Новий інтерфейс Google AdWords, який почав працювати більше року тому, реалізований на двох принципах:
- інструменти повинні бути ефективними і простими;
- в центрі уваги рекламодавця повинен бути його бізнес, а не функції рекламної системи.
Серед основних переваг нової версії: персоналізовані рекомендації щодо створення кампаній з урахуванням бізнес-цілей, швидкий доступ до часто використовуваних функцій, а також корисна інформація в нових діаграмах і потужних інструментах звітності.
Створюємо нову кампанію
Стаття написана у вигляді покрокової наглядної інструкції по запуску реклами Adwords. Щоб почати створення кампанії створіть чи увійдіть у свій акаунт Google та оберіть інструмент AdWords.
- Натисніть «Кампанії» в меню вибору сторінок зліва і далі кнопку зі значком плюса.
- Додайте нову кампанію.
- Потім виберіть тип кампанії.
В AdWords доступні п’ять типів кампаній:
- Пошукова мережа: оголошення розміщуються в результатах пошуку Google і на пошукових партнерських сайтах.
- Медійна мережа: оголошення показуються на сайтах і в додатках, що входять в партнерську мережу Google.
- Торгові кампанії: товарні оголошення можуть з’являтися в Google покупки, в пошуку Google (поруч з результатами пошуку, але окремо від текстової реклами) і на сайтах пошукових партнерів Google.
- Відео: оголошення показуються на YouTube і в КМС Google.
- Універсальна кампанія для додатків: реклама розміщується на Пошуку, в Google Play, YouTube і КМС.
Виберіть одну з цілей кампанії:
- Продажі
- Потенційні клієнти
- Трафік веб-сайту
- Обговорення товару чи бренду
- Інформування про бренд і охоплення
- Реклама додатків.
Ціль повинна відповідати основному завданню, яку кампанія покликана вирішити. При будь-якій заданій цілі ви можете застосовувати всі доступні налаштування для обраного типу кампаній і змінювати їх при необхідності. Якщо не хочете використовувати цю функцію, то можете обрати варіант створення кампанії без цілі.
Потім виберіть способи досягнення цілі із запропонованих і натисніть «Продовжити».
Переходимо до налаштувань кампанії
Введіть назву кампанії та виберіть пошукову мережу. Якщо ви перебуваєте не в Україні і налаштовуєте рекламу на іншу країну, то при включенні опції «Пошукові партнери Google» ваша реклама може показуватися на пошукових сайтах і додатках, що входять в пошукову мережу Google: наприклад, Bing.com, YouTube, а також сайтах і ресурсах, де в якості пошуку встановлений пошук Google.
Якщо ж ви рекламуєтеся в Україні, то галочка «Пошукові партнери Google» практично ні на що не вплине – можливо, тільки додасть кілька кліків, тому її можна залишити. Більшість показів буде на google.com.ua.
Налаштуйте геотаргетинг. Для цього в розділі «Місця розташування» натисніть «Вказати інше місце розташування» і виберіть цільові регіони. Також ви можете вибрати виключені місцеположення, де вам не потрібно показувати рекламу, натиснувши на кнопку «Виключити» навпроти населеного пункту.
Ще є додаткова можливість за вибором місця розташування – розширений пошук. З її допомогою ви можете додати підготовлений заздалегідь список місць розташування або задати таргетинг в радіусі від конкретної точки. Точку можна ввести, вказавши назву компанії, регіону, міста, вулиці, адреса або координати місця.
Ми рекомендуємо розділяти пошукові кампанії по регіонах. Якщо ви показуєте рекламу в Україні, то створіть окремі кампанії для Києва та решти регіонів. Так буде зручніше аналізувати ефективність реклами, керувати ставками і оптимізувати кампанії, оскільки в столиці зазвичай більший трафік, а ціна за клік вища.
Після вибору місця розташування вкажіть мову, щоб показувати свої оголошення з урахуванням мовних налаштувань користувача в сервісах Google. Під час налаштування кампаній для України додайте англійську мову, тоді ваші оголошення будуть розміщуватися не тільки на сайті Google.com.ua, але і Google.com.
Потім виберіть стратегію призначення ставок. Ви можете використовувати призначення ставок вручну або автоматичні стратегії. Вкажіть денний бюджет кампанії. Зверніть увагу, що денний бюджет може бути перевищений до двох разів. Але протягом місяця витрати на рекламу не можуть перевищити суму, рівну денному бюджету, помноженому на 30,4 (середня кількість днів у місяці).
Задайте додаткові налаштування кампанії:
Ви можете вибрати дату початку і закінчення кампанії, якщо наприклад у вас кампанія зі спецпропозицією або акцією. Далі ви можете налаштувати розширення, щоб показувати в оголошеннях додаткову інформацію: номери телефонів, повідомлення, відгуки, ярлики та інше.
Скористайтеся розширенням «Ціни», щоб докладніше розповісти потенційним клієнтам про асортимент і направити їх в розділ сайту з інформацією про потрібний товар або послугу. А за допомогою розширення «Промоакції» ви зможете додавати в текстові оголошення для пошукової мережі інформацію про розпродажі і спеціальні пропозиції.
У ротації оголошень рекомендуємо використовувати оптимізацію (для двох і більше оголошень в групі). Завдяки цій технології система вибирає для показу відповідні оголошення на основі аналізу ключових слів, пошукових запитів, пристрою та місця розташування користувача.
Якщо включити варіант «Чергувати без обмеження часу», оголошення будуть показуватися по черзі. В цьому випадку ви можете самостійно подивитися статистику і визначити, яке оголошення працює краще. Але якщо ви дозволите оптимізацію, то система буде тестувати оголошення автоматично.
Виберіть один з варіантів розташування. За замовчуванням включена опція «Люди, що знаходяться в цільових місцях розташування або цікавляться ними»: оголошення буде показуватися аудиторії в обраному регіоні або коли в запиті зазначено це місце розташування, навіть якщо користувач знаходиться в іншому регіоні. Якщо ви не хочете показувати рекламу аудиторії з інших регіонів, то виберіть варіант «Люди з цільових місць розташування».
Також ви можете виключити тих користувачів, які знаходяться в виключених місцях розташування або вводять їх в пошукових запитах. Або вибрати інший варіант – виключити тільки тих, хто знаходиться не в вашому регіоні.
Після внесених змін натисніть кнопку «Зберегти і продовжити». Переходимо до налаштування груп оголошень.
Налаштовуємо групи оголошень
Наступний крок – це настройка груп оголошень. Потрібно ввести назву групи, встановити ставку і додати ключові слова. Щоб отримати поради щодо ключових слів, потрібно вказати сайт або вказати рекламований товар або послугу.
Ключові слова необхідно використовувати з варіантами відповідності. Про те, як правильно оптимізувати ключові слова в AdWords, ми напишемо в одній з наступних статей.
Створюємо рекламне оголошення
Щоб створити текстове оголошення, натисніть на кнопку «Нове оголошення». Потім потрібно вказати адресу сайту, що відображається посилання, написати заголовки оголошення і заповнити опис. Натисніть «Готово». Також рекламодавці можуть додати додаткові посилання, що ведуть на певні сторінки сайту, уточнення та номери телефонів компанії.
Натисніть кнопку «Зберегти і продовжити». Ваше пошукове оголошення в Google AdWords готово!