shidnyj

    Пошукове просування сайту

    Процес пошукового просування сайту слід починати з внутрішньої SEO оптимізації. Без цього важливого етапу веб-ресурс не появиться в ТОПі за потрібними запитами, тобто не зможе залучити потенційних покупців. Роботи в процесі внутрішньої оптимізації може бути чимало. Але вся вона дуже важлива, тому ми приділимо її розгляду особливу увагу. Це досить трудомістка робота, що включає багато важливих етапів. Що ж вона передбачає, основні завдання і проблеми SE-оптимізації?

    Які внутрішні фактори потрібно оптимізувати:

    • семантичне ядро;
    • релевантні сторінки;
    • контентне наповнення;
    • внутрішні посилання;
    • відповідність всім технічним параметрам і правильну структуру.
    • перелінковку сайту.

    Оптимізація сайтів – робота з ключовими словами

    Почати seo оптимізацію варто зі складання семантичного ядра – підбору ключів, за якими в подальшому веб-ресурс буде просуватися. Кожен ключ або групу потрібно розподілити по основних сторінках. Але ще до цього не зайвим буде проаналізувати те, які сторінки зараз знаходяться в ТОП-10 видачі по ВЧ-запитах вашої тематики.
    Насамперед необхідно перевірити список ключів. Він повинен бути вичерпним і включати як основні високочастотні (ВЧ), так і СЧ і НЧ запити. Другий важливий етап – це аналіз релевантних веб-сторінок. Кожному ключу або групі ключів повинна відповідати конкретна сторінка на вашому сайті, на якій зібрана корисна інформація для користувача.
    Для прикладу, якщо ви продаєте шкіряні куртки, то за запитом “шкіряні куртки догляд” повинен описуватися саме догляд даного виробу, а не способи замовлення ваших товарів або адреси складів. Якщо подібних сторінок у вас немає, то найкраще їх створити і оптимізувати. По-перше, це дасть користувачам потрібну інформацію, а по-друге, сприятиме просуванню.
    Уже на цьому етапі можна перевірити географічну залежність запитів і індексацію вашого веб-ресурсу пошуковими системами. А після цього починається безпосередня внутрішня оптимізація.
    Якщо за ключовим запитом з 10 веб-ресурсів у видачі представлені переважно головні сторінки, то для просування по цьому ВЧ-запиту також доцільно вибрати її. Якщо ж передбачуваних ВЧ-запитів чимало, то під деякі з них доведеться взяти якісь внутрішні сторінки.
    Для раціоналізації вашої праці та мінімізації витрат по SEO, використовувати принцип “один ключ – одна сторінки” не обов’язково. Можна згрупувати кілька “ключових слів” для однієї сторінки.
    Якщо ваш веб-проект не новий, то підібрати максимально релевантні сторінки для певних запитів можна за допомогою пошукових систем. Наприклад, зайдіть в Google в розширений пошук і обмежте видачу вашим сайтом (введіть його адресу у відповідному рядку). Перша сторінка за вказаним запитом максимально релевантна. Вивчіть і головних конкурентів, щоб виявити перетин пошукових запитів. Так можна вирішити, що розвивати і оптимізувати – сторінки наявні або ж створювати нові.
    Висока позиція у видачі пошукової системи – це не самоціль SEO, величезну роль відіграє і зміст сторінки вашого сайту. В рамках внутрішнього доопрацювання оптимізатор повинен зробити так, щоб користувач захотів залишитися на веб-ресурсі. Інакше ви ризикуєте погіршити поведінкові фактори, що негативно відіб’ється на ранжируванні.

    Перевіряємо контент інтернет-сайту

    Тут головним чином потрібно переконатися в унікальності наявних текстів, а також проаналізувати щільність ключових слів. Потрібно, щоб важливі ключі розташовувалися в title (найкраще на самому початку). У такому випадку саме їм пошукові системи надають ваги. При цьому точне повторення слів в тексті погано сприймається пошуковими системами. Це вважається надмірною оптимізацією, яка може привести до зниження позицій або навіть бану.
    Слід оптимізувати сторінки так, щоб основні тексти фокусувалися на досить вузькій тематиці. Це допоможе чітко описати її, зробити унікальні заголовки, які не будуть перетинатися один з одним
    Текст – це основний фактор пошукового ранжирування. Головна вимога до нього з позиції SEO – висока якість. Для створення текстового контенту можна вдаватися до рерайту, але найкраще для CEO використовувати високоякісні послуги копірайту.
    Рерайт передбачає створення нового унікального тексту на підставі наявної статті. Зберігається структура і обсяги, а колишня суть передається іншими словами. Копірайт – це створення унікального контенту з нуля. Ідеальний варіант – це делегування написання такого тексту не тільки майстру слова, але і людині, знайомій з даною темою.
    Врахуйте, що пошукові системи вважають за краще ті сайти, де представлено більше текстів, які регулярно доповнюються новими

    Щільність і кількість ключів в тексті

    Суперечок і різних думок про те, скільки ключів і з якою щільністю в текстах потрібно використовувати, дуже багато. Проте, суть одна – текст повинен бути написаний для читача, зрозумілий, цікавий, важливий, пов’язаний із запитами, за якими його знайшли. Входження ключів потрібні як прямі, так і непрямі (в інших відмінках, в різній кількості, з розбавлянням іншими словами). Всі вони повинні бути розподілені по тексту рівномірно.
    Звичайно ж, перед додаванням тексту варто перевірити його SEO-параметри (щільність, наявність «води», уникнути переспаму). Але найголовніше – це читабельність і інформативність для користувача, а вже потім – сприйняття пошуковими системами.
    Також обов’язково провести морфологічний аналіз за тими елементами, які застосовуються пошуковими системами. Це дозволяє визначити ступінь релевантності тих чи інших сторінок використовуваним ключовими словами. В рамках аналізу потрібно визначити щільність ключів, перевірити теги Title, Body, врахувати посилання. На підставі цієї роботи пропонуються конкретні рекомендації для фахівців.
    В окремих випадках оптимізатор повинен збільшити або зменшити щільність ключів на сторінці, в інших – попрацювати над заголовками. Часом доводиться позбуватися від дубльованого тексту, збільшувати його кількість. І це лише частина можливих видів робіт.
    В даний час для аналітики можна використовувати різні SEO сервіси і додатки. Деякі послуги коштують досить дорого, але, як правило, аудит обійдеться в суму від 150 доларів і більше.

    Вихідні посилання і посилання всередині веб-ресурсу

    Всі зовнішні посилання (за винятком зазначених тегом nofollow) знижують «вагу» сайту, отже, цитувати сторонні ресурси потрібно з великою обережністю.
    Ще один важливий етап внутрішньої оптимізації, що сприяє ефективному SEO-просуванню – це перелінковка між внутрішніми сторінками. Так можна підвищити вагу тих веб-сторінок, які ви просуваєте в пошуку. Крім того, при розкручуванні по низькочастотних ключах, наявність внутрішньої переліновки допомагає виходити в ТОП пошуку навіть без закупівлі зовнішніх посилань. На сторінку, що просувається,  доцільно зробити чимало посилань з інших матеріалів вашого сайту, щоб підняти її вагу в очах пошукових систем. Як анкори для таких посилань потрібно застосовувати ключові слова, як в прямих входженнях, так і в різних словоформах.
    Ще один затребуваний варіант переліновки – додавання під статтями або всередині них блоків “цікаве по темі”, “також читають” і т.д.

    Технічні вимоги до SEO – оптимізація коду і не тільки

    Вичищаємо html-код

    У процесі створення веб-ресурсів SEO розробники, як правило, використовують різні візуальні редактори. Це причина появи зайвих параметрів і надлишкового коду. На процес SEO-оптимізації вичищення коду впливає досить слабо. Але воно дозволяє полегшити вагу веб-сторінки, а також зробити код “зручним” для пошукового робота. Це посприяє високій швидкості завантаження вашого ресурсу. Так, якщо час відображення сторінки перевищує 5 секунд, то гість швидше за все не буде чекати і покине її.
    Вручну відшукувати все огріхи і неточності оптимізатор буде дуже довго. У зв’язку з цим, найкраще використовувати спеціальне програмне забезпечення.

    Кодування сторінок

    Кодування визначає формат відображення тексту на сторінках. Якщо на сайті використовується неправильна кодування, відвідувачі замість тексту побачать нечитаний набір символів. Загальноприйняте кодування – UTF-8.

    Підходи до складання robots.txt (файл для пошукових роботів)

    Внутрішня оптимізація буде неефективною, якщо не приділити увагу грамотному редагування robots.txt. Це файл, розташований в корені сайту, в якому прописані правила дії для роботів пошукових систем. Саме тут можна задати обмеження на індексацію деяких сторінок (якщо вони не повинні опинитися у видачі – наприклад, дубльований текст). Використовуючи robots.txt, вказують шлях до карти і дзеркало сайту, визначають швидкість сканування і т.д.
    Якщо ви працюєте з новим сайтом, то краще створити robots.txt з чистого аркуша, потім помістивши його в корінь веб-ресурсу.
    Що повинно знаходитися в robots.txt?
    Файл обов’язково повинен включати дві наступні директиви:

    • User-agent: тут прописується те, для кого з пошукових роботів призначається ця інструкція. Щоб зробити її універсальною, тобто відповідною для всіх пошукових систем, необхідно прописати символ “*”.
    • Disallow: ця директива вказує те, які сторінки (директорії) веб-ресурсу не потрібно додавати в індекс. Наприклад, щоб закрити окремі сторінки або цілі розділи від попадання в пошук, потрібно прописати:

    Disallow: / papka / або ж /file.html

    У robots.txt слід прописати дзеркало веб-ресурсу, якщо таке є. Для цього необхідна директива host, після якої ставиться двокрапка і вказується URL-адресу дзеркала.

    Теги, що впливають на просування

    Роль тегів досить обширна, вони допомагають в оформленні заголовків, а також надання ваги використовуваним словами. Саме слова в тегах є найважливішими для пошукових роботів. У той же час, зловживати з тегами теж не варто, вони повинні виглядати зрозуміло, лаконічно, грамотно. Ще один момент – не потрібно скакати, тобто переходити від Н1 до Н3, це шкодить логічній структурі текстів. Крім того, пам’ятайте про те, що сайт створюється для відвідувачів, а не для пошукових систем, так що переоптимізація нічого доброго не дасть.
    При комплексному аудиті потрібно:

    • проаналізувати тексти внутрішніх посилань (в анкорах повинні бути ключові слова);
    • перевірити контент на унікальність;
    • пропрацювати заголовки (вони повинні бути різними на всіх сторінках);
    • врахувати обсяги текстів (краще, щоб його було більше 1000 символів на сторінку);
    • підрахувати число вхідних і вихідних посилань.

    На підставі цієї роботи, можна виявити перелік проблемних елементів вашого сайту, запропонувати рекомендації щодо усунення всіх огріхів.

    Рекомендації за тегами:

    Мета-тег – це службова інформація в HTML документі. Мета-теги важливі для роботів пошукових систем, оскільки передають їм дані про опис сторінки (title, description) і ключових словах (keywords).
    Title (заголовок для сторінки). Це найважливіша частина будь-якої веб-сторінки, що забезпечує найбільшу вагу і роль в просуванні. Пошуковики насамперед дивляться саме на ці тексти. В даному тезі обов’язково потрібно використовувати ключі, за якими ця сторінка і просувається. Причому, найкраще, щоб це не було просте їх перерахування. Тег виводиться в результатах пошуку, і впливає на те, чи перейде відвідувач за цим посиланням чи ні. Текст заголовка повинен бути читабельним і привабливим, а не просто набором ключових запитів. Потрібно, щоб людям захотілося перейти на ваш сайт, прочитавши title.
    Крім того, в даному тезі потрібно вказувати найбільш привабливі пропозиції, наприклад, говорити про акції, мінімальні ціни, адже саме цю інформацію користувач побачить відразу ж у видачі. Загальний розмір тексту не повинен перевищувати 70 символів. Все, що більше цього обсягу, просто ігнорується пошуковими системами. Постарайтеся розміщувати ключ на початку тега, оскільки є ризик, що пошуковик обріже заголовок, залишивши не найбільшу інформативну частину для користувачів.
    Отже, направте зусилля внутрішньої оптимізації на те, щоб створити сайт з добре читаним тегом title, який не лише містить ключі, але і відображає сутність веб-сторінки.
    Description (опис сторінки). Цей тег містить опис сторінки (обмеження до 170 символів). Сюди теж варто включати ключі. Використання Description – це виправдано, оскільки він потрапляє в пошукову видачу Google під заголовок сайту (в якості опису сайту). На відвідувачів часто добре діє заклик до дії в цьому елементі сторінки. Рекомендовані для включення слова в цей тег: доставка, гарантії, акція та інші – здатні привернути увагу користувача вираpb, можна включити номер телефону компанії для швидкого зв’язку.
    Сніппет вкрай важливий для SEO, оскільки може залучити високий трафік. Висока позиція в ТОП-10 не дасть ефекту, якщо в сніпеті немає потрібної користувачеві інформації. Крім того, разом з ростом значущості поведінкових факторів, створення змістовного сніппета – це обов’язкове завдання для внутрішньої оптимізації.
    Body – даний тег визначає видиму частину сторінки. Тут розташовується текст публікації, форми, фото, відео, інші елементи. У цьому тегу ми рекомендуємо використовувати кожну ключову фразу, визначену для даної веб-сторінки, хоча б один раз. Крім того, важливо, щоб кількість тексту була більше 1000 знаків, а ключі зустрічалися в різних варіантах. Щільність ключових слів повинна бути такою ж, як і у ТОП-10 ресурсів у видачі по цим запитам: не більше, і не менше.
    Links (посилання на інші веб-сторінки). На всіх сторінках присутні посилання, що ведуть на інші сторінки. Пошуковики аналізують цю інформацію на предмет наявності ключів, визначаючи таким чином, наскільки матеріал релевантний даному запиту. На сторінку, що просувається, повинні йти посилання, що містять максимально релевантний текст. Якщо подібних посилань досить багато, то це обов’язково посприяє підвищенню позицій у видачі, причому абсолютно безкоштовно.
    Strong – тег для виділення шрифтом. Це можливість привернути увагу читача до виділених “жирним” слів. Крім того, цей тег використовується для додання важливим словам і словосполученням більшої значущості в пошукових системах. Таким шрифтом не потрібно зловживати, оскільки і сам текст буде не красивим, і пошукова система може неправильно це зрозуміти. Коли виділено жирним багато, то позитивного ефекту не буде.
    ALT tags (альтернативне опис). Це текст вмісту картинки. Так, якщо з якихось причин ваша графічна інформація не завантажилася, то замість неї користувач побачить альтернативний текст. Деякі оптимізатори часто вдаються до використання даного тега при просуванні.
    Це обов’язковий тег для оптимізації зображень. Сюди прописується текст, який опише ваші картинки. Тут також можна і потрібно використовувати ключі, оскільки пошукові системи враховують їх у процесі ранжирування. А якщо користувач відключив в інтернет-браузері показ зображень, то саме цей текст буде показаний замість них.
    Теги H1- H6 для оптимізації сайту. Тег H1 за значимістю поступається лише title. Текст цього метатега теж має містити ключові слова. Але це не повинно бути просте їх перерахування. Використання H1 має бути максимально виправдано. Теги H2-H6 застосовуються для опису заголовків абзаців. Сюди можна включати ключі, але зараз пошукові системи при ранжируванні великого значення цим тегами не надають.

    Резюме: краща SEO оптимізація – робота професіоналів

    Внутрішня оптимізація, яка зроблена правильно і грамотно – це найважливіший перший крок на шляху ефективної розкрутки сайту в мережі. Пам’ятайте про те, що здійснити весь комплекс робіт, пов’язаних з оптимізацією, а також гарантувати результати SEO-просування сайту можуть тільки досвідчені фахівці! Зовнішня сео оптимізація це наступний крок успішного сайту.

    Обов’язково дотримуйтесь запропонованих тут SEO рекомендацій і зможете заощадити гроші на просування!

    Поділитися в соцмережах
    Contact

    Готові замовляти?

    Якщо все, написане на сайті, викликало у вас довіру, зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом.

    • PBB design. м. Львів
      вул. Стрийська 202
    • Телефонуйте
      +38 067 603 6631
    • Години роботи
      Пн - пт: 10.00 - 18.00
    © Copyright 2009 – 2020. PBB DESIGN. Веб розробка Львів
    Contact
    Поділитися в соцмережах
    Call Now Button