Чому просуванням сайту потрібно займатися постійно?


Чому просуванням сайту потрібно займатися постійно?

Тому що мета SEO - це високе ранжування в топах пошукових систем, а оскільки ТОПи формуються ранжуванням і сайти завжди конкурують між собою, то більш активні конкуренти займають ТОП замість пасивних сайтів. Тому потрібно розвивати веб-сайт і підвищувати його релевантність.

"Святе місце пустим не буває". Тут треба розуміти, що самі по собі перші позиції в пошуковій видачі по комерційній тематиці завжди хтось займає. Отже, якщо не ви, то ваші конкуренти отримують заповітних відвідувачів - потенційних покупців. Тому одного разу зайнявши високі позиції в пошуку по цільових запитах, сайт буде постійно піддаватися жорсткому пресингу з боку поки не настільки успішних, але працюючих конкурентів.
Підтримувати високі позиції як правило простіше, ніж просувати сайт з низів до вершин. Тим більше прикро, коли, завоювавши їх, веб-ресурс припиняє розвиватися. Власник припускається помилки, вирішуючи заощадити на SEO-просуванні - і обманюючи таким чином сам себе. Мета нашої роботи - це всі запити тематики клієнта на перших місцях усіх пошукових систем. Природно, мета утопічна і в реальності недосяжна, але прагнення до цієї максимально завищеної планки дає довготривале зростання і підтримку сайту в пошуку, дає стимул ніколи не зупинятися і не розслаблятися.

SEO - це потужний, але інертний інструмент

І в цьому є свої плюси і мінуси. SEO справедливо порівнюють (або співвідносять) з контекстною рекламою. Обидва інструменти digital-маркетингу відносяться до пошуку, утворюючи разом SEM (Search Engine Marketing). Більш того, вартість SEO і контексту взаємозалежні, вони врівноважують один одного. Клієнт завжди вибирає, у що вкладати, і, як правило, вибирає більш дешеві і ефективні методи, збільшуючи конкурентність і підвищуючи ціну входу. При цьому найбільш правильна стратегія - не вибирати між цими двома інструментами, а використовувати їх разом, доповнюючи і підсилюючи ефект від реклами в пошуку.

Якщо порівнювати SEO з контекстом, то, заплативши за кліки в Adwords, можна вже в цей день отримувати відвідувачів на сайт; просуваючи ж веб-ресурс за допомогою SEO, ми завжди знаходимося в очікуванні реакції пошукових систем на зміни і оптимізацію сайту. SEO-роботи протяжні в часі: нарощується контент, веб-сайт, що просувається, стає все більш популярним серед інших сайтів мережі, і, вже як відображення цих заходів, пошукові системи переглядають його шанси на високі позиції.
Разом з тим сучасне якісне SEO - це завжди підвищення якості сайту: робота з конверсією, аналітика, оптимізація поведінкових сценаріїв і, як результат, підвищення конверсії веб-сайту з усіх його відвідувачів з усіх можливих каналів, в тому числі і з контекстної реклами.
І коли компанія отримує в результаті добре проведеного протягом, наприклад, 6-12 місяців SEO-просування цільові позиції, трафік і продажу, вона продовжить їх отримувати, навіть припинивши SEO - і, можливо, досить тривалий час. Адже ефект SEO такий же інертний, як і зростання позицій сайту: пошукові системи із затримкою помітять відсутність спрямованих SEO змін і з затримкою відреагують на нього. Але вірним рішенням було б оновити цільові запити, розширити семантику і продовжити SEO-просування, дозволивши «горщику варити далі».

Переваги постійної роботи по SEO-просуванню

Крім підтримки і зростання позицій сайту по цільових запитах в пошуку, є й інші важливі переваги, що випливають з особливостей роботи пошукових систем.
Пошукові системи безперервно вдосконалюють свої механізми, намагаючись поліпшити якість пошуку. Ці механізми - алгоритми - це звід критеріїв і правил, на підставі яких пошуковики вирішують, хто буде вище, а хто нижче. Професійні SEO-компанії завжди в тренді таких змін, і сайти на підтримці SEO-спеціаліста приводяться у відповідність з мінливими алгоритмами: завдяки цьому вони розвиваються і не втрачають актуальності.
З іншого боку, інтереси аудиторії теж не константа, а значить, буде змінюватися і семантика. Тому повинні змінюватися і сайт, і його SEO-оптимізація, щоб не втрачати аудиторію.

Яких робіт по SEO-просуванню не буває багато

Завжди добре, коли сайт містить багато корисного, потрібного, відповідного інтересам користувача (тобто містить ключові запити тематики). Тому постійна робота над створенням якісного контенту буде підвищувати ефективність і корисність ресурсу, розширювати його семантику. При цьому важливо, щоб в роботі над контентом обов'язково брав участь SEO-фахівець, щоб нові матеріали включали в себе ключові запити в потрібних місцях і пропорціях. Це допоможе таким текстам потрапляти в видачу і збирати тематичний трафік.
Також значимість веб-сайту в мережі збільшується з ростом кількості посилань на нього. Пошукові системи враховують цей важливий фактор ранжування, і чим більше якісних природних посилань веде на сайт, тим вище його позиції. Можна однозначно сказати, що чим більше хороших природних посилань вказують на сторінки цільового сайту зі значущих і якісних ресурсів, тим краще для нього. Тому цілеспрямовані роботи SEO-фахівців з нарощування посилальної маси має сенс проводити постійно.
Використовуйте SEO як інструмент залучення аудиторії на сайті мудро і не зупиняйтеся на досягнутому. Сайт, як і бізнес, не може стояти на місці - він або розвивається, або в'яне. Будьте ближче до своєї аудиторії, вивчайте її інтереси і працюйте над тим, щоб ваш веб-ресурс був орієнтований на неї, залучав і конвертував її. Пам'ятайте - все досягається постійністю і це точно про SEO!


Ви можете завантажити і заповнити бриф щоб надати більше інформації розробнику щодо деталей майбутнього ресурсу

Бриф на розробку сайту Бриф на розробку лендінга Бриф на розробку додатку

Наші послуги

Створення сайтів Обслуговування сайтів Просування сайтів Інші послуги

Надіслати повідомлення