Як провести SEO аудит в 2019 році?


Як провести SEO аудит в 2019 році?

Зі зростанням бізнесу в інтернеті, інвестиції в SEO постійно збільшуються. Регулярні оновлення алгоритмів Google заставляє маркетингові компанії "тримати руку на пульсі" і вдосконалюватися. Конкуренція в сфері SEO послуг поки що тільки набирає обертів. Маркетологам, розробникам, оптимізаторам потрібно постійно шукати нові способи підвищення якості вашого сайту. А це означає йти в ногу з найновішими тенденціями в галузі SEO, визначаючи слабкі сторони вашого сайту та покращуючи їх, щоб підвищити рівень взаємодії з користувачами та піднятися над вашими конкурентами. І саме тут стає в нагоді SEO аудит.
Ось кілька порад про те, як ефективно провести SEO аудит, а також про найгарячіші тенденції в галузі маркетингу, які переосмислюють цей процес у 2019 році і далі.

Переконайтеся, що ваш сайт має лише одну версію для перегляду.

У вашому веб-переглядачі може з'явитися декілька адрес, зокрема:

  • http://example.com
  • https://example.com
  • https://www.example.com
  • http://www.example.com

В теперішній час це викликано масовим переходом на HTTPS. Тому при включенні SSL / HTTPS переконайтеся, що ви перемістили всі статичні ресурси URL-адрес.В іншому випадку деякі з ваших файлів все ще відображатимуться через HTTP, і Google позначатиме їх як "небезпечні". Окрім того, це впливає на рейтинг сайту.

Переконайтеся, що сторінки сайту індексуються.

Під час індексації вашого сайту Google читає кожну сторінку окремо. І ваша мета - перевірити наявність сторінок, заблокованих пошуковою системою помилково. Існує кілька простих способів зробити так:

  • Використовуйте оператор site: (наприклад, site: example.com), щоб переглянути сторінки Google, індексовані для вашого домену.
  • Перевірте файли robots.txt, щоб переглянути список заборон на вашому сайті. Введіть своє доменне ім'я в браузері та додайте до нього файл robots.txt (наприклад, https://www.example.com/robots.txt).
  • Перевірте свій статус індексу. Статус індексу у вашій пошуковій консолі Google допоможе вам перевірити кількість сторінок, індексованих Google.
  • Використовуйте Google Search Console, щоб знайти помилки сайту та URL-адреси.

Перевірте швидкість вашого сайту.

Сайти, які завантажуються повільно, зазвичай мають високі показники відмов, які повідомляють пошуковику, що ваш сайт не оптимізований для своїх користувачів. Google вирішив зробити це важливим фактором рейтингу для мобільних пошуків. Тепер швидкість завантаження сторінки вже є сигналом рейтингу і для пошуку в настільних комп'ютерах, Саме завдяки цьому швидкість веб-сайту залишатиметься критичним аспектом SEO. Є численні інструменти, які допоможуть перевірити завантаження вашої сторінки, включаючи Pingdom, GTmetrix та статистику Google PageSpeed.

Деякі методи покращення швидкості веб-сайтів:

  • мінімізація HTTP-запитів
  • зменшення часу відповіді сервера
  • увімкнення кешування браузера
  • стиснення CSS та Java скриптів.

Оцініть ваш портфель зворотніх посилань.

Це 2018 рік, і зараз важливіше, ніж будь-коли, прийняти правильну стратегію побудови посилань. Залучення низькоякісних посилань на підозрілих сайтах може лише завдати шкоди вашим рейтингам. Ось чому вам потрібно регулярно аналізувати свій профіль зворотніх посилань. Є численні інструменти, які допоможуть вам ретельно аналізувати ваші зворотні посилання, такі як Ahrefs, Cognitive SEO та Majestic SEO.

Наскільки оптимізовано ваш сайт для голосового пошуку?

Індустрія розпізнавання голосу розвивається вражаючо швидко, і очікується, що вона перевищить 601 мільйон доларів до 2019 року. Хоча зараз лише одна п'ята частина всіх пошукових запитів Google - це голосове передавання, очікується, що до кінця 2020 року ця цифра зросте до 50%.Пошук з голосу суттєво вплине на націлювання за ключовими словами, оскільки голосові пошуки базуються на розмовних, людських фразах. Це те, що ви повинні мати на увазі при проведенні дослідження ключових слів або аудиту існуючих ключових слів.

Перевірте свої структуровані дані.

Google з часом різко змінився. У минулому результатом наших пошукових запитів було десять синіх записів, чи не так? Проте сьогоднішні видача є дуже інформативною та привабливою, надаючи нам відповідні дані про сайт, навіть не натискаючи на нього. Ось це і стосуються структурованих даних.
Незважаючи на те, що це ніколи не було сигналом ранжування, правильне налаштування їх є надзвичайно важливими для SEO. Наприклад, багаті фрагменти можуть збільшити ваш рейтинг кліків на 30%. Коли ви вводите Shema.org або аналогічні структуровані формати даних, виконуйте регулярні перевірки, щоб побачити, чи відображаються на вашому сайті ці фрагменти.

Дізнайтеся, чи ваш сайт оптимізовано для мобільних пристроїв.

Ми живемо в першій мобільній епосі, де очікується, що до 2019 року кількість мобільних користувачів перевищить 5 мільярдів. А для того, щоб  мобільні користувачі були цілком задоволені, Google почав індексацію мобільних версій веб-сайтів. Якщо ваш сайт не адаптований до потреб мобільних користувачів, ваші рейтинги будуть страждати.
Переконайтеся, що ваш сайт адаптивний і виглядає чудово під час перегляду на мобільному пристрої, зосереджуючись на швидкості завантаження сторінок, спрощеній навігації, дизайні UX та логічному порядку інформації. Під час перевірки чуйності мобільності вашого сайту тест Google для мобільних пристроїв може стати чудовим відправним пунктом.

Проводячи регулярні SEO аудити, ви зможете виявити основні проблеми вашого сайту та виправити їх, перш ніж вони почнуть спричиняти проблеми. Найголовніше, вносячи потрібні зміни, ви значно покращите користувацький досвід та отримайте високий рейтинг у видачі.

А чи потрібний вам SEO аудит сайту?


Ви можете завантажити і заповнити бриф щоб надати більше інформації розробнику щодо деталей майбутнього ресурсу

Бриф на розробку сайту Бриф на розробку лендінга Бриф на розробку додатку

Наші послуги

Створення сайтів Обслуговування сайтів Просування сайтів Інші послуги

Надіслати повідомлення