pbb-man

Вірусна реклама. Що таке вірусний маркетинг?

Вірусний маркетинг – це цифрова версія реклами «із вуст в уста», або, іншими словами, «сарафанного радіо». Ваша цільова аудиторія поширює рекламне повідомлення, ділячись публікацією чи відео. Вірусний маркетинг може викликати інтерес до продукту чи бренду серед кінцевих користувачів через повідомлення, яке поширюється як вірус. Користувачі вирішують поділитися контентом і не потребують спеціального прохання про це.

Ця форма реклами ідеально підходить для просування бренду в соціальних медіа, де можна поділитися вмістом за лічені секунди. Ви, мабуть, натрапляли на захоплюючі смішні чи емоційні відео YouTube у Facebook, Twitter чи інших каналах. Це чудові приклади вірусного маркетингу.

Як і будь-яка інша форма реклами, існує ризик того, що повідомлення може бути не сприйнята користувачами, і кампанія може не досягти очікуваних результатів. Якщо повідомлення зачіпає цільову аудиторію належним чином, це дуже прибуткова маркетингова стратегія.

Що робить кампанію вірусного маркетингу успішною

Ви можете задатися питанням, чому працює вірусна реклама. Концепція такого маркетингу проста. Ви починаєте з дійсно цікавого відео чи контенту, розміщуєте його в соціальних мережах, і поширюєте це повідомлення. Чекаєте деякий час, поки повідомлення приверне увагу цільового користувача, і повідомлення чи відео стає вірусним.

Ось деякі з основ успішної стратегії вірусного маркетингу:

1. Зосередьтеся на емоціях

Цій рекламі для успіху потрібні емоції. Створюючи контент або відео, ви повинні пам’ятати, що вони повинні викликати емоційну реакцію у кінцевого користувача. Це може бути любов чи ненависть, гнів чи щастя. Це має бути мета цього типу маркетингу.

Необхідно сформувати думку – розпалити емоції, щоб поділитися повідомленням.

2. Зробіть несподіваний хід

Коли люди бачать навіть чудову рекламу і знають, чим вона закінчиться – це не приверне їхньої уваги. Якщо відео зацікавить кінцевих користувачів чимось несподіваним, вони відреагують!

3. Історії на емоціях людей

Зробіть акцент на створення вражаючої історії. Не будьте прямолінійними, внесіть почуття у своє повідомлення.

4. Продовжуйте історію

Коли ви створюєте чудову історію та захоплюєте увагу аудиторії, вони хочуть продовження. Тож після початкової кампанії вам потрібно продовжити вашу історію. Бренд представляйте на закінчення.

5. Спростіть обмін

Здатність легко ділитися вмістом є центральною ідеєю вірусної реклами. Люди повинні легко завантажувати та вставляти вміст. Поділитися електронною поштою чи зробити репост в соціальних мережах не повинно викликати зайвого клопоту.

6. Залучіть аудиторію

Вам потрібно налагодити контакт із аудиторією. Дозвольте їм висловити свою точку зору щодо реклами та оцінити рекламу. Коли аудиторія відчуває, що вона є частиною реклами, кількість глядачів різко зростає.

7. Надайте необмежений доступ

Подібно до вірусу, ваша маркетингова кампанія має поширюватися вільно. Не намагайтеся обмежити рекламу, обмеживши доступ, змусивши людей зареєструватися або стати учасником. Не обмежуйте аудиторію; нехай кожен стане її частиною.

вірусний маркетинг

Види вірусного маркетингу

Існують різні види вірусного маркетингу.

1. Передача

Ви отримували електронного листа з повідомленням про вражаючий ефект, якщо його переслати певній кількості людей? Ну, це основна форма вірусного маркетингу. Повідомлення буває настільки мотивуючим та правдоподібним, що ви схильні ділитися ним із людьми, яких знаєте. Люди також часто імпульсивно діляться електронними листами з смішними відеокліпами.

2. Стимульований вірус

Ця стратегія використовує стимули у формі розіграшу подарунків або винагород щоб спонукати кінцевого користувача поділитися повідомленням або надати адреси своїх друзів. Оскільки клієнту потрібно вжити певних дій, щоб отримати винагороду, цей метод веде до швидшого охоплення аудиторії рекламодавця.

3. Плітки

Ніщо не продається так, як плітки, тож якщо ви можете створити обговорення за допомогою своєї стратегії вірусного маркетингу, ви привернете увагу клієнта. Buzz marketing — це привернути увагу громадськості. Коли популярний актор ділиться конфіденційною або суперечливою інформацією про майбутній фільм, це стає гарячою темою для дебатів!

4. Прихований маркетинг

Це тонка рекламна стратегія, коли ви не просите користувача нічого робити. Це може бути просто незвичайна історія або захоплююча новина. Користувач не відчуває, що щось рекламується, і ділиться повідомленням без примусу.

5. База даних, керована користувачами

Користувачі запрошують інших стати частиною їхніх спільнот. Користувач відповідає за свою базу даних і створює її. Це призводить до створення вірусного ланцюжка з іншими приєднанням до бази даних.

Як працює вірусний маркетинг

Усі етапи вірусної маркетингової кампанії досить прості. Компанія має створити такий тип контенту, який передасть її повідомлення та буде націлений на базу користувачів. Якщо новини та контент точні та правильні, то люди почнуть ними ділитися. Вміст дуже скоро стане вірусним.

Повідомлення можуть не розкривати, чи пов’язані вони з будь-яким брендом чи ні. Користувачі можуть сприймати це, як органічно створений контент. Бренд розкривається лише після того, як контент стає вірусним. На будь-якому етапі вірусної маркетингової кампанії люди не повинні відчувати себе обманутими. Якщо вони так вважають, вірусна маркетингова кампанія може виявитися шкідливою для вашого бренду.

Переваги вірусного маркетингу

1. Низька вартість

У вірусних рекламних кампаніях бізнес не залучений у більшу частину процесу. До нього залучені користувачі, які виконують більшу частину роботи з розповсюдження та обміну вмістом. Потреби в покупці реклами чи медійного простору не виникає. Для цього може знадобитися лише певний поштовх, наприклад платне просування в соціальних мережах. Це означає, що не потрібно витрачати велику суму грошей на поширення вашого повідомлення.

2. Він має широке охоплення

Вірусна кампанія має силу охопити глобальну аудиторію. Це відбувається органічно, не потребуючи великих грошей. Таким чином, навіть невеликий бізнес може отримати швидку розкрутку. Це також допоможе в майбутньому, коли впізнаваність вашого бренду стане високою.

3. Значне зростання за короткий період

Вірусні рекламні кампанії є одним із небагатьох інструментів для значного зростання, і це не трудомісткий процес. Можливість такого швидкого зростання є дуже бажаною для кожного бізнесу, але рідко реалізується. Вірусний маркетинг може допомогти перетворити це в реальність. Навіть якщо вибухового зростання не досягнуто, це гарантовано забезпечить стабільне зростання бізнесу. Це відбудеться за значно менших витрат.

Приклади вірусного маркетингу

Ось кілька чудових прикладів вірусного маркетингу:

iPhone X

Apple iPhone освоїв мистецтво вірусного маркетингу, зосередившись на простому «селфі!» Акцент було зміщено з продукту на просто селфі, яке людям подобається. Apple зробив короткометражний фільм про IPhone X, який став вірусним.

Fidget Spinner

Цей продукт став вірусним, оскільки він зосереджувався на синдромі дефіциту уваги, головному наслідку цифрової ери. Фіджет-спіннер підкорив серця дітей і дорослих, і кожен мав мати такий! Від місцевого супермаркету до соціальних мереж, цей продукт можна знайти скрізь. Fidget spinner підняв вірусний маркетинг на новий рівень.

Як підсумок

Кожний з видів реклами в Інтернеті, про які ми писали раніше, заслуговує на увагу, та може бути використаний в просуванні бізнесу. Головне завдання в тому, щоб правильно вибрати стратегію рекламної кампанії саме для вашого бізнесу, всебічно аналізувати та вчасно вносити корективи після її старту.

Contact

Готові замовляти?

Якщо все, написане на сайті, викликало у вас довіру, зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом.

  • PBB design. м. Львів
    вул. Стрийська 202
  • Телефонуйте
    +38 067 603 6631
  • Години роботи
    Пн - пт: 10.00 - 18.00
© Copyright 2009 – 2022. PBB DESIGN. Веб розробка Львів
Contact
Call Now Button