Продаж товарів і послуг через інтернет – реальна можливість збільшити прибуток і дохід від бізнесу. Для роботи в мережі необхідно не тільки створення сайту або сторінки в соціальній мережі, але і грамотна рекламна кампанія. Вона дозволить збільшити охоплення аудиторії, підвищити довіру, привернути покупців.
Багато в чому успіх інтернет-проектів будь-якої області залежить від правильності використання рекламних інструментів, що просувають бізнес. Таргетована реклама – один з найпопулярніших варіантів заявити про себе, але вона вимагає професійного підходу до створення, розміщення та налаштування.
Що являє собою таргетована реклама?
Отже, таргетована реклама є стислі оголошення, що здатні зачепити. При правильному налаштуванні вони будуть відображатися тільки для обраної цільової аудиторії за інформацією в профілях, акаунтах.
Target в перекладі означає «мета», тому головною особливістю рекламних кампаній є прямий вплив на цільову аудиторію. Коли користувачі реєструються в соціальних мережах, вони створюють профіль, заповнюють інформацію про себе, вказують стать, вік, інтереси. Всі ці відомості обробляються роботами, які збирають дані, сегментують користувачів за інтересами і поведінкою.
Під час націлювання необхідно вибрати відповідні параметри: інтерес, вік, захоплення. Для отримання більш точного результату можна задати географічне положення, щоб таргетована реклама демонструвалася тільки тим людям, які знаходяться в певному місті та області.
Точні настройки цільової аудиторії роблять її найбільш рентабельною серед можливих варіантів просування товарів і послуг в соціальних мережах. Крім того, що вона попадає точно в ціль, є й додаткові плюси її застосування.
Немає такого маркетингового інструменту, який би в 100% випадків потрапляв до людини, що перебуває в пошуку і готова відразу купити товар. Але від більшості інструментів таргетинг відрізняється багатьма позитивними сторонами:
1. Доступ до “гарячих лідів”
Це найважливіший фактор, який при правильному налаштуванні дозволить показувати оголошення саме тим користувачам, яким потрібен цей товар. Наприклад, рекламуємо зоомагазин, відповідно, вибір цільової аудиторії – це жінки середнього віку (платоспроможні) від 30 до 45 років, з інформацією в інтересах – тварини, кішки, собаки, кілька порід тварин. Таким чином, реклама буде демонструватися саме тим людям, які цікавляться тваринами і у яких вони є. Решта залежить від фотографії і міні-слогана, який закликатиме перейти на сторінки магазину.
2. Економія рекламного бюджету
Всім хочеться платити тільки за ефективну рекламу, яка приводить покупців, а не оплачувати покази тим, кому це не цікаво. Максимально вузька настройка дозволяє в більшості випадків приводити саме таких відвідувачів, готових подивитися, вибрати або купити (якщо влаштує ціна і асортимент, далі все залежить від пропонованого товару).
3. Робота з конкурентами
Знайдіть свого головного конкурента, його групу в соціальних мережах і налаштуйте на них пошук таргетингу. Таким чином, ви зможете показувати свої товари направлено і 100% своїй аудиторії, яка позитивно ставиться до інтернет-покупок і товару вашої категорії.
4. Персоналізація
У форматі таргетингу оголошення виглядає як зображення і коротке речення послуги. Він дозволяє успішно реалізувати найвигіднішу пропозицію і залучити відвідувачів.
Є у таких пропозицій і мінуси, але вони залежать від професіоналізму інтернет-маркетолога. Якщо регулярно оновлювати оголошення, щоб воно не приїлося, грамотно формулювати пропозицію – проблем не виникне. Важливо правильно проаналізувати цільову аудиторію, точно визначити її і виділити максимально вузькі параметри для настройки.
Формати розміщення
Маркетингові рекламні оголошення можуть виглядати по-різному і використовуватися для різних цілей:
Десктопний формат
Являє собою традиційний варіант, де в повній версії, наприклад, в соціальній мережі Facebook в правій колонці розташовується текстово-графічне вікно з коротким закликом.
Крос-девайс формати
Це цілий рекламний пост, який демонструється користувачам також з налагодження цільової аудиторії та інформації з профілю. Являє собою пост, який розміщений в стрічці новин, має розмір повноцінного запису.
Промопост з кнопкою
Виглядає як у попередньому випадку, але має кнопку «Підписатися», «Замовити», «Перейти» і т.д., що спрямовує користувача на потрібну сторінку сайту.
Рекламна карусель
Цей запис розміщений також в стрічці новин, але з’являється в ній не одна велика картинка, а від 3 до 10 плаваючих, які знаходяться в постійній динаміці і краще привертають увагу, дозволяють показати більше пропозицій або переваг.
Відео + Кнопка
Це новий і найбільш ефективний формат, який поєднує в собі і текстову, і відеорекламу. Відтворення відбувається автоматично, тому може з першої секунди зацікавити користувача, і з великою ймовірністю він догляне коротке відео, а потім натисне кнопку для замовлення або детального ознайомлення з послугою.
Кожен з цих способів може використовуватися для конкретних випадків і пропозицій. Якщо потрібно недорого запустити акцію на товар або послугу, то звичайного десктопного формату буде цілком достатньо. Для підвищення довіри аудиторії, розвитку бренду краще використовувати карусель або формат відео. Для спонукання до дії – крос-девайс або промопост.
Що не можна рекламувати
Пам’ятайте, що всі рекламні кампанії контролюються роботами соціальних мереж, які не пропустять пост, якщо він буде містити наступну інформацію:
- посилання на сайти, які можуть збирати персональну інформацію без згоди, камери стеження, програми-шпигуни і інше;
- еротичні товари з позначкою 18+;
- наркотики, будь-які аксесуари, які пропагують куріння в будь-якій формі;
- алкогольну і тютюнову продукцію;
- деякі медичні препарати;
- зброю, товари і сторінки, які пропагують насильство, схиляння до суїциду;
- азартні ігри;
- політичну рекламу.
Необхідно уважно поставтеся до створення рекламного поста, тому що навіть наявність незначних згадок предметів з перерахованих вище тематик може стати причиною недопуску до публікації, а можливо, і втрати бюджету.
Таргетована реклама – це один з головних способів просування бізнесу в інтернеті. Основне її умова – це професіоналізм, з яким маркетолог повинен проаналізувати цільову аудиторію і максимально звузити параметри пошуку: визначити коло інтересів, вік, стать, наявність дітей, сімейний стан, країну, місто чи область і багато іншого, що допоможе показати рекламу точно тим людям , яким може знадобитися даний товар або послуга.
Далі маркетолог повинен знайти яскраве графічне зображення, яке дозволить привернути увагу, і додати стислий, але інформативний текст з пропозицією і закликом відвідати групу, сайт або зробити покупку.
Щоб максимально зберегти рекламний бюджет, швидко залучити покупців, слід довіряти настройку професіоналам.
В іншому випадку реклама може показуватися людям, яким абсолютно не цікавий конкретний вид послуг.