Як правильно писати SEO тексти


Як правильно писати SEO тексти

SEO копірайтинг є важливим і ключовим елементом в кожній стратегії SEO. Текстове наповнення вашого сайту має бути адаптоване до постійно мінливих алгоритмів пошукових систем. Ви також повинні публікувати статті, щоб ваша аудиторія розуміла матеріал і насолоджувалася його читанням.

SEO копірайтинг і SEO в цілому

Вашою основною метою має бути створення і підтримка свого веб-сайту. Рейтинг в Google прийде автоматично, якщо ваш сайт має дуже високу якість.
Google хоче показувати лише актуальну та максимально корисну інформацію для своїх клієнтів. Його місія полягає в тому, щоб індексувати всю наявну інформацію і зробити її загальнодоступною. На додаток до цього, Google, хоче заробляти гроші на контекстній рекламі, але якщо він хоче зробити інформацію в світі доступною, пошуковику доведеться показати людям результати, які максимально відповідають клієнтським запитам, інакше люди перестануть користуватися Google. Таким чином, ми можемо погодитися, що Google хоче показати людям кращі результати, тому, якщо ваш сайт є найкращим у вашій тематиці, Google підніме його вище за інших.
Чистий SEO - це маркетингова стратегія, спрямована на створення унікального веб-сайту певної тематики. Для того, щоб зробити це, технічний дизайн вашого сайту повинен бути продуманий, UX вашого сайту бездоганним і всі аспекти безпеки дотримані. Найголовніше, полягає в тому, що зміст вашого сайту має бути добре написано і орієнтовано на аудиторію, яка відвідує ваш сайт. Цей підхід вимагає досить просунутих навичок написання SEO.
Щоб переконатися, що ваш сайт є унікальним у вашому секторі, текст на ваших сайтах повинен бути зрозумілим і легким для читання. Не роблячи ніяких поступок якості вашого Контенту, ви повинні налаштувати свій текст під конкретні вимоги пошукових систем. Процес SEO-копірайтингу дуже схожий на процес написання твору чи оповідання, і тому це важка робота, і неминуче деякі з нас мають більше талантів, ніж інші. На жаль, ми не всі можемо бути Ернестом Хемінгуеєм, але з вдосконалюючи навики будь-хто зможе писати SEO тексти.

Ключові слова

Вам потрібно буде використовувати ключові слова, за якими ви хочете ранжуватися, тому першим кроком SEO копірайтингу є дослідження ключових слів.
Правильне дослідження ключових слів складається з цих трьох кроків:

Крок 1: Сформулюйте мету

Перш ніж приступити до дослідження ключових слів, ви повинні подумати про мету. Це те, що змусить вас виділятися з натовпу. При формулюванні своєї мети ви повинні розглянути такі питання, як: хто ви і про що ваш блог? Що робить його унікальним? Витратьте час, щоб сформулювати свої цілі.

Крок 2: Складіть список релевантних ключових слів

Після того, як ви сформулювали чітку мету, ви можете почати складати список всіх ключових слів, за якими хочете, щоб ваш сайт шукали. Після того, як ваша мета більш-менш прояснилася, ви повинні охопити терміни і слова. які потрапляють під вашу тематику. Ці ключові слова, які користувачі також будуть вводити в рядок пошуку.
Для того, щоб придумати гарні ключі, ви повинні поставити себе на місце вашої аудиторії. Як вони швидше за все будуть вас шукати? Що вони шукають в Google? В кінці підбору ключових фраз у вас повинен бути список всіх відповідних пошукових термінів, які можуть використовувати люди. Крім того, подумайте про комбінаціях і варіаціях цих термінів.
Є кілька інструментів, які допоможуть вам зібрати ключі під вашу тематику. Наприклад keyword-planner у Google або Wordstat у Yandex.
Дані сервіси допоможуть створити таблицю ключових слів. Спробуйте придумати комбінації ключових слів, а потім упорядкувати ключові слова з якогось пріоритету - які з цих ключових слів особливо важливі для ранжування (найближче до вашої тематики), а які менше? У багатьох випадках орієнтація на менш популярні і менш конкурентоспроможні ключові слова може бути хорошою стратегією.

Крок 3: Створення цільових сторінок SEO

Останнім кроком в підборі ключових слів є створення унікальнх цільових сторінок, які будуть шукатися. Цільова сторінка - це сторінка, призначена для залучення відвідувачів, які знайшли ваш сайт за допомогою певного ключового запиту. Це може бути виділена сторінка або запис в блозі, оптимізована для певного ключового слова. Переконайтеся, що у вас є цільова сторінка для кожного відповідного ключового слова, яке ви придумали.
Ваше дослідження ключових слів дасть вам гарне уявлення про те, про що вести блог. Вам доведеться створювати контент навколо певного слова. Хоча слово - це не тема. Поруч з ключовим словом (або ключовий фразою) вам знадобиться певна історія.

Три етапи написання SEO статті

Після того, як ви підібрали тему для статті, фактично тут починається SEO копірайтинг! Процес написання SEO складається з трьох етапів: підготовка, написання і редагування.

Підготовка тексту

Перший етап реального процесу SEO копірайтингу - це планування вашої роботи. Перш ніж покласти ручку на папір (або пальці на клавіатуру), витратьте деякий час і подумайте про те, що ви збираєтеся написати. До теперішнього часу ви повинні знати тему, але перш ніж почати писати, у вас повинні бути чіткі відповіді на наступні питання:
Яка мета вашої статті? Чого ви хочете досягти? Яким буде основний посил вашого поста? На яке ключове питання ви хочете відповісти? Хто ваша аудиторія? У якому порядку ви представите свою інформацію? Яка буде структура вашої статті?
Найбільш важливим елементом статті є структура. Структура тексту на вашому сайті життєво важлива для SEO копірайтингу. Якщо контент має чітку структуру, у вас більше шансів на видачу в пошуковій системі.
Так що подумайте про структуру в статті, перш ніж почати її писати. Структура - це скелет вашого тексту: вона допоможе читачеві зрозуміти основні моменти статті. Сторінки з чіткою структурою приведуть до більш високих конверсій на вашому сайті.

Написання SEO тексту

Тепер ви можете почати процес написання SEO текстів! Це займає всього близько 20% від загального часу, який ви витрачаєте на вашу статтю.

Просто пиши!

Найважливіша порада для цього етапу SEO копірайтингу - просто писати. У людей часто виникають проблеми з першою пропозицією (або першим абзацом). На цьому етапі ви можете повністю пропустити запис першого абзацу. Просто опустіть пару слів, що стосуються змісту, який повинен містити ваш перший абзац, і почніть писати відразу з другого абзацу. Початок і закінчення легше написати, як тільки ви створите основну частину своєї статті.
Якщо в реченні є граматичні помилки або лексичні, не хвилюйтеся і продовжуйте писати. Ви можете переписати ці речі на наступному етапі, який включає в себе редагування. На етапі написання важливо залишатися в потоці записи.

Дотримуйтеся структури вашого тексту

При написанні використовуйте структуру, створену на етапі підготовки. Переконайтеся, що ви пишете чіткі абзаци. Починайте кожен абзац з найважливішої пропозиції, потім поясніть або уточніть її. Ваші читачі зможуть зрозуміти найважливіший зміст вашої статті, просто прочитавши перші пропозиції ваших абзаців.

Переконайтеся, що текст читається

Читати з екрану важко, тому, якщо ви хочете, щоб ваші читачі читали весь ваш пост в блозі, вам потрібно зробити його легким для читання. Статті, які приємно і легко читати призведуть до повернення відвідувачів і більш високого коефіцієнту конверсій. Найголовніше, переконайтеся, що ваш текст розрахований на аудиторію, для якої ви пишете.

Використовуйте стилістику

Деякі люди є письменниками і не потребують будь-яких порад для SEO копірайтингу - вони можуть написати привабливу, забавну статтю за кілька хвилин. Іншим не вистачає цієї навички, хоча привабливий текст - це питання таланту, але практика безумовно допомагає! Якщо ви хочете розробити привабливий стиль письма, то вам просто необхідно багато читати. Читання (романів, блогів, журналів, тощо) надихне вас писати свої власні дивовижні статті і навчить вас формувати пропозиції і будувати абзаци. Читання вчить вас, як використовувати гумор і як грати з мовою, а також дозволяє розвинути внутрішнє відчуття, яке створить красиву статтю.

Робіть перерву час від часу!

SEO копірайтинг може бути досить інтенсивним процесом. Якщо ви пишете в перебігу тривалого часу концентруватися стає все важче. Але проміжок часу для кожної людини буде відрізнятися. Якщо ви виявите, що ваш розум почав грубо кажучи "плавати", це означає, що вам необхідно зробити перерву.
Якщо брати середній показник, то людина не може писати більше 20 хвилин за раз. Потім ви можете прогулятися, погортати стрічку в соц.мережах або випити чашку чаю. Навіть хвилинної перерви може бути досить, щоб повернутися до листа зі свіжим і оновленим рівнем концентрації і творчості.
Як тільки ви закінчите писати свою статтю, у вас буде проект вашої статті. Проект - це те, що ви поліпшите на заключному етапі написання. Останній крок все одно займе досить багато часу.

Етап редагування

- це етап процесу SEO-копірайтингу, в якому ви повинні "тверезо" оцінити свою роботу. Не бійтеся викидати речі. Ви повинні читати і перечитувати і перечитувати свій пост і виправляти будь-які незручні пропозиції, неясні формулювання і безладні структури абзаців. Ось чотири кроки, які потрібно зробити, щоб повністю відредагувати вашу статтю.

Крок 1: читайте повільно (і вголос)

Ви можете почати цю фазу, читаючи свою роботу повільно (і навіть вголос, це дійсно може допомогти). Кожна пропозиція має бути граматично правильною, а правопис має бути бездоганним. Ви повинні критично ставитися до своєї роботи.

Крок 2: зосередьтеся на пропозиціях

Почніть з перевірки правильності кожної пропозиції. Зосередьтеся на написанні слів і словосполучень незручних формулювань. Переконайтеся, що пропозиції є граматично правильними і перевірте читабельність: переконайтеся, що ваші пропозиції не дуже довгі.

Крок 3: зосередьте увагу на параграфах

Якщо всі пропозиції в одному абзаці затверджені, подивіться на структуру всередині абзацу, зосередивши увагу на першому реченні. Чи справді ця перша основна пропозиція відображає те, що ви хотіли сказати в цьому конкретному абзаці? Пропозиції в абзаці представлені в логічному порядку? Чи використовуєте ви перехідні слова, щоб зробити зв'язок між пропозиціями?

Крок 4: перевірте структуру тексту

Перевірте, чи дотримано структура між абзацами. Теми в вашій статті представлені в логічному порядку, або вам потрібно внести деякі зміни?
Ви також повинні перевірити заголовки і підзаголовки. Переконайтеся, що є ключове слово в одному з цих заголовків і підзаголовків. Але не менш важливо, щоб заголовки допомагали читачам зрозуміти структуру вашого тексту.

SEO копірайтинг - це цілий процес. Хоча не кожен є письменником, але написання SEO статей приходить з практикою, пам'ятайте про це.


Ви можете завантажити і заповнити бриф щоб надати більше інформації розробнику щодо деталей майбутнього ресурсу

Бриф на розробку сайту Бриф на розробку лендінга Бриф на розробку додатку

Наші послуги

Створення сайтів Обслуговування сайтів Просування сайтів Інші послуги

Надіслати повідомлення