онлайн. Якщо ваш сайт має солідний трафік, але ви не бачите що клієнти здійснюють покупки, в роботі сайту є певні проблеми. Наведені нижче моменти організації онлайн торгівлі можуть допомогти вам визначити причини, чому люди не купують у вашому інтернет магазині.
Товари важко знайти
В ідеалі для онлайн магазину категорії товарів мають бути перелічені в головному навігаційному меню, щоб вони були в центрі уваги. Вони повинні бути відсортовані в логічні групи за тим, як клієнт буде використовувати продукт, або за типом продукту. Наприклад, на сайті магазину одягу буде згруповано чоловічий, жіночий і дитячий одяг, а потім розділено на такі товари, як топи, штани, взуття тощо. Для продуктового магазину варіанти можна відображати за розміром, смаком або вагою. Якщо ваших товарів немає в списку на головній навігаційній панелі або в розділі «Каталог» або «Магазин», як користувачі можуть знати, що ви продаєте товари на своєму веб-сайті?
Важко зрозуміти навігацію
Навігаційне меню інтернет магазину має містити терміни, зрозумілі кожному користувачеві. Він не повинен містити ваш корпоративний жаргон або абревіатури, які клієнт не зрозуміє. Ваше меню також не повинно включати внутрішню назву продукту чи стилю – якщо ви не є загальновизнаним продуктом.
Змушення клієнтів створити обліковий запис
Змусити своїх клієнтів створити обліковий запис – це вбивця конверсії №1. Якщо клієнту потрібно створити обліковий запис, щоб розмістити замовлення, це може бути причиною, чому він не купує на вашому сайті. Подивіться, як ваші прямі конкуренти справляються з потребою в обліковому записі – ймовірно, багато з них пропонують варіанти гостьової покупки, тому ви також повинні це зробити.
Багато клієнтів купують подарунки на сайтах, які вони самі не відвідують, наприклад, для подарунків на весілля чи народження дитини. Цей клієнт може не мати наміру знову робити покупки на вашому веб-сайті. Змусивши цього відвідувача створити обліковий запис до того, як він замовить подарунок, ви зменшуєте ймовірність того, що він захоче завершити цю транзакцію.
Деякі інші клієнти можуть розчаруватися, намагаючись запам’ятати ще один набір імен користувачів і паролів. Деякі переживають щодо того, що сайт зберігає їх особисту інформацію та номер кредитної картки. Інші клієнти можуть бути занепокоєні, що створення облікового запису підпише їх на вашу електронну розсилку, і вони не хочуть, щоб повідомлення захаращували їх папку “Вхідні”.
Якщо все таки ви просите свого клієнта створити обліковий запис, обов’язково поділіться з ним перевагами цього, наприклад, можливістю перевірити статус їхнього замовлення або отримати знижки на майбутні замовлення.
Проблеми зі сторінкою товару
Якщо у вас хороший трафік на вашому веб-сайті та проста у користуванні навігація, клієнти часто переглядатимуть виставлені вами товари. Погана взаємодія з користувачем, як і інші помилки сайту, про які ми писали, може бути ще однією причиною, чому він вирішить не купувати у вашому онлайн магазині. Ось деякі проблеми зі сторінкою товару, які можуть призвести до того, що люди не купуватимуть в цьому інтернет-магазині:
- Немає кнопки оплати на сторінках продуктів. Після того, як клієнт додав товар у свій кошик, йому має бути дуже легко перейти до розрахунку, якщо він закінчив покупки.
- Параметри товару незрозумілі. Якщо для вашого товару доступно більше одного розміру, кольору чи смаку, користувачеві має бути легко вибрати ці параметри.
- Немає поля кількості – якщо ваш клієнт хоче придбати більше одного товару, він повинен мати можливість зробити це на сторінці товару. Деякі веб-сайти налаштовані так, що ви можете придбати лише один предмет, що змушує користувачів, які хочуть придбати більше одного, неодноразово переглядати сторінку товару – це погана взаємодія з користувачем.
- Немає зображення товару – якщо товар, який ви продаєте, є матеріальним, вам слід показати зображення продукту. Відсутність зображення чогось, де зовнішній вигляд має значення, наприклад одягу, посуду чи прикрас, утримуватиме клієнтів від покупки у вас.
- Відсутня навігаційна панель. Коли клієнт здійснює пошук за категоріями, навігаційна панель спрощує повернення до сторінок основних категорій. Якщо ця навігація відсутня, клієнт може виявити, що йому доведеться повернутися до головного меню та повторно клацнути всі підкатегорії, щоб перейти до потрібного розділу – це не ідеальний досвід для користувача.
Спливаючі вікна
Спливаючі вікна можуть бути чудовим способом для вас рекламувати пропозиції клієнтам, ділитися новими товарами та залучати більше підписників на інформаційні бюлетені. Але багатьох клієнтів спливаючі вікна можуть дратувати та робити їх менш задоволеними вашим веб-сайтом. Якщо ви вирішите мати спливаючі вікна у своєму магазині, переконайтеся, що є очевидний спосіб закрити спливаюче вікно без необхідності заповнювати форму. Якщо вони не зможуть зрозуміти, як закрити спливаюче вікно, користувачі можуть взагалі залишити ваш сайт.
Тариф доставки занадто високий
Якщо ваша вартість доставки зависока, це може бути ще однією причиною, чому клієнти відвідують інтернет-магазин, але не купують на ньому. Це особливо відчутно, якщо саме ваш товар або дуже схожий продається в магазинах конкурентів.
Також рекомендується запропонувати знижку на доставку після досягнення певної ціни. Багато веб-сайтів мають безкоштовну доставку, якщо ви купуєте їхній товар на суму від 1000 грн. Дуже часто трапляються випадки, коли користувачі переглядають ваш сайт, додають товари до свого кошика з будь-яким наміром купити, а потім залишають кошик, якщо вартість доставки надто висока. І тоді, швидше за все, вони підуть до вашого конкурента, який має нижчу вартість доставки.
Доставка триває надто довго
Подібно до вищезгаданого, якщо час доставки на вашому сайті займає занадто багато часу, ви можете втрачати клієнтів. Вашим клієнтам має бути зрозуміло не лише час доставки до місця розташування, але й тривалість обробки.
Це трапляється, якщо у вас немає інфраструктури або ваша стороння логістика не налаштована на швидшу доставку товарів або відправлення їх із вашого місця розташування, але знайте, що це може вплинути на продажі вашого магазину.
Ваш сайт не захищений
Користувачі можуть не захотіти вводити дані своєї кредитної картки на вашому веб-сайті, якщо ваша URL-адреса не починається з HTTPS. Якщо на вашому веб-сайті не підключений сертифікат безпеки і користувач вперше відвідує вашу сторінку, він може отримати помилку безпеки, яка містить текст «не рекомендовано» щодо продовження відвідування вашого веб-сайту, що справді виглядає недобре. Багато користувачів зупиняться на цьому місці й взагалі не зайдуть на ваш веб-сайт. Якщо вони продовжать відвідувати ваш веб-сайт, вони, ймовірно, будуть менш впевнені в доцільності покупки у вас.
Шукаєте досвідченого розробника сайту електронної комерції, який може допомогти вам отримати більше продажів на вашому веб-сайті? Зв’яжіться з нами поштою, телефоном, або заповніть форму, щоб подати запит на розробку магазину.