pbb-man

Види реклами в соціальних мережах для вашого бізнесу

Контекстна реклама дорожчає з кожним днем, а боротьба за увагу покупців загострюється. Прийшов час переносити рекламні кампанії в соціальні мережі: користувачі проводять в них як мінімум по 20-30 хвилин кожен день і часто добре реагують на правильно складені рекламні оголошення. Який вид реклами в соціальних мережах підходить для вашого бізнесу найкраще, і в якій соціальній мережі вам варто шукати потенційних клієнтів.

Соціальна мережа Facebook

В Україні Facebook використовують не тільки для спілкування та розваг, але і для роботи. Саме тут активно тусуються маркетологи, IT-фахівці, веб-майстри, копірайтери, юристи, бухгалтери, дизайнери, верстальники, власники компаній, топ-менеджери та ін.
У Facebook добре продаються освітні програми, послуги, товари преміум-сегменту. Китайські wow-товари та одяг тут не рекламують, клієнти більш перебірливі і вимогливі. Зате можна познайомити покупців дорогих товарів і послуг зі своїми пропозиціями: ремонт квартири, покупка франшизи, прикраси класу люкс і ін. Виводите проект на західний ринок? Тоді вам теж на Facebook.

Таргетована реклама

Facebook – єдина соціальна мережа, де видів таргетованої реклами аж 15. Реклама тут підходить практично для будь-якого бізнесу. Тільки тут ви можете запустити рекламу для досягнення певних цілей. Найпоширеніші – це “конверсії” (продажі на сторонньому сайті з переходом з соцмережі), “охоплення” (поширення інформації) і “ліди” (контакти потенційних клієнтів).
Процес запуску реклами простий, в кабінеті Facebook Ads таргет налаштовується дуже точно за допомогою внутрішнього алгоритму пошуку аудиторій. Ви можете розібратися самостійно за допомогою підказок Facebook або найняти фахівця.
Хочете, щоб ваш бренд впізнавали? Використовуйте ціль “Впізнаваність бренду” або “Охоплення”. Щоб продажі зросли, використовуйте “Переходи” в зв’язці з пікселем Facebook (це фрагмент коду, який потрібно вставити на своєму сайті для відстеження дій користувача, який перейшов з реклами, і підвищення якості оголошень). В результаті це допоможе налаштувати ретаргетінг і “наздогнати” тих покупців, які забули товари в кошику сайту або пішли з порожніми руками.
Динамічна реклама дозволяє Facebook самостійно створювати персоналізовані пропозиції для ваших клієнтів. У цьому теж допомагає правильно обраний, встановлений і налаштований Піксель, який збирає необхідні дані про аудиторію.
Ціль “Трафік” використовуйте для реклами сайту або програми. Щоб отримувати заявки і робити продажу всередині Facebook (навіть без сайту), вибирайте формат “лідогенераціі“. У цьому випадку користувачі будуть залишати вам контактні дані прямо зі стрічки новин.
Для продажів у Фейсбуку є 2 інструменти. “Відстеження переходів” дозволяє визначати замовлення через дзвінки та інші канали, за якими покупець зв’язувався з магазином після перегляду реклами. Динамічний гіперлокальний ретаргетінг збирає людей, які часто бувають біля офлайн-точки, і показує їм рекламу товарів саме з цього магазину.

Продажі через групу

Бізнес-сторінка або співтовариство дозволяють зібрати зацікавлену в ваші товари або послуги аудиторію. На жаль, свіжі пости на сторінці бачать у себе в стрічці далеко не всі передплатники, за розширення охоплення потрібно платити. Вся справа – в алгоритмі Facebook: на початку показуються найважливіші новини і ті, які можуть сподобатися користувачеві. Тут на допомогу приходить таргет з ціллю “Охоплення“. З його допомогою можна просувати пости, вони показуються в стрічці новин і виглядають як звичайні з органічною міткою “реклама” внизу.
Зверніть увагу на відеорекламу. Люди добре на неї реагують, а вартість перегляду може досягати 5 копійок (при правильному налаштуванні кампанії). В одному пості можна комбінувати відео, що привертає увагу, текст і посилання (або кнопку конверсії).

Реклама на особистій сторінці

Підходить в разі, якщо ви будуєте особистий бренд і з його допомогою продаєте товари або послуги. Найкраще працює для фахівців (бухгалтери, юристи, консультанти, копірайтери, ейчари), мандрівників, фітнес-тренерів, інфобізнесменів. Просувати пости в цьому випадку не вийде, для цього потрібно створити співтовариство або бізнес-сторінку.

Реклама в месенджері

Цей тип реклами доступний тільки в разі, якщо людина вже цікавилася вашою сторінкою або здійснювала покупку. Другий варіант – вона погодилася отримувати від вас повідомлення в Facebook Messenger (цей вид підписки зараз активно використовується в Інфобізнес). Для ефективної реклами інтернет-магазину ви зможете “підігрівати” своїх потенційних клієнтів, сповіщати їх про розпродажі і акції, нові надходження, і підштовхувати до повторних покупок.

Соціальна мережа Instagram

Instagram – візуальна соціальна мережа, в яку користувачі приходять за красивими фото, цікавими і короткими відео.
Найкраще продаються товари і послуги, які можна оцінити візуально або створити яскраве поєднання фото і тексту:  аксесуари, меблі, одяг, подорожі, фітнес, косметика, дизайн інтер’єру, краса, вироби ручної роботи (шкатулки, ювелірні прикраси, килими тощо.)
Багато маркетологів вважають, що продати за допомогою Instagram можна практично все, навіть юридичні послуги та домашні пельмені. У мережі вже є десятки успішних прикладів таких акаунтів.

Реклама на власній сторінці (особистий або бізнес-акаунт)

Цей вид реклами в соціальних мережах підходить буквально для всіх видів бізнесу. Головне – постійно розвивати свою сторінку, публікувати цікаві пости і набирати активну аудиторію. При невеликих початкових вкладеннях цей спосіб дозволяє розміщувати рекламу безкоштовно.
Ви можете продавати свої товари/послуги або рекламувати чужі, отримуючи за це гроші. Для такого бізнесу підходить особистий акаунт. Якщо у вас інтернет-магазин, освітні програми, товари ручної роботи, одяг і аксесуари (одним словом, якщо ви серйозно націлені продавати) – краще завести бізнес-акаунт.
У бізнес-акаунті є розширені можливості для продавців: шапка з даними (номер телефону, email, сайт), в постах – кнопка “Зв’язатися”, що дозволяє здійснювати продаж безпосередньо. Особливо добре це діє при спонтанних покупках, коли потрібно скоротити шлях клієнта до оплати.
У кожному пості ви зможете розмістити одне активне посилання. Завдяки цьому можна збирати: заявки, замовлення, переходи на основний сайт, реєстрації на безкоштовні заходи (і, як наслідок, передплатну базу).
Недолік цього способу в тому, що промо-пости побачать тільки ваші фоловери.

Реклама в чужих акаунтах

Це спосіб для тих, хто:

  • починає розкрутку своєї сторінки і хоче прискорити процес набору фоловерів;
  • хоче потестувати новий канал продажів.

Виберіть канали суміжних тематик, яким приділяє увагу ваша цільова аудиторія. Потім напишіть адміністратору в особисті повідомлення. Якщо ви тільки стартуєте – розміщення буде платним. Виняток – рекламний пост в обмін на товар чи послугу.
Наприклад, блогери часто позують в одязі, який після зйомки залишають собі. Те ж саме стосується косметики і товарів для подорожей, навіть обіду в ресторані. Якщо ви відкрили кондитерську – можна запросити до себе блогера на безкоштовний торт з кавою. Натомість ви отримаєте чесний відгук і охоплення в Instagram.
Недолік той же, що і при розміщенні у власному акаунті – цільова аудиторія цей пост не побачить, тільки передплатники. Або ті, хто знайшов його за хештегом – тому не забувайте їх проставляти.

Реклама в Stories

Створити рекламу в Історіях можна через рекламний кабінет Facebook (оскільки мережа викуплена і інтегрована з Facebook). Ви обмежені і форматом (це відео), і часом (до 10 секунд). Оголошення зберігається добу, після чого потрібно запускати нову кампанію. Цей формат підходить для збільшення охоплення та для мети “Впізнаваність бренду”. За допомогою Stories ви також можете “підігріти” аудиторію перед виходом нового продукту.
Не зовсім давно з’явився новий формат реклами в Історіях – Canvas. Серед його переваг: реклама на повний екран, можливість використовувати для просування відео, фотографії, гіфки. Але найголовніше – можна “прикрутити” кнопку цільової дії. Дуже добре підходить для установки додатків, ігор, підписок на сторінку. Не підходить для переходу на сайт – посилання вставляти не можна, вони будуть неактивні. Крім цього, час відео збільшено до 15 секунд, але текст додавати не можна.

Таргетована реклама (фото, відео, карусель)

Таргет в Інстаграмі “маскується” під звичайний пост в стрічці. Єдине, що його видає – ледве помітне слово Sponsored. Крім стандартного промо з фотографією, текстом і посиланням, тепер можна прикріплювати відео або створювати ряд знімків, які прокручуються однієї гарної стрічкою перед очима користувача (формат “карусель”).
Таргетована реклама підходить для всіх видів бізнесу. Головне – щоб зображення виділялося і привертало увагу. Пости з фото і відео можуть доповнюватися текстом і одним посиланням, в тому числі на зовнішні ресурси. Про те, як можна розкрутити інтернет-магазин ми уже писали.
“Карусель” підходить для товарів або послуг, які притягують погляд. Наприклад, магазин суконь може опублікувати міні-каталог і направляти до себе на інстаграм-сторінку (в цьому типі реклами передбачена кнопка переходу). Дизайн-студія може викласти галерею з інтер’єрів, а компанія з виготовлення меблів – процес її виробництва від А до Я.

Як підсумок

Facebook збирає аудиторію з міст-мільйонників, тут багато фахівців, представників топ-менеджменту і власників бізнесу. Тут добре продаються якісні товари і послуги в ціновому діапазоні від середнього до преміум. У цій соціальній мережі зручно просувати західні проекти.
Instagram зараз є частиною Facebook і орієнтований на візуальну складову. Більшість користувачів заходить з мобільних пристроїв. Відмінно продаються тут товари і послуги, які можна красиво подати. Аудиторія живе у великих містах і знаходиться в сегменті 24-35 років.

Яка соціальна мережа і який вид реклами підійдуть саме для вашого бізнесу? Вирішувати вам!

Contact

Готові замовляти?

Якщо все, написане на сайті, викликало у вас довіру, зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом.

  • PBB design. м. Львів
    вул. Стрийська 202
  • Телефонуйте
    +38 067 603 6631
  • Години роботи
    Пн - пт: 10.00 - 18.00
© Copyright 2009 – 2022. PBB DESIGN. Веб розробка Львів
Contact
Call Now Button