Реклама інтернет-магазину - основні способи


Реклама інтернет-магалину - основні способи

Реклама інтернет-магалину - основні способи

Кожного дня досвідчені бізнесмени або підприємці-початківці приходять до думки про необхідність переносу продажів в Інтернет.
Дешева реклама, усунення географічних обмежень або істотне їх розширення, скорочення витрат на офіс, торговельні та складські площі, низька вартість залучення клієнта і багато інших чинників спонукають підприємців виводити бізнес в Інтернет.
Цьому не заважає навіть жорстока конкуренція. Все одно, навіть з огляду на сотні і тисячі інтернет магазинів, справа залишається вигідною і буде такою залишатися ще дуже довго.
Особливо якщо взяти до уваги, що з цих сотень тисяч потенційних конкурентів велика частка ніколи не буде з вами насправді конкурувати.
Чому? Та тому, що мало створити Інтернет магазин. Його треба рекламувати, щоб клієнти цей ресурс реально знаходили. Інакше все даремно - і сайт, і товар, і персонал, марно чекає замовлень. Для того, щоб ви дійсно здійснювали продажі в Інтернеті і заробляли на цьому гроші, прийміть як факт: реклама інтернет магазину повинна бути. Сам по собі він ніколи не розкрутиться. Так це не працює.

А як працює? Що треба робити?

  • Займатися просуванням Інтернет магазину в пошукових мережах. Цьому служить SEO - пошукова оптимізація сайту і контекстна реклама. Контекстна реклама особливо допоможе на перших порах, тому що оптимізація - процес нешвидкий. Перш ніж пошуковики добровільно і безкоштовно почнуть пропонувати ваші товари потенційним покупцям, пройде 3-4 місяці від початку робіт навіть у найкращому варіанті. Щоб Інтернет магазин не простоював весь цей час, можна замовити і налаштувати контекстну рекламу. Вона буде залучати клієнтів, поки пошукові роботи не побачать і не оцінять результати зусиль SEO-фахівця. Та й після цього багато власників бізнесу воліють оплачувати контекстну рекламу за найбільш конкурентними і високочастотними запитами. Якщо це окупається продажами - чому б і ні? Однак контекстна реклама працює лише доти, доки ви її оплачуєте. А ось результати грамотно проведеної пошукової оптимізації залишаться з вами надовго. Відразу обмовлюся - не назавжди. Не такий це процес, щоб провести його один раз і більше не повертатися. Змінюються алгоритми роботи пошукових систем - і вимагають нової оптимізації. Самі пошукові роботи люблять, коли на сайті постійно оновлюється контент і ставлять такі сайти у видачі вище інших, де інформацію одного разу наповнили, та так і залишили. Змінюється будь-який живий бізнес, з'являються нові товари, а старі - йдуть з асортименту. Це вимагає оптимізації за новими ключовими словами. Але це все вже - роботи по підтримці. Один раз вивівши Інтернет магазин в ТОП видачі по потрібних запитах, далі треба лише не давати йому залишати позиції.
  • Партнерські програми. Сенс цього виду реклами в тому, що ви пропонуєте партнерам певну винагороду за тих клієнтів, які прийшли від нього. Наприклад, ви даєте власнику іншого сайту або сторінки в соціальній мережі знижки або пряму грошову винагороду за те, що за його унікальним посиланням до вас прийшла людина і щось купила. Поки цього не сталося - ви нічого не винні учаснику партнерської програми. Коли прийшов клієнт - платите.Чим більше клієнтів прийшло, тим вищий дохід учасника вашої партнерської програми. А вже він сам думає, як вас краще рекламувати на його ресурсі - розміщувати посилання в соцмережах, писати рекламні тексти, розміщувати на своєму сайті ваш банер або ще щось подібне.
  • Соціальні мережі - найпотужніший інструмент, про який забувати не можна ні в якому разі. Тут і прекрасна можливість для вірусного маркетингу, і сила прямих рекомендацій - якщо хтось рекомендує ваш Інтернет магазин своїм друзям. Тут і можливість платних рекламних оголошень, які неодмінно варто спробувати. І безкоштовний Інтернет маркетинг - створюйте групу або сторінку, залучайте до неї учасників. Отримуйте живі зворотні відгуки - рідко де вдається так відчути настрій, реакції цільової аудиторії, як в соцмережах їх лайки, репости і коментарі. Одночасно рекламний і дослідницький майданчик.

І, якщо вже про це зайшла мова, пораджу наостанок. Завжди вивчайте результати того, що ви робите. Розробіть критерії оцінки ефективності реклами і постійно слідкуйте за результатами. Ви повинні аналізувати, який спосіб реклами скільки вимагає ресурсів - грошей, часу і яка при цьому віддача. Не бійтеся експериментувати з новими способами - звичайно, з обмеженим бюджетом, а потім вже приймайте рішення, збільшити бюджет на цей спосіб реклами або припинити його зовсім. Так ви знайдете родзинки, методи-перлини, які будуть скарбом особисто для вашого бізнесу і ваших товарів. Не бійтеся експериментів і уважно стежте за ефективністю.
І тоді адресоване вам моє побажання хороших продажів неодмінно збудеться.


Ви можете завантажити і заповнити бриф щоб надати більше інформації розробнику щодо деталей майбутнього ресурсу

Бриф на розробку сайту Бриф на розробку лендінга Бриф на розробку додатку

Наші послуги

Створення сайтів Обслуговування сайтів Просування сайтів Інші послуги

Надіслати повідомлення