SEO та контент йдуть рука об руку, щоб створити сильну стратегію контент-маркетингу, і якщо вам не вистачає одного з аспектів, то ви будете втрачати багато потенційних можливостей. Ось декілька порад, які допоможуть вам скористатися всіма перевагами сильної маркетингової стратегії контенту.
Дізнайтеся, які сторінки найчастіше є точками входу та виходу вашої цільової аудиторії
Найголовніше, що потрібно зробити, перш ніж навіть почати стратегію, – це дослідження. Воно повинно займати достатньо часу, тому що дослідження, яке ви виконуєте, матимуть величезний вплив на формування решти вашої кампанії. Усі стратегії контент-маркетингу починаються з вашої цільової аудиторії. Вивчення сторінок входу і виходу вашої цільової аудиторії означає розуміння їх поведінки, їх сподобань, нелюбові, мотиваторів та інше. Усі ці риси допоможуть вам створити тон для вашої кампанії, а також допомагати вам зрозуміти, як, куди і коли доставляти вміст. Простіше кажучи, створення взаємин із вашою аудиторією за допомогою вмісту є ключовою особливістю стратегії побудови якісного контенту.
Реалістичні цілі є великими мотиваторами
Отже, у вас є думка аудиторії, чудово! Наступним кроком буде створення чіткого плану цілей, які ви хочете досягти за допомогою контент-маркетингової стратегії. Ці цілі мають бути повністю адаптовані до вашої кампанії, однак деякі приклади можуть бути загальними для багатьох стратегій. Для прикладу “збільшити за 6 місяців рівень трафіку на 300%”. Цілі – це чіткі мотиватори, які допоможуть вашій команді стежити і рухатись у правильному напрямку.
Дослідження ключових слів
Дослідження ключових слів є ключовою частиною буквально будь-якої кампанії в галузі оптимізації для пошукових систем, тому її потрібно ретельно продумати при впровадженні у ваш вміст. Якщо ви працюєте в галузі електронної комерції, то вам доведеться ще більше зосередитися на цьому. Популярним інструментом, який використовується для дослідження ключових слів, є SEMrush, але існує безліч інших інструментів, таких як KWFinder, які також чудово працюють. Я використовую інструмент підбору ключових слів в Google ADS. Ввівши один або кілька запитів, ви отримаєте цілий набір подібних запитів з зазначеною частотою їх виклику. Більш детально про анатомію ключових запитів читайте тут.
Грамотно побудована SEO стратегія контенту дозволить вам привернути увагу відвідувачів, зацікавити їх, а в кінцевому підсумку, збільшити продажі на вашому сайті.