Як оптимізувати сайт для голосового пошуку


Як оптимізувати сайт для голосового пошуку

Революція голосового пошуку набирає оберти. Настав час оптимізувати сайт під голосовий пошук, тобто згідно реалій сьогодення та завтрашнього дня. Ось переконливий тому доказ: в 2018 році голосовий пошук за допомогою віртуальних помічників Siri, Cortana, Google Now досяг 18 відсотків загального обсягу пошуку по всьому світу. Якщо ситуація залишиться такою, в чому сумніватися не доводиться, голосовий пошук з часом може навіть перевищити традиційний пошук за допомогою клавіатури.
Все частіше і частіше ми помічаємо, що нам простіше дати голосову команду, ніж вводити запит через клавіатуру. Це і простіше, і швидше, і цікавіше. 56 відсотків дорослих навіть заявляють, що використовують голосовий пошук, тому що так вони відчувають себе більш «технічно підкованими».
Можна також виявити, що голосові пошуки досить точні і правильні з точки зору отримання інформації, яку ми шукаємо. Дослідження Statista показало, що 28 відсотків користувачів вважають цей спосіб більш точним, ніж використання класичної клавіатури.
Але що означає це явище з точки зору SEO-просування і як ми можемо гарантувати, що наш контент сайту повністю оптимізований для голосового пошуку?

Думай як людина

Це повинно бути дуже просто, чи не так? Пройшли ті часи, коли ми просто намагалися приручити неживого алгоритмічного бота, вибравши кілька ключових слів і зробивши їх фокусом нашого контенту. Замість того щоб зосередитися на незв'язаних ключових словах, для голосового пошуку зазвичай краще використовувати більш довгу послідовність слів.
Одним з перших кроків оптимізації контенту під голосовий пошук, є зосередження на природних фразах, які людина використовувала б в мові.
Тобто, для прикладу, замість акценту на запитах  «Авіаквитки в Грецію», «Відпочинок в Греції» потрібно використовувати  довші, більш приємні на слух ключові слова, такі як «Вартість авіаквитка в Грецію», «Кращий пакет послуг для відпочинку в Греції». Іншими словами, потрібно створювати більш «гуманізований» контент і вибирати слова, які ми частіше використовуємо в звичайній мові.

Використовуйте фрази з питанням

Подумайте, як ви використовуєте голосовий пошук. Як ви зазвичай висловлюєте запит? Зазвичай ми починаємо з питальних слів типу «хто», «як», «де» і «чому». Наприклад, ми задаємо питання «Де тут поблизу знаходиться піцерія?» Дослідження, проведене в Search Engine Land, навіть показало, що зараз відзначається масовий сплеск запитальних фраз - «на 61% більше, ніж рік тому».
Якщо бути більш точним, то питання «Хто?» Задають на 134% частіше, а питання «Як?» - на 81%.
Щоб вирішити, на які ключові фрази вам краще орієнтуватися для оптимізації контенту під голосовий пошук, поставте себе на місце потенційного покупця. Які питання вони можуть задати при пошуку того чи іншого продукту або послуги. Яку фразу вони складуть?

Вся справа в семантиці

Ще в 2013 році Google запустив свій алгоритм поновлення Hummingbird, який використовував латентне семантичне індексування (LSI), щоб краще зрозуміти базове значення пошукових запитів. Це свідчить про те, що пошуковик вживає заходів, щоб більше зосередитися на семантиці і визначенні намірів користувачів.
Голосовий пошук - це ще один крок в цьому напрямку, який показує нам, що важливіше, ніж будь-коли, усвідомити «чому», а не «що» користувачі шукають. Замість того щоб писати контент з ключовими словами, ви повинні спочатку поставити на чільне місце бажання користувачів, створивши контент, який є за своєю суттю цінним і вирішує питання або проблеми, які можуть виникнути у вашій аудиторії.
Поступово таким чином, ви будете мати успіх при просуванні свого сайту по голосових запитах. Голосовий пошук визначатиме, які найкращі і найбільш релевантні результати найбільш органічні.

Використовуйте безліч мікроданних

При голосовому пошуку користувачі часто посилаються на мікродані, такі як місце розташування бізнесу, номер телефону, ціна і т. д. Ви можете зробити цю інформацію легкодоступною для цифрових помічників, створивши всеосяжну карту вашого сайту, де є адреса, відповідна контактна інформація, дані про місцезнаходження і як до вас краще доїхати. Іншими словами, від вас вимагається розумно оновити локальну SEO-кампанію.

Будьте адаптовані під мобільні телефони

В наші дні дуже важливо бути адаптованим під мобільні пристрої. Про це варто задуматися, бо голосовий і мобільний пошук йдуть рука об руку. Дослідження навіть показало, що 40% власників смартфонів почали активно використовувати голосовий пошук вже з 2017 року.
Оскільки смартфони є основним пристроєм, який люди використовують для виконання голосових запитів, то дуже важливо, щоб ваш сайт був адаптований під цей пристрій. Якщо ви ще не знаєте, наскільки якісно відображається ваш сайт на мобільному, рекомендується протестувати його на Google Mobile-Friendly Test.
Якщо ваш сайт працює не так ідеально, як хотілося б, Google підкаже вам деякі конкретні заходи, у вигляді підказок, які ви можете зробити, щоб ваш сайт запрацював в мобільній версії так, як треба.

Переконайтеся що розумієте принципи створення контенту під голосовий пошук

Суть в тому, що люди читають мобільний контент по-іншому, ніж контент з екрану комп'ютера. Важливо розуміти, що це правда, і з'ясувати, чому це так. Коли ви спробуєте зрозуміти логіку користувача, який вибрав мобільний пристрій в якості порталу для читання, ви отримаєте більше інформації про те, як оптимізувати ваш сайт для телефонів.
Найважливіша причина, чому люди шукають інформацію з мобільних пристроїв, - це зручність. Телефон завжди під рукою! Що може зробити текст зручним для маленького екрану - фрагментація контенту, використання коротких абзаців, безліч прогалин, підзаголовків і маркованих списків.

Як висновок

Звичайно, рано заявляти, що введення пошукового запиту за допомогою клавіатури - це минуле століття і скоро він відімре, але все ж зрозуміло, що голосові помічники стають все більш популярними і темпи зростання популярності протягом наступних п'яти років будуть неухильно зростати. Гарна новина полягає в тому, що оптимізація контенту під голосовий пошук досить проста і інтуїтивно зрозуміла.
Існує думка, що така оптимізації набагато менш роботизована, ніж більш застарілі методи SEO, такі як традиційне дослідження ключових слів. Потрібно зробити так, щоб процес пошуку був більш природним. Вас чекає процвітання і успіх, якщо ви зробите все можливе, щоб цифровим помічникам було якомога простіше зрозуміти ваш контент.
Якщо вам потрібна допомога в просуванні сайту, звертайтеся!

 


Ви можете завантажити і заповнити бриф щоб надати більше інформації розробнику щодо деталей майбутнього ресурсу

Бриф на розробку сайту Бриф на розробку лендінга Бриф на розробку додатку

Наші послуги

Створення сайтів Обслуговування сайтів Просування сайтів Інші послуги

Надіслати повідомлення