Стратегії оплати за клік, які потрібно впроваджувати у 2019 році


Стратегії оплати за клік, які потрібно впроваджувати у 2019 році

2019 рік - ідеальний час, щоб переоцінити вашу стратегію управління Pey-Per-Click. Найкращий спосіб досягти успіху за допомогою платного маркетингового пошуку - вивчати існуючі найкращі практики, бачити те, що працювало, а що вже не працює, а також вивчати нові ідеї та стратегії.
Ось найбільш помітні тенденції PPC 2019 року, про які ви повинні знати.

Багатоканальні кампанії

Часи зосередження на єдиному каналі для маркетингу давно минули. Все більше компаній використовують багатоканальну рекламу. PBB-design може допомогти вам реалізувати найкращу модель рекламної компанії для вашого унікального бізнесу.

Відео-оголошення

Відео стає однією з найбільш домінуючих форм контенту в Інтернеті. В результатах пошуку появляється все більше відеовмісту, особливо з YouTube. Наприклад, Google використовує вертикальні відео-об'яви для мобільних користувачів. Цього року маркетологи радять збільшувати бюджет на впровадження більш коротких відео-оголошень із цільовим вмістом.

Перенацілювання

Якщо ви ще не звертали увагу на повторне націлювання чи ремаркетинг, тепер настав час. Цей тип реклами дозволяє показувати оголошення людям, які вже були на вашому сайті. Скористайтеся цим інструментом, і ви помітите, що показник рентабельності інвестицій та показник переходів зростає.

Люди замість ключових слів

Ключові слова, безумовно, є важливим аспектом контекстної реклами, і це не зміниться найближчим часом. Проте мало зосередитися на ключових словах, важливо правильно вибрати цільову аудиторію, до якої доноситься ваша інформація. Розробка та розміщення об'яви для певної аудиторії замість того, щоб просто покладатися на ключові слова, допоможе поліпшити вашу стратегію платної реклами.

Рекламні альтернативи

Google не є єдиною вигідною платформою. Ви також можете спробувати Facebook Amazon, Youtube і LinkedIn для різних аудиторій. Подумайте, як диверсифікація бюджету реклами з оплатою за клік допоможе вам у довготривалій перспективі.

Тестуйте нові функції

Не бійтеся спробувати нові можливості в 2019 році. Деякі цікаві нові функції включають:

  • Розширення реклами в оголошеннях Google;
  • Мобільне відео в оголошеннях Google;
  • Коригування ставок для оголошень із розширеннями телефонних дзвінків у оголошеннях Google.

Зважаючи на те, що їх можна легко поєднати з тим, що є надійним і знайомим, скористайтеся деякими з цих нових функцій, які впроваджуються сьогодні.

Голосовий пошук

Об’єм голосового пошуку постійно зростає і стає більш складним, оскільки користувачі шукають більш складні запитання по темі. Можливо, вам знадобиться негайно вжити заходів щодо голосового пошуку та відстежувати тенденції голосового пошуку протягом року. Погляньте на тенденції голосового пошуку та налаштуйте ключові слова або додайте нові кампанії, якщо це необхідно.

Створення лояльності до бренду

Останніми роками рекламодавці часто забували про важливість брендингу, коли мова йде про контекстну рекламу. Зробіть акцент на запам'ятовування бренду. Коли ви розміщуєте свої оголошення, робіть це з метою створення попиту на ваші продукти та лояльності до своєї компанії.

Спеціальні мобільні оголошення

Кількість пошуків на мобільних пристроях постійно зростає протягом багатьох років. Якщо ви не робили мобільних оголошень в рекламі з оплатою за кліки, тепер настав час приєднатися. Нехтування важливістю мобільних пристроїв може призвести до втрати бюджету і втрати можливостей.

Захист інтелектуальної власності

Якщо ви не вважаєте захист свого бренду частиною вашої стратегії, тепер настав час звернути на це увагу. Під час відстеження своїх об'яв перевірте, як використовується ваша торгова марка, і вживайте заходів у разі потреби. Інтеграція стратегії захисту брендів у ваш маркетинг допоможе вам більш ефективно представляти свою компанію клієнтам і користуватися нижчою ціною за клік.

Перегляньте свій бюджет

Не допускайте, щоб ви застрягли в рутині без переоцінки бюджету. Ретельно вивчіть витрати на контекстну рекламу і розгляньте, що ви можете змінити.

Не можна постійно використовувати одні і ті самі стратегії і методи в платній рекламі. Реклама з оплатою за клік постійно змінюється. Відкритість до нових ідей та пошук інформації зміцнить ваш загальний підхід. Новий рік приносить тонни оновлень, від автоматизації до мобільних переваг. Ці зміни важливі та ознака того, що світ реклами Pey-Per-Click завжди буде змінюватися.


Ви можете завантажити і заповнити бриф щоб надати більше інформації розробнику щодо деталей майбутнього ресурсу

Бриф на розробку сайту Бриф на розробку лендінга Бриф на розробку додатку

Наші послуги

Створення сайтів Обслуговування сайтів Просування сайтів Інші послуги

Надіслати повідомлення