Як створити SEO стратегію для контенту


Як створити SEO стратегію для контенту

SEO та контент йдуть рука об руку, щоб створити сильну стратегію контент-маркетингу, і якщо вам не вистачає одного з аспектів, то ви будете втрачати багато потенційних можливостей. Ось декілька порад, які допоможуть вам скористатися всіма перевагами сильної маркетингової стратегії контенту.

Дізнайтеся, які сторінки найчастіше є точками входу та виходу вашої цільової аудиторії

Найголовніше, що потрібно зробити, перш ніж навіть почати стратегію, - це дослідження. Воно повинно займати достатньо часу, тому що дослідження, яке ви виконуєте, матимуть величезний вплив на формування решти вашої кампанії. Усі стратегії контент-маркетингу починаються з вашої цільової аудиторії. Вивчення сторінок входу і виходу вашої цільової аудиторії означає розуміння їх поведінки, їх сподобань, нелюбові, мотиваторів та інше. Усі ці риси допоможуть вам створити тон для вашої кампанії, а також допомагати вам зрозуміти, як, куди і коли доставляти вміст. Простіше кажучи, створення взаємин із вашою аудиторією за допомогою вмісту є ключовою особливістю стратегії побудови якісного контенту.

Реалістичні цілі є великими мотиваторами

Отже, у вас є думка аудиторії, чудово! Наступним кроком буде створення чіткого плану цілей, які ви хочете досягти за допомогою контент-маркетингової стратегії. Ці цілі мають бути повністю адаптовані до вашої кампанії, однак деякі приклади можуть бути загальними для багатьох стратегій. Для прикладу "збільшити за 6 місяців рівень трафіку на 300%". Цілі - це чіткі мотиватори, які допоможуть вашій команді стежити і рухатись у правильному напрямку.

Дослідження ключових слів

Дослідження ключових слів є ключовою частиною буквально будь-якої кампанії в галузі оптимізації для пошукових систем, тому її потрібно ретельно продумати при впровадженні у ваш вміст. Якщо ви працюєте в галузі електронної комерції, то вам доведеться ще більше зосередитися на цьому. Популярним інструментом, який використовується для дослідження ключових слів, є SEMrush, але існує безліч інших інструментів, таких як KWFinder, які також чудово працюють. Я використовую інструмент підбору ключових слів в Google ADS. Ввівши один або кілька запитів, ви отримаєте цілий набір подібних запитів з зазначеною частотою їх виклику. Більш детально про анатомію ключових запитів читайте тут.

Грамотно побудована SEO стратегія контенту дозволить вам привернути увагу відвідувачів, зацікавити їх, а в кінцевому підсумку, збільшити продажі на вашому сайті.


Ви можете завантажити і заповнити бриф щоб надати більше інформації розробнику щодо деталей майбутнього ресурсу

Бриф на розробку сайту Бриф на розробку лендінга Бриф на розробку додатку

Наші послуги

Створення сайтів Обслуговування сайтів Просування сайтів Інші послуги

Надіслати повідомлення