pbb-man

Реклама інтернет-магазину – основні способи

Кожного дня досвідчені бізнесмени або підприємці-початківці приходять до думки про необхідність перенесення продажів в Інтернет.
Дешева реклама, усунення географічних обмежень або істотне їх розширення, скорочення витрат на офіс, торговельні та складські площі, низька вартість залучення клієнта і багато інших чинників спонукають підприємців виводити бізнес в Інтернет.

Цьому не заважає навіть жорстока конкуренція. Все одно, навіть з огляду на сотні і тисячі інтернет магазинів, справа залишається вигідною і буде такою залишатися ще дуже довго.
Особливо якщо взяти до уваги, що з цих сотень тисяч потенційних конкурентів велика частка ніколи не буде з вами насправді конкурувати.
Чому? Та тому, що мало створити Інтернет магазин. Його треба рекламувати, щоб клієнти цей ресурс реально знаходили. Інакше все даремно – і сайт, і товар, і персонал, марно чекає замовлень. Для того, щоб ви дійсно здійснювали продажі в Інтернеті і заробляли на цьому гроші, прийміть як факт: реклама інтернет магазину повинна бути. Сам по собі він ніколи не розкрутиться. Так це не працює.

А як працює? Що треба робити?

  • Займатися просуванням Інтернет магазину в пошукових мережах. Цьому служить SEO – пошукова оптимізація сайту і контекстна реклама. Контекстна реклама особливо допоможе на перших порах, тому що оптимізація – процес нешвидкий. Перш ніж пошуковики добровільно і безкоштовно почнуть пропонувати ваші товари потенційним покупцям, пройде 3-4 місяці від початку робіт навіть у найкращому варіанті.
  • Щоб Інтернет магазин не простоював весь цей час, можна замовити і налаштувати контекстну рекламу. Вона буде залучати клієнтів, поки пошукові роботи не побачать і не оцінять результати зусиль SEO-фахівця. Та й після цього багато власників бізнесу воліють оплачувати контекстну рекламу за найбільш конкурентними і високочастотними запитами. Якщо це окупається продажами – чому б і ні?
  • Однак контекстна реклама працює лише доти, доки ви її оплачуєте. А ось результати грамотно проведеної пошукової оптимізації залишаться з вами надовго. Відразу обмовлюся – не назавжди. Не такий це процес, щоб провести його один раз і більше не повертатися. Змінюються алгоритми роботи пошукових систем – і вимагають нової оптимізації. Самі пошукові роботи люблять, коли на сайті постійно оновлюється контент і ставлять такі сайти у видачі вище інших, де інформацію одного разу наповнили, та так і залишили.
  • Змінюється будь-який живий бізнес, з’являються нові товари, а старі – йдуть з асортименту. Це вимагає оптимізації за новими ключовими словами. Але це все вже – роботи по підтримці. Один раз вивівши Інтернет магазин в ТОП видачі по потрібних запитах, далі треба лише не давати йому залишати позиції.
  • Партнерські програми. Сенс цього виду реклами в тому, що ви пропонуєте партнерам певну винагороду за тих клієнтів, які прийшли від нього. Наприклад, ви даєте власнику іншого сайту або сторінки в соціальній мережі знижки або пряму грошову винагороду за те, що за його унікальним посиланням до вас прийшла людина і щось купила. Поки цього не сталося – ви нічого не винні учаснику партнерської програми. Коли прийшов клієнт – платите.Чим більше клієнтів прийшло, тим вищий дохід учасника вашої партнерської програми. А вже він сам думає, як вас краще рекламувати на його ресурсі – розміщувати посилання в соцмережах, писати рекламні тексти, розміщувати на своєму сайті ваш банер або ще щось подібне.
  • Соціальні мережі – найпотужніший інструмент, про який забувати не можна ні в якому разі. Тут і прекрасна можливість для вірусного маркетингу, і сила прямих рекомендацій – якщо хтось рекомендує ваш Інтернет магазин своїм друзям. Тут і можливість платних рекламних оголошень, які неодмінно варто спробувати. І безкоштовний Інтернет маркетинг – створюйте групу або сторінку, залучайте до неї учасників. Отримуйте живі зворотні відгуки – рідко де вдається так відчути настрій, реакції цільової аудиторії, як в соцмережах їх лайки, репости і коментарі. Одночасно рекламний і дослідницький майданчик.

І, якщо вже про це зайшла мова, пораджу наостанок. Завжди вивчайте результати того, що ви робите. Розробіть критерії оцінки ефективності реклами і постійно слідкуйте за результатами. Ви повинні аналізувати, який спосіб реклами скільки вимагає ресурсів – грошей, часу і яка при цьому віддача. Не бійтеся експериментувати з новими способами – звичайно, з обмеженим бюджетом, а потім вже приймайте рішення, збільшити бюджет на цей спосіб реклами або припинити його зовсім. Так ви знайдете родзинки, методи-перлини, які будуть скарбом особисто для вашого бізнесу і ваших товарів. Не бійтеся експериментів і уважно стежте за ефективністю.

І тоді адресоване вам моє побажання хороших продажів неодмінно збудеться.

Contact

Готові замовляти?

Якщо все, написане на сайті, викликало у вас довіру, зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом.

  • PBB design. м. Львів
    вул. Стрийська 202
  • Телефонуйте
    +38 067 603 6631
  • Години роботи
    Пн - пт: 10.00 - 18.00
© Copyright 2009 – 2022. PBB DESIGN. Веб розробка Львів
Contact
Call Now Button