pbb-man

10 невід’ємних особливостей кожного успішного бізнес сайту

Якщо ви хочете створити чи вести успішний бізнес, вам слід пам’ятати про всі його сторони, незалежно від галузі, в якій ви працюєте. Сьогодні однією з таких сторін є професійно зроблений веб-сайт.

Хоча тенденції веб-дизайну з часом змінюються, ось десять особливостей, якими повинен володіти кожний успішний бізнес-сайт.

1. Чітке призначення

Недостатньо знати вам, для чого призначений ваш веб-сайт, це повинні знати всі, хто не знайомий із вашим бізнесом. Коли хтось потрапляє на сайт, миттєво повинні бути зрозумілі дві речі: що ви пропонуєте та що ви хочете, щоб відвідувач зробив (перейшов в магазин, зробив замовлення, зателефонував…)

2. Проста url адреса

Ви хочете, щоб люди могли легко вас знайти. Створіть просту веб-адресу, яка містить назву вашої компанії, щоб люди могли переходити на ваш сайт, не докладаючи зайвої роботи.

3. Професійний брендинг

Деякі малі підприємства недооцінюють важливість брендингу. Від доменного імені до вибраних вами кольорів, усе, що представляє ваш бізнес, має бути цілісним та формувати фірмовий стиль. Це допомагає людям ідентифікувати та запам’ятати вас. Це те, що вам потрібно, якщо хочете мати успішний бізнес.

Ваш логотип має бути професійним, а не тим, що найкращий друг вашого племінника створив у Photoshop (якщо тільки найкращий друг вашого племінника не є професійним графічним дизайнером). Кольори, шрифти та зображення на вашому сайті мають відображати ваш бренд.

4. Проста навігація

Невід’ємною частиною сайту є меню. На сайті може бути спадне меню, меню у вигляді прокрутки, бокове, список можна продовжувати. Немає значення, який тип ви виберете, важливо, щоб відвідувачам було легко знайти те, що їм потрібно на сайті. Ваша навігація має бути простою та інтуїтивно зрозумілою як за дизайном, так і за способом організації сторінок.

Пам’ятайте, люди люблять легко та швидко знаходити інформацію. Чим краще ви зможете це зробити, тим успішнішим ви будете.

особливості успішного сайту5. Легко доступна контактна інформація

Як ви очікуєте, що люди зв’яжуться з вами, якщо вони не зможуть знайти ваші контакти? Ви не повинні втратити потенційного клієнта лише тому, що він не може зрозуміти, як з вами зв’язатися. Окрім полегшення пошуку вашої контактної інформації, вам потрібно надати відвідувачам різні способи зв’язку з вами. Телефон, електронна пошта та форма на веб-сайті – це хороші варіанти.

6. Заклики до дії

Ми повертаємося до нашого першого пункту для того, щоб зробити наступний крок вашого відвідувача очевидним. Заклик до дії має підказати вашому клієнту, що робити і, якщо можливо, яку користь вони отримають від цього.

Наприклад, у бухгалтера може бути такий заклик до дії: «Оптимізуйте свої податки, записавшись на зустріч з нами сьогодні». Люди розуміють, що ви від них просите зробити, і що вони від цього отримають.

Правильне розміщення закликів до дії у вашому контенті – ще один спосіб збільшити конверсію.

Ви не повинні надмірно змушувати людей до дії і бути занадто настирними, тому що вони можуть піти з вашого сайту. Вам потрібно знайти правильний баланс, щоб залучити клієнтів, не надто нав’язливо.

7. Мобільний досвід

Мобільний трафік становить приблизно половину всього веб-трафіку, тому грамотна робота мобільної версії сайту має вирішальне значення. Якщо сайт не завантажується швидко та не забезпечує належної взаємодії з користувачем, ви втратите відвідувачів. Ці відвідувачі навряд чи повернуться, оскільки знайдуть інший сайт, який надасть їм кращий досвід.

Ви маєте бути впевнені, що агенція веб-дизайну, з якою ви співпрацюєте, створює адаптивні веб-сайти. Адаптивний веб-дизайн означає, що ваш сайт виглядатиме та працюватиме добре на будь-якому пристрої – комп’ютері, планшеті чи телефоні.

8. Переконливий контент

Люди приходять на ваш сайт, щоб знайти щось корисне для себе. Ніхто не хоче витрачати час, просто переглядаючи декілька сторінок. Вони хочуть бачити цінний вміст, який вони зможуть використати. Вміст – це спосіб, за допомогою якого ваш веб-сайт отримує трафік через пошукові системи чи сайти соціальних мереж.

Але ви не можете просто опублікувати що-небудь і забути за це. Важливо, щоб ваш контент був релевантним клієнтам, інформативним і оптимізованим для пошукових систем. Подумайте про те, що ваш ідеальний клієнт хотів би знати про ваш продукт/послуги, і створіть сторінки та дописи в блогах на ці теми. Як ви вже здогадалися, створити хороший SEO-контент нелегко. Його треба вміти будувати. Ось чому так багато людей наймають агентства цифрового маркетингу для створення свого контенту!

9. Реальні відгуки

Люди читають відгуки та приймають багато своїх рішень на їх основі. Не замовляйте відгуків фіктивних. Всіх їх дуже легко пізнати.

Отже, якщо у вас є схвальні відгуки, публікуйте їх, щоб люди бачили відгуки, коли відвідують ваш сайт. Це забезпечить їм спокій щодо репутації вашого бізнесу. Це також може вплинути на те, що вони залишать подібний відгук після того, як вони співпрацюватимуть з вами та отримають чудовий досвід.

10. Google Analytics

Хоча технічно ви можете мати бізнес-сайт і без Google Analytics, ми не рекомендуємо цього. Google Analytics надає вам неймовірну кількість інформації про трафік вашого веб-сайту та користувачів. Від джерела трафіку до операційної системи, якою найчастіше користуються ваші відвідувачі, і багато іншого, ви дізнаєтесь про своїх користувачів, і краще адаптуєте свої маркетингові зусилля до них.

Ви навіть можете встановити цілі, як-от відвідувач, який дзвонить або заповнює контактну форму, і відстежувати, чи досягаєте ви цих цілей кожного місяця (або тижня).

Налаштувати Google Analytics відносно просто, але такі речі, як відстеження цілей, дещо складніші. Розшифровка всіх даних також може бути надто важкою, але як тільки ви зорієнтуєтеся в Analytics (або наймете керуючу агенцію), ви пожалієте, що довший час працювали без неї!

Скільки з перелічених особливостей є на сайті вашої компанії?

Якщо на вашому сайті відсутні один або кілька елементів у цьому списку, ми можемо допомогти. PBB design більше 15 років створює та підтримує веб-сайти для таких компаній, як ваша. Звертайтеся!

Contact

Готові замовляти?

Якщо все, написане на сайті, викликало у вас довіру, зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом.

  • PBB design. м. Львів
    вул. Стрийська 202
  • Телефонуйте
    +38 067 603 6631
  • Години роботи
    Пн - пт: 10.00 - 18.00
© Copyright 2009 – 2022. PBB DESIGN. Веб розробка Львів
Contact
Call Now Button