pbb-man

Seo оптимізація і просування сайту. Навіщо потрібно?

Що ж таке SEO, і як його використовувати для розкрутки свого ресурсу. Займатися SEO оптимізацією і просуванням сайту потрібно обов’язково з чітким розуміння того, що саме ви робите і до чого це може привести.
На стадії зародження Інтернет формувався як великий смітник, де поряд з алмазами знаходилася величезна маса відходів. Власне, вони і досі там залишаються. Головна проблема користувача, знайти серед величезної маси інформації ту, що насправді йому потрібна.

Рішення є і його запропонували розробники пошукових систем. Вони створили майданчики (щось схоже на біржі), де користувач міг би знайти ресурси, що відповідають на поставлене ним запитання. Але це рішення має деяке обмеження. Реальні шанси на переходи з пошукової видачі мають тільки ті ресурси, які змогли потрапити на її першу сторінку (так званий Топ 10). А це означає, що рано чи пізно за місце в Топ 10 почнеться боротьба і ця боротьба почалася.
Основним же зброєю в боротьбі за місце під сонцем стало саме Seo (абревіатура від англійського Search Engine Optimization). Іншими словами це мистецтво потрапляння на першу сторінку видачі пошуковика за потрібним вам пошуковим запитом. По факту, життя за Топ 10 немає. Тому «бійка» йде не на жарт і будь-які методи Сео оптимізації, здатні перетягнути шальки терезів на свою сторону, використовуються обов’язково.

В деякій мірі Seo не до душі пошуковикам. Оптимізатори своєю штучною накруткою істотно спотворюють і погіршують якість видачі пошукових систем. Але з цією проблемою пошуковики вже навчилися боротися за допомогою різного роду фільтрів (проектам з поганим контентом в Топ 10 вже не втриматися, у всякому разі, надовго).
Але ж Сео це не тільки технологія, але ще і величезний бізнес. Знаєте скільки зароблять провідні компанії з цієї галузі? Самі пошуковики – це також надприбуткові підприємства. Заробляють пошукові системи на показі контекстної реклами.
А хто замовляє у пошукачів рекламу? Здебільшого власники комерційних ресурсів для залучення до себе відвідувачів. І вся фішка в тому, що обидва ці бізнеси (контекстна реклама і надання послуг Сео просування) є по відношенню один до одного конкурентними. Судіть самі. Якщо ви власник комерційного сайту, то зможете потрапити на першу сторінку видачі пошуковика цими двома способами:

  • Замовити послугу Seo оптимізації та просування, після чого виявитися в числі десяти найбільш релевантних запиту ресурсів в пошуковій видачі (потрапити в Топ 10 або, іншими словами, в органічну видачу).
  • Заплатити гроші Гуглу для того, щоб ваше оголошення показувалося за тим же запитом на все тій же першій сторінці видачі.

Seo реально працює і не використовувати його було б великою помилкою. Ваші потенційні відвідувачі, які не зможуть знайти ваш чудовий сайт через пошук, вам цього не пробачать. Мало створити хороший проект з унікальним і потрібним контентом, його обов’язково потрібно просунути в Топ 10 хоча б по ряду не дуже частотних запитів, щоб почати залучати до себе увагу читачів.

Сео оптимізація та просування – навіщо потрібно

Ви думаєте, що зможете обійтися в питанні залучення відвідувачів без оптимізації? Можливо, що по певних запитах ви і вийдете в Топ без зусиль, але по величезній масі запитів так і залишитеся в невидимій зоні для своїх потенційних клієнтів, навіть незважаючи на те, що ваш контент буде хороший. Тому є необхідність подобатися не тільки читачам сайту, але і пошуковим системам.
Пошуковики в день обробляють сотні мільйонів запитів користувачів і по кожному з них повинні видавати релевантний список сайтів з інтернету. Робити це вручну немає ніякої можливості, тому цей почесний обов’язок виконують роботи (програми). Ну, а робота завжди можна ввести в оману. А до чого ж тут Сео?

Оптимізатори якраз і намагаються знайти ті самі точки впливу, натиснувши на які можна буде поліпшити ранжирування свого проекту (піднятися в Топ 10). Якщо робот при ранжируванні спирається на кілька сотень параметрів, то вплинувши хоча б на частину з них, ви зможете істотно поліпшити просування вашого сайту. Це означає рух в сторону першого місця пошукової видачі по потрібному запиту.
Сьогодні в Топ 10 вже практично не буває «шлаку», або ж він там надовго не затримується. Але хороших сайтів набагато більше 10 і тому йде боротьба за Топ, головною зброєю в якій виступає Seo у всій своїй красі. Якщо ви в цій боротьбі не берете участь, то і місця під сонцем вам не дістанеться. Думаю, що ця думка повинна бути вам зрозуміла, принаймні зараз.

Які чинники враховують сучасні SEO оптимізатори

Зазвичай методи просування поділяють на три групи:

  • Внутрішня оптимізація тексту, заголовків, мета тегів, видалення дублів контенту і т.п.
  • Зовнішнє Seo – отримання безкоштовними і платними способами вхідних посилань на свій сайт.
  • Юзабіліті і якість контенту – для отримання адекватної поведінки користувачів на вашому ресурсі і у видачі пошукових систем, яке буде типовим для вашої тематики.

Перші дві групи факторів спрямовані на залучення максимальної кількості відвідувачів з пошукових систем (за рахунок просування в Топ 10 по потрібних запитах), а ось третя група Сео чинників спрямована на утримання завойованих позицій.
Насправді, саме третя є найбільш трудомісткою по її забезпеченню. Потрібно мати дійсно потрібні і цікаві користувачеві матеріали, на створення яких доведеться витрачати величезну кількість свого особистого часу. Пам’ятайте, що зараз важливий тільки унікальний контент, але ніяк не копі паст. Так само дуже важливо розуміти, що ваш сайт оцінює робот, а не людина (якщо він подобається вашим родичам, то це не означає, що він сподобається Гуглу). Робот бачить його в дещо іншому світлі (Html код, текст, директиви robots.txt, карта сайту в форматі xml і т.п.), а про юзабіліті і красивості він може судити лише по поведінці користувачів на вашому інтернет проекті.

Ваш ресурс, який пройшов всі необхідні етапи в процесі розробки, крім гарної Seo оптимізації, повинен відповідати певним технічним вимогам пошукових систем (заборона індексації дублів сторінок, правильні коди відповіді сервера і т.п.). Чи замислювалися ви про правильність формування Урл адрес на вашому сайті? А 301 редирект з WWW на без WWW (або навпаки) налаштували? Доступність свого сайту (аптайм) моніторите? Періодична недоступність може звести нанівець всі ваші зусилля.

Обов’язково додайте свій сайт в панель для вебмайстрів Гугла не тільки для того, щоб стежити за успішністю вашої оптимізації, але і для того, щоб відразу ж дізнаватися про всіх технічні проблеми на вашому сайті. Биті посилання не забуваєте перевіряти? А зі швидкістю завантаження сайту у вас все в порядку? Адже це зараз один з численних факторів Сео, який враховується при ранжируванні.

Внутрішнє Seo

  • Ви складаєте перед написанням статті її приблизне семантичне ядро? «Навіщо?» – запитаєте ви мене. Напевно, для того, щоб не працювати в сліпу і не писати на теми, які нікому не цікаві. А як дізнатися, що цікаво користувачам? Елементарно! І допоможе вам у цьому GoogleAds.   Насправді, підбір ключових слів і аналіз статистики запитів допомагає не тільки у внутрішньому Сео, але і при проведенні зовнішньої оптимізації, бо є відразу ж і анкор посилання, і цільову сторінку, на яку воно буде вести.
  • Обов’язково використовувати ключові слова в Title – на початку найбільш частотні. У тексті десь один відсоток ключів від загального числа слів і не більше одного ключа в одному абзаці. У проміжних Html заголовках H1 – H6 використовувати ключові слова теж бажано, плюс в мета тегах Description і, при сильному бажанні, в Кейвордс, хоча про останнє можна забути.
  • Так само не забувайте про атрибути Alt і Title тега Img. Дуже акуратно додані в них ключові слова будуть враховуватися при ранжуванні в звичайному пошуку, а також допоможуть зображенням з вашого сайту брати участь в пошуку по картинках Гугла.
  • Ще одним дуже важливим чинником внутрішньої Сео оптимізації є здійснення перелінковки. Внутрішні посилання справляють на Seo такий же вплив, як і зовнішні, передають статичну вагу, і при ранжируванні пошукові системи враховують анкор (тексти) цих посилань.
  • Потрібно досить обережно займатися Seo копірайтингом, бо це може призвести до переоптімізаціі текстів і погіршити поведінкові чинники. Для їх же поліпшення потрібно робити «продаючі» тайтли і Дескріпшени, працювати над юзабіліті і навігацією по сайту, а ще на забувати про таку дрібницю, як Favicon, який показується у адресній стрічці.
  • Після публікації матеріалу або ж під час його написання обов’язково перевіряйте правопис. Безграмотні тексти приведуть до погіршення поведінкових факторів і подальшого вильоту з Топа. Існує безліч способів перевірки орфографії онлайн або ж при написанні тексту безпосередньо в браузері.

Зовнішня оптимізація – де набирати посилання

Зовнішня оптимізація має на увазі покупку або безкоштовне отримання вхідних посилань на свій сайт. Пошукові системи використовують їх в якості одного з важливих чинників ранжирування вже протягом десятиліття і, думаю, ще десяток років посилання будуть впливати на Сео. Інша справа, що роль посилання на ранжирування поступово знижується.

Сьогодні далеко не всі посилання,і далеко не з усіх ресурсів, враховуються пошуковими системами, а якщо і враховуються, то не завжди зрозуміло в якому ступені. Це одна з основних проблем зовнішньої оптимізації на сьогоднішній день – підбір хорошого сайту-донора. Крім цього є ряд правил, яких слід дотримуватися при роботі в цій галузі SEO.
Посилальна маса не повинна нарощуватися швидко. Для зовсім молодих сайтів краще не проставляти більше одного зворотного посилання в день, інакше можуть бути санкції за надто велике завзяття. Краще отримати 10 посилань з 10 ресурсів, ніж ті ж 10, але всього лише з трьох сайтів. Оптимальною витратою бюджету буде отримання по одному зворотному посиланні з одного домену, але в той же час, хороших донорів не так вже й багато, і тому цілком можна буде проставити і кілька беклінків на різні сторінки свого ресурсу з різних сторінок гарного донора.  Бажано при Seo просуванні отримувати різноманітні посилання, як по типу донорів, так і по типу анкоров (прямі входження ключів, розбавлені входження, безанкорні посилання).   За інших рівних умов краще вибирати донорів з вашої ж тематики.
Пошуковики краще і швидше за все враховують природні зворотні посилання. Найкраще розміщувати їх в самому тілі статті, а не в футері. До таких беклінків пошуковики поставляться більш прихильно. Бажано, щоб на сторінці донора не було б інших проданих посилань.
Ваші беклінки повинні проставлятися саме на цільові сторінки з використанням ключових слів з тексту цієї самої сторінки. Не треба всі посилання проставляти на головну, та ще й з безліччю різних анкоров. Зрозумійте, що тексти посилань (анкор) як би підшиваються до тексту сторінки і допомагають їй в просуванні.

Давайте розглянемо всі доступні нам способи проведення зовнішньої Сео оптимізації (отримання зворотних посилань):

  • Почати я раджу з безкоштовних способів, бо вони хоч і вимагають від вас витрати часу, але зате не грошей. Коли результати вашої праці почнуть приносити плоди, то можна буде почати застосовувати і платні способи, економлячи тим самим свій час. Безкоштовні посилання можна отримати з тематичних каталогів, різних рейтингів або лічильників відвідувань, а також з профілів трастових ресурсів.
  • Обмін посиланнями з іншими ресурсами теж може принести вам якусь користь в Seo просуванні, але тут потрібно бути обережним, бо пошуковики обміни не схвалюють.
  • Далі слідують платні способи поліпшення зовнішньої оптимізації, а попросту – покупка посилань. Користуватися орендованими посиланнями не рекомендую. Краще для свого проекту закуповуватися «вічними» посиланнями, за які ви будете платити один раз. В ідеалі найкраще прямо домовлятися про рекламу з трастовими сайтами, які публікують рекламні статті.

Потрібна допомога в просуванні сайту? Звертайтеся!

Contact

Готові замовляти?

Якщо все, написане на сайті, викликало у вас довіру, зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом.

  • PBB design. м. Львів
    вул. Стрийська 202
  • Телефонуйте
    +38 067 603 6631
  • Години роботи
    Пн - пт: 10.00 - 18.00
© Copyright 2009 – 2022. PBB DESIGN. Веб розробка Львів
Contact
Call Now Button