pbb-man

Контекстна реклама в Google ADS

Контекстна реклама Google ADS – один з найбільш ефективних способів залучення користувачів на сайт, особливо якщо ви тільки почали рекламуватися в Інтернеті. Головна її перевага в тому, що вона належить і взаємодіє з найбільшою і однією з найбільш популярних пошукових систем усього світу. Серед інших переваг, якими володіє Гугл ADS, можна назвати наступні:

  • Розумна вартість. У загальному і цілому клік в цій системі коштує від 1 до 5 грн.
  • Просте налаштування кампаній і інтуїтивно зрозуміле управління ними. Звичайно, для досягнення необхідного результату знадобиться регулярно вносити коригування в налаштування, але домогтися високих результатів цілком можливо.
  • Вплив CTR ваших оголошень на їх вартість і, що важливо, на їх позиції. Реклама з хорошою клікабельністю цілком може обходитися дешевше і демонструватися на більш вигідних місцях, ніж дорожча, проте менш клікабельна реклама конкурентів.
  • Можливість вибору майданчиків для показу оголошень. При використанні контекстної реклами Гугл ви не платите за «кота в мішку» – ви можете самі визначати, де саме користувачі будуть бачити ваші оголошення.

Гнучкість всіх параметрів, простота складання звітів. Як вже було сказано, постійні коригування налаштувань – це звичайна практика при веденні рекламної кампанії. Контекстна реклама google adwords дозволяє всі ці настройки змінювати в широких межах, а для оцінки ефективності поточного стану кампанії можна отримувати ілюстративні звіти.

Вирішили налаштувати контекстну рекламу самостійно? Тоді читайте дальше.

Як налаштувати контекстну рекламу в Google?

Оскільки процес створення кампанії в цій системі досить простий, а підбір необхідних налаштувань в залежності від особливостей бізнесу та поставлених вами завдань – питання набагато ширше, ніж передбачається розглянути в цій статті, ми проведемо вас по основних моментах налаштування контекстної реклами в Google AdWords .
Єдине, що вам необхідно на початку – це Gmail-акаунт. Зверніть увагу на те, що ви можете використовувати як класичний сервіс ADS, так і більш просту версію ADS Express. Остання дозволяє створювати кампанію максимально швидко, однак вона позбавлена ​​багатьох можливостей класичної версії. Тому бажано все ж віддати перевагу традиційному варіанту.

Вибір типу кампанії

Перше, що вимагає контекстна реклама гугл – це вибрати тип кампанії, яку ви хочете почати. Це може бути:

  • Тільки Медійна мережа. Іншими словами, ваше оголошення буде демонструватися в якості банера на порталах, де є блоки AdSense.
  • Медійна мережа в поєднанні з пошукової мережею. Очевидно, що цей подвійний варіант дозволяє розраховувати на більшу кількість переглядів і кліків.
  • Google.Покупки. Додавання ваших товарів в цю систему буде ефективним, якщо ви хочете підвищити продажі якихось конкретних виробів.
  • Відео. Такий тип реклами дозволяє транслювати власний ролик в рекламних блоках при перегляді відео на YouTube, а також при використанні блоків YouTube на сторінках інших сайтів.
  • Кампанія для додатків. Це спеціалізований варіант для компаній-розробників, що дозволяє найбільш «прицільно» рекламувати саме програми перед їх цільовою аудиторією.

Вважається, що новачкам краще всього спробувати працювати з пошуковою та контекстно-медійною мережами окремо, а в міру набуття досвіду об’єднати їх в одну кампанію.

Основні параметри

При організації конкретної кампанії ви повинні задати цілий ряд параметрів, від яких залежатимуть настройки відображення вашої реклами (і, в кінцевому рахунку, її ефективність). Ось основні з цих параметрів:

  • Цільова аудиторія. Сучасний інтернет-маркетинг немислимий без геотаргетингу, що дозволяє звузити число користувачів, яким буде демонструватися оголошення, до реально здатних стати вашими клієнтами.
  • Бюджет. Сервіс Гугл ADS призначений для того, щоб користувачі з різним рівнем фінансових можливостей могли запускати досить дієві рекламні кампанії, при цьому в налаштуваннях можна задати регулювання витрат. Однак потрібно розуміти, що за мізерні гроші великої кількості кліків ви не отримаєте.
  • Ставки. В цьому розділі система автоматично підставляє варіант, при якому вона буде давати якомога більше переходів на сторінки вашого сайту в рамках заданих фінансових витрат. В принципі, якщо ви тільки починаєте працювати з AdWords, то ця стратегія підійде вам найкраще.
  • Текст оголошення. Складання рекламного пропозиції – непросте завдання. Якщо говорити про основні моменти, то в ньому обов’язково має бути ключове слово, заклик до дії, а також приваблива інформація про унікальність, ексклюзивність вашої пропозиції.
  • Ключові слова. Їх грамотний підбір і правильне використання можна назвати одним з основних запорук успішності всієї кампанії в принципі. В контексті використання Google ADS найважливіше згадати про два моменти. По-перше, під час налаштування реклами зверніть увагу на тип відповідності. По дефолту він визначається як «загальна відповідність», тобто прийняття всіх словоформ як відповідних варіантів ключа. Можливо, для вашої компанії буде краще вибрати фразову або навіть точну відповідність. І по-друге, не ігноруйте наявність такого інструменту, як планувальник ключових слів Google. Він допоможе вам автоматично підібрати оптимальні ключові фрази для сайту, ваших товарів і послуг.

Ще один важливий момент щодо налаштування контекстної реклами Google ADS, який ви обов’язково повинні знати, – це можливість проведення експериментів, або так званих спліт-тестів. Вони потрібні для того, щоб, в кінцевому рахунку, створювати якомога більше клікабельних оголошень, отримувати якомога більше цільових відвідувачів свого сайту і витрачати на це якомога менше грошей. Параметри експерименту можна задати в «Розширених налаштуваннях» сервісу.

Система Гугл ADS може стати вашим відмінним помічником в справі розвитку компанії і збільшення прибутку. Головне – не боятися експериментувати і постійно вносити коректування в рекламну кампанію з метою її оптимізації.

Contact

Готові замовляти?

Якщо все, написане на сайті, викликало у вас довіру, зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом.

  • PBB design. м. Львів
    вул. Стрийська 202
  • Телефонуйте
    +38 067 603 6631
  • Години роботи
    Пн - пт: 10.00 - 18.00
© Copyright 2009 – 2022. PBB DESIGN. Веб розробка Львів
Contact
Call Now Button